Bekijk volle/desktop versie : ~~~~~Trouwen~~~~



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-01-2009, 17:50

Hey meiden,

Ik heb deze verhaal al eerder geplaats op een andere account en nu ga ik hem opnieuwe plaatsen....

Well have fun


27-01-2009, 17:51


http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49114835&postcount=1
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49115025&postcount=2
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49115405&postcount=3
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49115679&postcount=4
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49118594&postcount=6
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49151611&postcount=10
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49181923&postcount=20
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49181972&postcount=21
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49227250&postcount=32
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=49241619&postcount=41

27-01-2009, 17:52





Denkend keek ik naar benden zal ik het doen of niet. Het was wel erg hoog. Natuurlijk het is een flat van 20 verdiepingen zei een stemmetje in mijn hoofd. Kijkend naar benden bedacht ik of dit alles wel de moeite waard is. Ik bedoel zelfmoord plegen is een groot stap. Een groot stap naar een plek waar je nooit meer uit komt. Het was ook allemaal hun schuld bedacht sahina zich op die moment. Waarom moesten ze haar naar zo een positie brengen dat ze zelfmoord wil plegen met rust gelaten was duidelijk te veel gevraagd bedacht ze zich net. Ze begreep nooit wat ze vader of haar familie heeft aangedaan. Ik bedoel als je uitgehuwelijkt word aan totaal vreemd iemand heb je toch iets goeds verkeerd gedaan of vat ik dat verkeerd op????? Op een of ander manier bedacht ze dat het misschien haar moeder en haar zussen schuld is. Ik was altijd vader zijn oogappeltje en nu opeens dit. Misschien hebben ze hem overgehaald om mij uithuwelijken.


Hahah Bij een gedachten moest ze eigenlijk wel lachen, omdat ik weer die blikken zag van haar zussen en moeder. Ondanks dat ze werd uitgehuwelijkt werd ze wel een vrouw van een beeldschone gast. Ze haalde de blikken van haar moeder en haar zussen terug het was eigenlijk wel grappig als ik er aan denk. Ze dachten zeker dat er zo’n lelijke oude gast tevoorschijn kwam maar nee dat gebeurde niet in plaats van een lelijke gast kwam er een hunk binnen gelopen. Hij was lang en erg gespierd mooi haar ik vraag me wel af wat voor shampoo hij gebruikt hij had mooi dik vol haar echt om je handen er in te stoppen. Hij had zo’n mooie ringbaartje met streep (streep bedoel ik van zijn onderlip tot aan zijn kin) hij was echt mooi. Ze zag het weer hellemaal voor hoor hoe hij binnen kwam.

27-01-2009, 17:54
Dingggggggg Donggggggggggggg

Moeder: wat sta je dom te kijken ga de deur open doen
Sahina: maa.a.ar

Ze stond op en kwam dreigend mij kant op lopen.

Moeder: Sta op en ga de deur open doen anders…
Sahina: ik ik ik ga al
Moeder: nog een ding
Sahina: wat
Moeder: als ze vragen of je wil met hem trouwen dan zeg je ja anders maak ik je leven zuur begrepen
Sahina: m ja moeder

Oh wat haatte ik het als ik geen woord terug kon zeggen. Gehoorzaamheid was een groot punt bij haar je moet gewoon doen wat zij wil want zo was zij ook opgevoed maar waarom begrijp dat mens niet dat dat toen was en dit nou is.

Ik haalde diep adem en opende de deur.

Sahina: Salaam wa3lakom

Een vrouw rond mij moeders leeftijd begroete mij beleeft te terug. Als ik zo rond kijk zal het wel mij aanstaande schoonmoeder zijn.

Mijn vader en moeder kwamen ook en begroette ze beleefd terug. Iedereen liep de woonkamer binnen behalve ik en mijn moederen mijn zussen en volgens mij mijn aanstaande schoonmoeder en volgens mij haar dochter en nog een jongen.

Schoonmoeder: vertel me alsjeblieft dat dit mooi meisje mijn schoondochter word.

Ik keek verlegen de andere kant op want ik was zo bang dat je kon zien dat ik een rood gezicht had.
Ik keek mijn zussen aan die zich schamend achter mij moeder schuilen , die zal wel hard aan komen. Want als je het zo bekijkt was het een belediging.

