Bekijk volle/desktop versie : Vrienden Bestaan Niet.



Pagina's : [1] 2 3

27-01-2009, 18:29



Wie is het hier mee eens?


En neem jij maar geen moeite om te reageren want je staat op mijn negeerlijst .

27-01-2009, 18:30


jawel, alleen op een gegeven moment gaan geselcteerd te werk. van de 200 zogenaamde vrienden blijven er maar 4 of 5 over. en dan weer van die stuk of 2.

27-01-2009, 18:33
Vind van niet.. Iedereen denkt alleen maar aan zichzelf.

27-01-2009, 18:35
jawel.. tuurlijk!

maar ja.. is net wat je van ze verwacht.. als je verwacht dat ze hun leven voor je opofferen.. tja..

27-01-2009, 18:36


Ze bestaan, maar 1 op de zoveel.. jammer genoeg

27-01-2009, 18:37
Vrienden bestaan zolang je niet persoonlijk met ze wordt. Dus vrienden om gezellig wat mee te doen, maar niet om privezaken mee te bespreken. Dan blijft het leuk, krijg je ook dat gelul vanhen niet over hun problemen en over de Mohammeds en de moeders en vaders die zij te streng vinden enz. Bloedhekel aan als je vriendinnen over problemen praten gatver, en vooral bij ons marokkaanse meiden, want is t is aktijd t zelfde gelul. Eeuwig zelfde onderwerpen: ouders, relaties, roddelen over hun andere zogenaamde vriendin en last but not least TROUWEN!!

27-01-2009, 18:38

Citaat door Deusje:
jawel.. tuurlijk!

maar ja.. is net wat je van ze verwacht.. als je verwacht dat ze hun leven voor je opofferen.. tja..


Dat is wat anders, jongedame. Je eigen leven opofferen voor iemand is zoiezo haram, of het nou voor je moeder is of voor je vriendin. Of het nou haram zou zijn of niet, ikzelf zou never nooit mijn leven opofferen voor iemand. Ik wil nog zoveel doen, zoveel bereiken. Tja.

27-01-2009, 18:40

Citaat door Danduna:



Wie is het hier mee eens?


En neem jij maar geen moeite om te reageren want je staat op mijn negeerlijst .


Zou jij een echte vriend voor iemand kunnen zijn?

27-01-2009, 18:40
ik heb ze niet hellaas, miss via msn tegenwoordig denken mensen aleen aan hun zelf.

27-01-2009, 18:41

Citaat door _Soumia:
Dat is wat anders, jongedame. Je eigen leven opofferen voor iemand is zoiezo haram, of het nou voor je moeder is of voor je vriendin. Of het nou haram zou zijn of niet, ikzelf zou never nooit mijn leven opofferen voor iemand. Ik wil nog zoveel doen, zoveel bereiken. Tja.



Okee voor bje vriendin of voor iemand anders niet nee..
Maar je moeder?? IK zou het wel doenn, dat heb ik wel voor mijn moeder over.. en zij voor mij..

27-01-2009, 18:45

Citaat door bella_01:
Okee voor bje vriendin of voor iemand anders niet nee..
Maar je moeder?? IK zou het wel doenn, dat heb ik wel voor mijn moeder over.. en zij voor mij..


Ik hou zielsveel van mijn moeder, maar alsnog zou ik het niet doen. Dit heeft niets te maken met mijn 'persoonlijke' problemen of iets in die zin. Ik heb zoiets van, het is jou/mijn leven! Doe er iets nuttigs mee, iets wat zin heeft. Ik ben al pas 16 jaar oud, heb nog bijna niets in mijn leven bereikt. ( En dan heb ik het over school, stage, werk etc) Goh, ik wil een doel! Gair Insha'Allah.

27-01-2009, 18:47

Citaat door _Soumia:
Ik hou zielsveel van mijn moeder, maar alsnog zou ik het niet doen. Dit heeft niets te maken met mijn 'persoonlijke' problemen of iets in die zin. Ik heb zoiets van, het is jou/mijn leven! Doe er iets nuttigs mee, iets wat zin heeft. Ik ben al pas 16 jaar oud, heb nog bijna niets in mijn leven bereikt. ( En dan heb ik het over school, stage, werk etc) Goh, ik wil een doel! Gair Insha'Allah.


Insallah, dat wil iedereen
Maar goed ieder zijn/haar mening Hmdl..

27-01-2009, 18:50



Citaat door bella_01:
Insallah, dat wil iedereen
Maar goed ieder zijn/haar mening Hmdl..


Inderdaad, ieder zijn gedachtegang.

27-01-2009, 18:51
Jawel, maar je moet ze zorgvuldig uitzoeken. Je moet geen grote verwachtingen hebben en altijd eerlijk zijn en blijven en diezelfde eigenschappen in je vrienden zoeken. Zoals iemand al zei, er zullen er uiteindelijk heel weinig overblijven die aan de eisen voldoen, maar degene die overblijven zijn wel de mensen met wie je een sterke vrienschap kunt hebben.

27-01-2009, 18:52
Wees zelf een goed persoon, voordat je 'vrienden' gaat zoeken of tegen komen. Vriendschappelijke liefde moet van beide kanten komen, vinnik.

Pagina's : [1] 2 3