Bekijk volle/desktop versie : Jij en jou aanstaande van de zelfde leeftijd?



28-01-2009, 14:03
[ Mijn vriend wilt mij komen verloven we zijn beide 22 in feite interesseerd mij leeftijd niet het slechts een getal.

Ik ben bang dat mij vader er een geheel andere kijk op heeft en dat hij zoiets heeft van : Mijn dochter trouwd met een kind?

Ik bedoel als we beide 25 zijn is het toch ook mooi alleen omdat we nu beide 22 zijn klinkt het misschien nog al jong vooral van zijn kant..? ]

28-01-2009, 14:15



Citaat door HalfBloedje_20:
[ Mijn vriend wilt mij komen verloven we zijn beide 22 in feite interesseerd mij leeftijd niet het slechts een getal.

Ik ben bang dat mij vader er een geheel andere kijk op heeft en dat hij zoiets heeft van : Mijn dochter trouwd met een kind?

Ik bedoel als we beide 25 zijn is het toch ook mooi alleen omdat we nu beide 22 zijn klinkt het misschien nog al jong vooral van zijn kant..? ]


22 is toch een mooie leeftijd om te trouwen...tegenwoordig trouwen jongens al op hun 20 ste dus 22 is al oud in deze tijd:P
En jullie zijn oud genoeg om een in het huwelijksbootje te stappen

28-01-2009, 14:16
wat een bulshit!!!

mijn ouders vertelde me vroeger dat ik een man moest zoeken die tien jaar ouder moest zijn..

nou ik heb een man die maar een jaar ouder als mij is en ik ben al ongelofelijk jong dus hij ook!!

wie zijn hun om hem te weigeren om zijn leeftijd als voor de rest alles goed is???

28-01-2009, 14:24
Jaa als jullie echt met elkaar willen trouwen en beiden alles op een rijtje hebben en ook beetje volwassen zijn voor jullie leeftijd why not??

28-01-2009, 17:45


Schatje ik ben getrouwd met een man die bijna 2 jaar jonger is dan mij,
alleen mijn man lijkt 3 a 4 jaar ouder dan mij.

Maar ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ie jonger is.
Mijn ouders zagen hoe hij was en hij is volwassen voor zijn leeftijd qua gedrag en uiterlijk.

dus ze zeggen niks, en al was ie iet volwassener dan was ik nog met hem getrouwd.

Maar weet je schat als je ouder zeggen dat ie te jong is enzo, dan kom je met deze tegenargument: Als onze profeet vrede zei met hem, een vrouw is getrouwd die 20 jaar ouder is dan hem, wie zijn wij dat we daar moeilijk over gaan doen.

Nou ze hebben daar niks op te antwoorden denk ik dan ( dat zei mijn man namelijk toen ik zei of hij het niet raar vond dat ik ouder ben )


Niet bang zijn als ie mektab is komt alles goed incha allah.

gr

28-01-2009, 18:22

Citaat door YouniQueBridals:
Schatje ik ben getrouwd met een man die bijna 2 jaar jonger is dan mij,
alleen mijn man lijkt 3 a 4 jaar ouder dan mij.

Maar ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ie jonger is.
Mijn ouders zagen hoe hij was en hij is volwassen voor zijn leeftijd qua gedrag en uiterlijk.

dus ze zeggen niks, en al was ie iet volwassener dan was ik nog met hem getrouwd.

Maar weet je schat als je ouder zeggen dat ie te jong is enzo, dan kom je met deze tegenargument: Als onze profeet vrede zei met hem, een vrouw is getrouwd die 20 jaar ouder is dan hem, wie zijn wij dat we daar moeilijk over gaan doen.

Nou ze hebben daar niks op te antwoorden denk ik dan ( dat zei mijn man namelijk toen ik zei of hij het niet raar vond dat ik ouder ben )


Niet bang zijn als ie mektab is komt alles goed incha allah.

gr


inderdaad gelijk heb je. shokrane

ik hoop dat hij gauw langskomt insha allah

28-01-2009, 18:30

Citaat door HalfBloedje_20:
inderdaad gelijk heb je. shokrane

ik hoop dat hij gauw langskomt insha allah


daarom

Ik hoop het ook voor je schat en veel succes en moge allah het voor je makkelijker maken.

kus widad

28-01-2009, 18:34
ik zelf ben 21 en hij is 26, en uiteindelijk is het maar een getal

28-01-2009, 18:35

Citaat door YouniQueBridals:
daarom

Ik hoop het ook voor je schat en veel succes en moge allah het voor je makkelijker maken.

kus widad


Insha allah ya rabie ameen

28-01-2009, 18:36

Citaat door Chirihen:
ik zelf ben 21 en hij is 26, en uiteindelijk is het maar een getal


Zo leuk hoelang ben je al getrouwd?