Moeder: euh ja en waar is u zoon eigenlijk
Schoonmoeder: dit is mij zoon, Rishab.

Hij begroette iedereen met een hand behalve mij. Ook lekker. En dan willen ze dak ik met zo’n gast trouw.

Mijn moeder keek geschrokken naar mijn zussen.

Moeder: is dit rishab
Schoonmoeder: euh jah waarom is dat een probleem
Moeder: nee natuurlijk niet waarom zou dat een probleem zijn

Moeder was kwaad dat zag je zo, zeker omdat ik met zo een persoon trouw. Dit vrouw gunt mij ook nooit iets.

Me schoonmoeder keek op een raar manier naar mij net alsof ze mij aan het bewonderen was.

Moeder: kom zullen we naar de keuken gaan dan kunnen de mannen praten over mannendingen.

Ik keek me moeder aan ze begreep volgens mij niet dat ze nu onzin uitkraamt.

Sahina: kom
Schoonmoeder: is goed mijn dochter. Kom rishab

Ik keek hem nu voor het eerst aan eerlijk hij was mooi maar wie zegt dat zijn innerlijk ook mooi zal zijn. Wie weet is hij zo’n persoon die zijn vrouw slaat ik moet er al niet aan denken.

Ik bood iedereen koffie en wat te eten te gelijke tijd pakte ik een dienblad om koffie en wat koekjes om naar vader te brengen.



Ik legde de dienblad op tafel en liep weg.

Vader: wacht mijn dochter kom hier zitten.

Ik liep naar mijn vader en nam plaats naast hem. Moeder en de rest kwamen ook binnen. Ik keek me zussen aan die zullen nu zeker leiden. Mij zus siham had zoals gewoonlijk die hoerige kleding aan. Ze stond op en pakte een kopje met koffie en bood hem het aan. Wat wilde ze daar eigenlijk mee bereiken. Ik keek hem aan en nu zag ik pas wat de bedoeling daarvan is “de inkijk”. Ieuw dat hij op zulke typetje valt.. Echt een afknapper. Hij is zo mooi en dat valt hij op zulke goedkope types. Ik trok mijn beide wenkbrauwen omhoog om het feit wat ik net heb gezien. Gaf hij haar nou een knipoog of zie ik dat verkeerd. En dan zij met haar domme hoofd gaf hem ze3ma een verleidelijk knipoog terug. Ik bleef hem maar aankijken. Moet ik echt nou met hem trouwen hij is gewoon een player. Ik bedoel als hij al met mijn zussen aan het flirten is laat staan wat hij buiten doet. Echt niet dat ik met hem trouw wat denkt hij wel niet. Hij legde zijn kopje op tafel en keek mij met een kwajongens glimlach. Ik keek hem gewoon gevoelloos aan iets waar ik heel goed in ben de laatste tijd. Hij gaf mij ook zo’n knipoog. Als ik eerlijk moet zijn het deed me hellemaal niks. En dat was ook zeker van mijn gezicht af te lezen want hij keek gelijk de andere kant op.

Schoonmoeder: rishab waarom neem je Sahina eventjes niet naar buiten.
Sahina: galtie da..
Vader: natuurlijk gaat ze mee

Hij ook altijd met zijn grote mond.

Rishab: kom je

Ik keek naar mijn vader die mij seinen gaf dat ik moet gaan. Ik stond maar op en liep naar de gang.

Sahina: ik kom zo terug

Ik plofte neer op mijn bed en keek naar boven. Er valt niks meer te doen sahina het is trouwen of hier blijven. Ik zou graag dit huis uit willen maar ik zou niet het huis uit willen om mijn leven met iemand anders te delen. Ik pakte mijn jeans broek uit de kast en trok hem gelijk aan. Ik was niet de type die buiten liep met lange rokken en vooral niet zoals een die ik nu aan heb. Ik kamde mijn haar nog een keer spoor wat parfum en trok mij Nike’s aan.

Toen ik beneden was viel me gelijk op dat hij er niet stond. Ik keek uit de raampje van de deur en zag dat hij buiten wachte. Eikel.

Ik pakte mijn huissleutels en liep naar buiten.

Sahina: zullen we

Hij bleef me heel de tijd aanstaren waar ik overigens heel erg zenuwachtig van word. Ik zwaaide een paar voor zijn gezicht en eindelijk had ik contact met euh hou zal ik hen noemen mmmmmm jah “bimbo”
Rishab: euh.. ja zei je wat
Sahina: ja ik zei zullen we bimbo

Hij kwam van de auto af en liep naar de andere deur en deed hem open. Ze3ma gentleman spelen ,bimbo. Ik stapte in en hij ook.

Rishab: waar zullen we heen gaan
Sahina: boeit me niet
Rishab: zullen we naar de centrum gaan
Sahina: ik zei toch het boeit me niet
Rishab: wat boeit je niet natuurlijk boeit je het wel. Ik kan je net zo goed naar een verlaten weg rijden daar jou dumpen en weg gaan.
Sahina: wil je dat echt voor me doen. Maar dan moet je mij wel beloven dat echt geen auto’s komen oke
Rishab: jij bent zeker de leukste thuis of niet soms
Sahina: boeit mij ook niet
Rishab: nou mevrouw .het- leven- boeit- me- niet. Wij gaan naar de centrum dan kan ik gelijk een cadeautje voor je halen
Sahina: ik hoef niks van jou ,spendeer ze maar aan mijn zussen die zullen zo blij zijn.
Rishab: wat bedoel je daar nou mee te zeggen
Sahina: ag alsjeblieft doe niet alsof je neus bloedt. Begin nou maar te rijden ik heb niet de hele dag de tijd
Rishab: nou die heb je eigenlijk wel.
Sahina: what ever bimbo
Rishab: en wat is dat met dat bimbo
Sahina: wat vind je dat niet leuk
Rishab: nee
Sahina: jammer, jou probleem
Rishab: raar wijf
Sahina: bimbo

27-01-2009, 17:55


Hij gaf me nog blik en startte toen de auto. Niemand zei wat de hele weg. Beter ook anders ga ik dingen zeggen waar ik later spijt van krijg en dat heb ik liever niet
Rishab: hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag
Sahina: je hebt het toch al gevraagd dan waarom zeg je er daarna “als ik het vragen mag” oef echt een bimbo
Rishab: zeg nou maar hoe oud ben je
Sahina: 26
Rishab: wat!!!!!!!!
Sahina: wat heb je een probleem met mijn leeftijd
Rishab: euh nou nee niet echt. Hij keek me van top tot teen aan. Je kan geen 26 zijn dat is onmogelijk.
Sahina: oke dan ik ben dan wel 12 oke nou beter
Rishab: vertel nou eerlijk hoe oud ben jij
Sahina: gaat je niks aan
Rishab: het gaat me wel aan je word mijn vrouw
Sahina: wees daar maar niet zo zeker van

Ik draaide om, om hem te bestuderen. Hij was echt mooi om naar te kijken. Van die zachte bruine ogen. Een mooi glimlach eerlijk gezegd een sexy glimlach. En nog iets geen eén puist te bekennen perfect guy ofwa. Hij was lang en erg gespierd. Ik begrijp niet hoe mijn vader op hem is gekomen. Ik bedoel als je over uithuwelijken praat dan gaat het meestal om jongens die zeg maar al oud zijn en niemand kan vinden toch??? Als ik merk dat we voor een stoplicht staan kijk gelijk de andere kant op voor dat hij denk dat ik hem leuk vind. Ik draaide mijn gezicht om naar buiten. Naast ons was er een auto met een gezin er in. Ze waren allemaal aan het lachen en leuk aan het doen. Ik heb het eigenlijk nooit leuk gehad thuis. Wat haatte ik de dagen dat mijn vader avond werkte. Ze deden altijd net alsof ik niet bestond. Hellemaal alleen zitten de hele dag want ik mocht nooit de deur uit. Mijn moeder mocht mij eigenlijk nooit ,iets wat ik nooit begreep ik dacht altijd dat alle moeders zo waren maar nee ik was de enige in mijn vriendenkring die dat had. Het was nooit leuk om hun verhalen aan te horen. Ze praatte altijd over hoe het is om in de stad te lopen met hun moeder. Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn moeder aan mij vroeg of ik mee wou gaan naar de stad om iets te kopen. De enige die echt van mij houden zijn mijn broer en mijn vader en meryem maar dat is het dan ook echt. Ik ben blij dat mijn broer gaat trouwen met een schat van een meid genaamd meryem want zei is de enige die echt alles over mij weet. En ook de enige die mij begrijpt. Hun bruiloft is volgende week al. Hopelijk komt deze bimbo niet wat waarschijnlijk wel zal zijn. Want mij vader heeft ook altijd zo’n groot mond.


Rishab: he mevrouw.het-leven-boeit-me-niet we zijn er dus uitstappen
Sahina: mijn naam is sahina bimbo
Rishab: nou mijn naam is rishab en niet bimbo dus wanneer jij mij bij mij naam noemt noem ik jou ook bij jou naam.
Sahina: Ya you wish

We stapte beiden uit en hij maakte de auto op slot.

Rishab: waar zullen we gaan
Sahina: boeit me niet
Rishab: oef wat interesseert jou eigenlijk wel
Sahina: jij ieder geval niet.
Rishab: kom zullen we ergens gaan eten dan kunnen we gelijk bij praten.
Sahina: zal wel…
Rishab: wallah je begint met te irriteren
Sahina: boe..
Rishab: jaja boeit je zeker niet. Kom we gaan naar die restaurant.

In de restaurant

Rishab:Eén tafel voor 2 alstublieft
De balie man: mmm effe kijken hoor, mm ja kom maar mee

We volgende die gast naar een tafel en namen plaats.

De balie man: ik stuur een ober gelijk u kant op en eetsmakkelijk
Ik en rishab: dankje

Rishab: so..
Sahina: wat soo…
Rishab: hah heb je problemen tegen over mij ofso
Sahina: denk je dat hoe kom je daar bij waarom zou ik problemen tegen over jou hebben zei ik met een glimlach zo groot als je weet niet wat.
Rishab: dit is zeker sarcastisch bedoelt of niet
Sahina: weetje laten we dit snel doen oke jij verteld je ouders dat je niet met mij wil trouwen en dan leef jij lang en gelukkig en ik ook oke.
Rishab: waarom zou ik dat zeggen
Sahina: wil je zeggen dat je met mij wil trouwen
Rishab: waarom niet
Sahina: waarom wel
Rishab: nou..

Ober: goede dag. Weet u al wat u wilt
Rishab: euh we hebben nog niet gekeken dus kunt u zo meteen terug komen
Ober: natuurlijk u zegt het maar. Hij glimlachte nog vriendelijk en liep weg.

Rishab: wat neem je
Sahina: dat weet ik niet zei ik zo gevoelloos mogelijk
Rishab: een glimlach op je gezicht doet niemand kwaad hoor
Sahina: je punt is
Rishab: laat maar zitten want uiteindelijk boeit je het toch niet

Eikel. Ik bekeek de menu en niks leek aantrekkelijk. Zelfs een burger dat op de menu staat lijkt te sjiek. Ik wil iets vettig iets ongezond.

Ober: en weet u het al.
Rishab: ja euh voor mij een schotel saté met friet en Griekse salade met een glas cola aub.
Ober: oke en u mevrouw.
Sahina: voor mij hetzelfde en ik wil ook een bord spaghetti bolognese
Ober: en drinken
Sahina: euh ice tea met ijsblokjes ow ja en bij die schotel wil ik extra friet als dat mogelijk is.
Ober: natuurlijk is dat mogelijk. Hij nam de menu’s mee en wenste ons een smakelijke eten.

Rishab: so jij hebt honger zeker.
Sahina: problemen daarmee
Rishab: nee hoor zolang jou het blij maakt.
Sahina: nou vertel
Rishab: wat
Sahina: je ging me vertellen waarom je wel met me wil trouwen.
Rishab: nou gewoon dan heb ik iemand

Hoor ik dat nou goed hij wil met me trouwen zodat hij iemand heeft wat is hij hopeloos ofso. Hij is een aantrekkelijk gast dus wat is zijn probleem. Hij kan toch geen problemen hebben als het over meisjes gaat of wel soms????

Sahina: wist je dit is tot nu toe de domste excuus die ik ooit gehoord heb zelf “omdat ik van mijn vader moet” is een betere excuus.
Rishab: wat wil je anders dat ik zeg ik kan niet vertellen waarom ik met je wil trouwen want ik kan het niet uitleggen.
Sahina: jij wil met mij trouwen zeker om mij lichaam of niets soms

Hij verslikte zich in zijn drinken. Hij veegde zijn mond en keek me raar aan.

Sahina: ik heb gelijk of niet soms
Rishab: wie heeft jou die domme idee gegeven
Sahina: kom op zeg ,je kent me niet en dit is de eerste keer dat je mij ziet en dan wil je gelijk met mij trouwen omdat jij dan “iemand” heb ja hoor en dat moet ik geloven.
Rishab: ik zou nooit met een persoon trouwen om de lichaam
Sahina: weetje dat zeker
Rishab: jah dat weet ik zeker
Sahina:zeker
Rishab: ja dat weet ik zeker waarom??
Sahina: nou dan heb ik een voorstel
Rishab: ik luister

Hij kwam dichterbij met zijn hoofd. Zeker een van zijn manieren om iemand te versieren. Hij is echt knap ik begrijp van mij zelf niet hoe ik hier zo koel kan praten want zo voel ik me niet.

Sahina: je hoef niet met je grote hoofd zo dichtbij te komen hoor ik zie je op een afstand ook goed dus back off
Rishab: hahaah vertel wat is je voorstel
Sahina: nou omdat jij niet met mij trouwt om mij lichaam kun je net goed met mij zus ikram trouwen. Mijn zussen zijn hellemaal gek op jou dus wat denk je

Hij keek me geschrokken aan met zijn mooie zachte bruine ogen.

Rishab: ik ben geen hand gaan vragen voor je zus maar voor jou en mijn moeder die houdt nu al van je dus dit kan ik haar niet aan doen.
Sahina: net alsof je veel om je moeder geeft
Rishab: ja ik geef erg veel om mijn moeder. Niemand komt aan mijn moeder zelfs mijn vader niet wie haar maar ook een keer onrespectvol behandelt krijgt met mij de maken al is het haar vader.
Sahina: dat is goed van je
Rishab: maar zo denk ik ook over mijn vrouw de vrouw met wie ik zal trouwen zal respectvol behandelt worden door mij en iedereen en wie zich daar niet aan hou krijgt met mij te maken.

27-01-2009, 17:55
Rishab’s Perfectie


Ik zag hoe langzaam een glimlach op haar gezicht verscheen. Maar zo denk ik gewoon niemand mag aan mijn moeder of mijn zussen of mijn vrouw komen dat is wat ik van mijn vader heb geleerd. Hij heeft mij altijd geleerd dat er maar een ding is dat bewijst dat je een echte man ben en dat is respect hebben voor vrouwen en dat zinnetje is altijd gebleven in mijn hoofd.

Rishab: zie je een glimlach doet niemand kwaad

Haar lach verdwijnt gelijk en daar in plaats van kwam een dodelijk blik. Ze is echt de mooiste meisje die ik ooit heb gezien. Natuurlijk trouw ik niet om haar lichaam nou eigenlijk een beetje maar niet alleen haar lichaam. Dan komt ze met die domme optie dat ik met haar zus moet trouwen nooit maar dan ook nooit zou ik met die dikke wijf trouwen. Ik begrijp niet hoe zo nette dame zulke zussen heeft want ze zijn allemaal van die hoerige wijven die zeker geen respect hebben voor hun ouders.


Ons eten werd voor ons neus gelegd en het ruikt heerlijk. Ik keek naar haar borden 1 bord met sla 1 bord met spaghetti en 1 bord met saté schotel. Dat kan toch niet in dat kleine lichaam.

Rishab: past zoveel eten in zo klein meisje

Ze keek me met een dodelijk blik. Ik moest er eigenlijk wel om lachen want mij werd verteld dat zei altijd een vrolijk meisje was maar nu zie ik alleen van die dodelijke blikken. Ze concentreerde zich weer op haar borden. Ik was eigenlijk wel blij toen vader haar foto liet zien. Hij wou zo graag dat ik trouw met dat meisje omdat hij haar speciaal vond. Mijn moeder werd gelijk verliefd op haar en dat was alleen maar een foto bij mijn zusje was het precies het zelfde verhaal. Maar zusje kende haar want ze zit bij haar op school en zij heeft me verteld dat zei best een rustig meisje is dus ik dacht waarom niet he ik ben al 20 dus een vaste relatie zal wel beter voor mijn zijn dan die player relaties.

Rishab: eetsmakkelijk
Sahina: yah whatever


Tijdens het eten
Rishab: wat is je lieveling eten mvr het- leven-boeit- me- niet
Sahina: mijn naam is sahina
Rishab: nou dan maken wij een deal ik noem jou sahina en jij mij rishab
Sahina: nee bimbo staat beter bij jou
Rishab: nou mvr het-leven-boeit-me-niet staat ook beter bij jou
Sahina: het leven boeit me wel alleen jij boeit me niet en jij bent mijn leven niet dus
Rishab: haha waarom doe jij altijd zo vijandelijk
Sahina: net alsof jou dat wat boeit
Rishab: ja dat boeit me wel anders had ik dat niet gevraagd
Sahina: zo ben ik gewoon
Rishab: wat jij wil. Maar wat is je lievelings eten.
Sahina: pasta
Rishab: wat voor pasta
Sahina: alle soort pasta
Rishab: ow oke nou mijn lievelings eten is payla ken je dat
Sahina: ja dat ken ik rijst met zeevruchten toch
Rishab: precies misschien maak jij die een keer voor mij

Ze keek op van haar eten. Wat is ze toch schattig. Ze heeft van die grote donker blauw ogen die maar niet kwaad kunnen kijken wat ze maar ook probeert ze kan wel die wenkbrauwen omhoog trekken maar die ogen maken haar weer lief. Ik begrijp niet waarom ik haar nooit eerder heb gezien ik bedoel ze is zo mooi ze moet mij toch wel opgevallen zijn.

Rishab: wanneer zullen we beginnen met het plannen van de bruidlof


Sahina perfectie


Ik kan trouwen en uit dat huis komen of niet trouwen en met die rot mensen opgeschept zitten. Ik wou altijd dat iemand mij uit die huis kon halen maar nu het gebeurt weet ik het niet zo goed of ik het wel wil. Als ik uit die huis kom dan zit ik met hem opgeschept. Sahina denk niet en zeg gewoon jah want dan kom je uit die huis dat is toch wat je wil zei een stemmetje in mijn hoofd. Als ik zo kijk is hij volgens mij geen slecht man maar je weet maar nooit wat er in hem schuilt. Ik moet een goeie keuze maken en wel nu anders eindig ik misschien met niks.

Sahina: ik weet niet we moeten kijken wat voor datum ze hebben geprikt.
Rishab: wie is ze
Sahina: jou ouders en de mijne
Rishab: haha maar ik bepaal zelf wel wanneer ik wil. Dus als jij een datum heb dan volg ik jou en niet mijn ouders.

Meent hij dit of doet hij gewoon alsof. Hij schonk mij een glimlach en ging verder met eten. Ik kreeg geen hap naar binnen omdat ik gewoon veel oplossingen moet hebben in een korte tijd. Gewoon trouwen sahina dat is je enige kans om uit die huis te komen.

Sahina: Heb jij een huis
Rishab: jah maar als ik trouw gaan we een andere zoeken
Sahina: ow oke. Hoe oud ben je eigenlijk
Rishab: 20 jij
Sahina: je mag kiezen 26 of 12
Rishab: je echte leeftijd alsjeblieft
Sahina: 18
Rishab: mooi.

Hij aarzelde even net alsof hij iets wou zeggen maar dan ook weer niet.

Sahina: je kunt het gerust zeggen hoor
Rishab: wat
Sahina: wat op je hart ligt
Rishab: nou kijk ik weet dit trouwen enzo is niet bepaald jou idee maar geloof me ik maak je echt gelukkig echt je zal niks te kort komen. Kijk dit trouwen was ook niet echt mij idee maar mijn moeder en vader zijn hellemaal gek op jou en ik kan ze die pijn niet aan doen als ik hun vertel dat ik niet wil trouwen je moet mij kant ook begrijpen ik zit ook in een moeilijk situatie.

Ze3ma hij geeft veel om zijn ouders. Wat moet ik doen yarebie wat moet ik doen .Sahina jij gaat trouwen werkt het niet goed dan kun je nog altijd scheiden zei een stemmetje in mijn hoofd. Ja maar ik wil ook niet die meisje zijn die scheid ik wil ook gewoon een gelukkig leven leiden net zoals elke ander meisje. Ik had altijd zulke mooie dromen over trouwen maar die droom kan nu echt wel vergeten.

Rishab: je krijgt een bruidlof zo groot als je wil een huis zo groot als je wil zoveel geld als je wil.
Sahina: ik trouw heus niet met jou om het geld hoor. Als ik die indruk heb gegeven dan is het niet zo oke ik ben niet zo een zielegerd net zoals mijn zussen die als doet voor geld en mijn leven thuis was heus niet arm hoor.
Rishab: dat bedoel ik ook niet je begrijpt me verkeerd. Ik weet elk meisje heeft een eigen droom hoe zijn leven eruit ziet en in die droom hoor ik volgens mij niet thuis of niet soms
Sahina: zoiets jah
Rishab: nou misschien droomde je altijd van een bruidlof met alles erop en eraan. En dat kan ik je allemaal geven vraag het maar en je krijgt het, geld is geen probleem want kijk ik wil niet de persoon zijn die je droom kapot maakt.

Aaaah wat lief. Wat lief nee Sahina je haat hem klaar zei een stemmetje in mijn hoofd. Ik kreeg gelijk een warm gevoel in mij na dat hij die woorden zij. Ik hoop maar dat hij dat meent. Wacht effe hoe komt hij dan aan zoveel geld. Nou misschien is hij een rijke gast sahina nog beter of niet soms.

Sahina: wat voor werk heb jij eigenlijk
Rishab: mijn vader heeft bedrijven en sommige mag ik over nemen. Net zoals deze restaurant.

Sahina: je bedoelt deze restaurant is van jou
Rishab: ja ik bedrijven over de hele wereld. Maar niet alleen maar restaurant maar ook auto bedrijven enzo teveel om op te noemen.
Sahina: ow zo dus je gaat vaak op zakenreis
Rishab: nou niet zo vaak. Maar het komt wel voor jah
Sahina: ow so.
Rishab: hah hej je hebt nog niks gegeten

Ik naar mijn borden en hij heeft gelijk de borden zijn nog steeds hetzelfde uit als toen ze op tafel werden gezet.

Rishab: is de eten van mij restaurant niet lekker ofso zei hij op een grappig manier
Sahina: haah nee dat is het niet ik heb niet zo honger.
Rishab: en daarom heb je ook zeker 3 borden besteld.
Sahina: ja op dat moment had ik honger maar nu niet zo
Rishab: ow oke zullen we gaan we zitten hier al meer dan 2uren
Sahina: 2 uren al zo lang
Rishab: haha ja zolang dus kom

Nadat hij betaald heeft liep we naar buiten. Het was een lekker weertje vandaag de zon scheen fel in mijn gezicht daar hou ik wel van. Ik zag een ijscowagen een eindje verderop hmm ik heb wel zin een ijs.

27-01-2009, 17:56
Rishab perfectie

Hmm wat een lekker weertje is het toch vandaag. Ik zag hoe ze naar de zon staarde. Ze kreeg gelijk een glimlach op haar gezicht wat haar beeldig stond. Ze is echt een mooi meisje zo mooi bestaan er volgens mij niet eens. Ze draaide haar gezicht de andere kant en ze keek gehypnotiseerd naar iets wat haar aandacht zo te zien trok. Ik volgde haar blik en zag daar een ijscowagen staan hmm ik heb ook wel zin in een ijs.

Rishab: kom zullen we een ijsje halen

Hij gezicht klaarde gelijk op en ze knikte een ja.

Bij de ijscowagen

Rishab: een vanille ijs en wat wil jij
Sahina: een bak met vanille en chocolade en pistache en straitella en vanille en aardbei ijs alstublieft.

Ik keek haar verbaast aan.

Rishab: nou u heeft het gehoord wat ze wil.
Ijscowagen: haha zoveel ijs heeft nooit iemand besteld

Hij maakte de ijsjes klaar en gaf ze aan ons.

Rishab: hoeveel
Ijscowagen: gratis
Sahina: ik ga daar zitten oke
Rishab: euh ja is goed. Maar hoeveel is het
Ijscowagen: gratis
Rishab: waarom gratis
Ijscowagen: de blik van dat meisje is onbetaalbaar
Rishab: blik
Ijscowagen: zag je hoe haar gezicht klaarde toen ze ijs kreeg net mijn kleindochter. Die blik is onbetaalbaar.

Ik keek hoe gulzig ze haar ijs eet. Dat dat meisje zoveel invloed heeft op een persoon verbaast met wel een beetje.

Ik nam plaats naast haar en bleef haar maar aankijken.

Sahina perfectie

Sahina: wat zit jij mij aan te staren

Ik keek hem nu aan en zag dat hij mij nog steeds zo dom zat aan te kijken. Ik zwaaide een paar keer maar geen contact. Ik gaf hem een duw en toen pas werd hij waker.

Rishab: zei je wat
Sahina: ja ik zei.. weetje laat maar zitten
Rishab: wat jij wil. Zullen we naar huis gaan
Sahina: euh ja is goed.

We stapte beiden de auto in. Hij zette een muziekje op. Hey die kwam me bekend voor maar waar doet hij met die muziek.

Sahina: luister jij hindoestaanse muziek
Rishab: eum nee mijn zusje. Ze doet altijd haar cd hier in snapje
Sahina: hm ja zal wel zei ik zachtjes.

Rishab perfectie

Ze zette muziek wat zachter en keek mij aan.

Sahina: je moet een ding weten
Rishab: en dat is
Sahina: ik trouw niet met jou omdat ik verliefd op jou ben of omdat ik van je hou dat begrijp je toch

Dat is niet echt iets wat ik graag hoorde want dat deed pijn erg veel pijn.

Rishab: ja dat begrijp ik. Ik trouw ook niet met jou om die redenen ik doe dit voor mijn ouders
Sahina: ow oke dus denk niet dat na het trouwen er wat gebeurt oke
Rishab: gebeurt hoe bedoel je
Sahina: je weet wel wat ik bedoel
Rishab: nee dat weet ik niet
Sahina: er komt geen huwlijksnacht nou goed
Rishab: ow we gaan geen sex hebben

Ze zette haar handen op haar oren en keek kwaad de ander kant op. Hahaa aah wat hou ik van die meisje.

Sahina: gebruik nooit die woord oke nooit maar dan ook nooit
Rishab: bedoel je sex

Ze zette haar handen weer op haar oren.

Rishab: ahahahaah vind je het woord sex niet mooi ofso.
Sahina: shut up ja
Rishab: hahahaah ahahahahha hahahahahaha kleintje toch


Sahina perfectie

Noemt hij mij nou kleintje eikel die hij is. Zo ben ik gewoon ik hoef die vieze dingen niet te horen.

Sahina: ik ben geen kleintje jah
Rishab: nee dat ben je niet nee hahhahaahahha
Sahina: ik ben geen kleintje
Rishab: ja dat weet ik hahahahahaha

Hij veegde zijn tranen af van het lachen.

Sahina: wat is er zo grappig
Rishab: moet ik dat echt vertellen

Straks zegt hij weer die woord nee die hoef ik niet te horen.

Sahina: nee laat maar
Rishab: kom kleintje we zijn er
Sahina: luister ik ben geen kleintje
Rishab: weetje ik kleintje dus kom

Wallah ik voelde mijn bloed koken maar ik kan hem geen klap verkopen want we staan voor mijn huis.

27-01-2009, 21:31

Citaat door xxxmaffiaxxx:
Uppppp!!!



Trouwe fan

Love ya....

27-01-2009, 22:00
finally :P up up meid
ga gauw weer verder


koes dikra

28-01-2009, 21:08

Citaat door D.ikra:
Trouwe fan

Love ya....



Hahahaha zeker weten schat...!!!
Je kan altijd op me rekenen..!!
Ea jallah zied kom op met die big vervolg van jou!!!

Uppppppiiieee

Love You To

28-01-2009, 21:17
ik begrijp dit even nieee.. waarOm begin je weer opnieuw..?
Gr...

28-01-2009, 21:18
Is dit helemaal hetzelfde?

28-01-2009, 23:12


Okee dan!
Snel verder gaan meid!

29-01-2009, 17:05
Oewpaa jammer dat je opnieuw begint..!!

29-01-2009, 18:43
ga verderl
leuk verhaalll
hahahaha (k)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6