Bekijk volle/desktop versie : Israel trekt Gaza weer in....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-01-2009, 15:36
Geloof mij, de Militair die gedood zou zijn, is zeer waarschijnlijk een Arabische of Ethiopische Militair die ooit is overgestapt naar Israël voor een beter leven.

Deze is door de Israëlisch zelf doodgeschoten opdat ze Gaza weer in kunnen.

Dit is vaak dan wel altijd het geval, die Israëliërs gaan echt ver om hun doelen te behalen zo deinzen ze er niet voor terug om hun "eigen" mensen ten dode te schrijven.

Ik zal binnenkort met het bewijs komen mits het nu ook weer zo is.

Hier vast het bewijs dat het vaak het geval is dit zijn de zogenaamde
Qassam raketten doden.... http://www.zionism-israel.com/vic/sderot1.htm

Dit zijn allemaal slachtoffers die zij zelf met op afstand gestuurde raketten omleggen om slachtoffer te kunnen spelen.

Vuurpijlen van hamas kun je mits je goede ovenwanten tot je beschikking hebt en niet bang bent gerust vangen, die doden niet. http://freund.typepad.com/photos/uncategorized/qassam_in_ashkelon.jpg




GAZA-STAD - Israëlische militairen zijn terug in de Gazastrook. Bij de Palestijnse stad Khan Younis, in het zuiden van de enclave, staken ze dinsdag de grens over. Dat hebben ooggetuigen laten weten.

Eerder dinsdag kwam een Israëlische militair om door een bomexplosie aan de Israëlische kant van de grens. In het daaropvolgende vuurgevecht vond een Palestijnse boer de dood.

Israël voerde dinsdag ook een luchtaanval uit in de Gazastrook. Zeker twee mensen raakten daarbij zeer ernstig gewond, meldden Palestijnse artsen en de radicaalislamitische beweging Hamas. Doelwit was een motorrijder.


Door de beschietingen komt het bestand tussen Israël en de Palestijnse Hamas-beweging onder druk te staan.

De strijdende partijen zegden elkaar eerder deze maand toe de wapens neer te leggen na een conflict van enkele weken.

Daarbij kwamen ongeveer 1300 Palestijnen en zeker dertien Israëli's om het leven.

27-01-2009, 15:40


zielig mafkezen om 1 dooie soldaat . terwijl zij 1450 burgers hebben vermoord

27-01-2009, 15:42
Terecht dus

27-01-2009, 16:00

Citaat door Vervloekker:
Geloof mij, de Militair die gedood zou zijn, is zeer waarschijnlijk een Arabische of Ethiopische Militair die ooit is overgestapt naar Israël voor een beter leven.

Deze is door de Israëlisch zelf doodgeschoten opdat ze Gaza weer in kunnen.

Dit is vaak dan wel altijd het geval, die Israëliërs gaan echt ver om hun doelen te behalen zo deinzen ze er niet voor terug om hun "eigen" mensen ten dode te schrijven.

Ik zal binnenkort met het bewijs komen mits het nu ook weer zo is.




Geloof mij, jij bent een Al-kwaaida terrorist die al vele Nederlandse kindjes heeft doodgemaakt, na ze verkracht te hebben.

Ik zal binnenkort met het bewijs komen!

27-01-2009, 16:19


De Israeliers gaan nu het werk pas echt afmaken..................

27-01-2009, 16:21
Israeli strike hits southern Gaza
Israel has carried out an air strike in Gaza, hours after a bomb attack killed one Israeli soldier and wounded three others near the Gaza border.

A Hamas militant is reported to have been wounded in the air strike in southern Gaza.

Israeli troops also entered the Strip following the bomb attack, and one Palestinian was killed, medics said.

It is the worst violence since Israel's offensive against Hamas in Gaza ended with both sides declaring ceasefires.

No group has said it carried out Tuesday's bomb attack on an Israeli patrol near the border crossing of Kissufim.

One Israeli officer was badly wounded in the explosion and the other soldiers were lightly wounded, an army spokesman said.

Palestinian residents of Kissufim said they could hear Israeli helicopters circling overhead and the sound of heavy gunfire.

Medics in Gaza said a Palestinian farmer was killed by gunfire.

The Associated Press news agency quotes Hamas as saying one of its members was wounded in the subsequent air strike in the town of Khan Younis near Rafah.

Other reports say two people were wounded in the strike.

The violence comes as US President Barack Obama's Middle East envoy, George Mitchell, arrives in the region to seek a more permanent truce.

Israel has closed border crossings into Gaza because of the attack on the patrol, Israeli officials said, stopping the flow of aid supplies to Gaza's 1.5 million residents.

Aid agencies have been struggling to meet the urgent needs of tens of thousands of displaced, homeless and injured people in Gaza.

Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/middle_east/7853803.stm

27-01-2009, 16:30

Citaat door Vervloekker:
Geloof mij, de Militair die gedood zou zijn, is zeer waarschijnlijk een Arabische of Ethiopische Militair die ooit is overgestapt naar Israël voor een beter leven.

Deze is door de Israëlisch zelf doodgeschoten opdat ze Gaza weer in kunnen.

Dit is vaak dan wel altijd het geval, die Israëliërs gaan echt ver om hun doelen te behalen zo deinzen ze er niet voor terug om hun "eigen" mensen ten dode te schrijven.

Ik zal binnenkort met het bewijs komen mits het nu ook weer zo is.

Hier vast het bewijs dat het vaak het geval is dit zijn de zogenaamde kassam raketten doden.... http://www.zionism-israel.com/vic/sderot1.htm




GAZA-STAD - Israëlische militairen zijn terug in de Gazastrook. Bij de Palestijnse stad Khan Younis, in het zuiden van de enclave, staken ze dinsdag de grens over. Dat hebben ooggetuigen laten weten.

Eerder dinsdag kwam een Israëlische militair om door een bomexplosie aan de Israëlische kant van de grens. In het daaropvolgende vuurgevecht vond een Palestijnse boer de dood.

Israël voerde dinsdag ook een luchtaanval uit in de Gazastrook. Zeker twee mensen raakten daarbij zeer ernstig gewond, meldden Palestijnse artsen en de radicaalislamitische beweging Hamas. Doelwit was een motorrijder.


Door de beschietingen komt het bestand tussen Israël en de Palestijnse Hamas-beweging onder druk te staan.

De strijdende partijen zegden elkaar eerder deze maand toe de wapens neer te leggen na een conflict van enkele weken.

Daarbij kwamen ongeveer 1300 Palestijnen en zeker dertien Israëli's om het leven.


Misschien is het handiger om je nick te wijzigen in helderziende.

27-01-2009, 16:38

Citaat door ria:
He Sherlock,

Als je deze zaak hebt onderzocht heb ik nog een karweitje voor je .
Er lag vandaag een dood musje bij mij in de tuin.
Ik wil graag weten wie en hoe het beestje is vermoord.


Nou... dat kan ik zelfs wel beantwoorden... de Joden.

27-01-2009, 16:41

Citaat door ria:
He Sherlock,

Als je deze zaak hebt onderzocht heb ik nog een karweitje voor je .
Er lag vandaag een dood musje bij mij in de tuin.
Ik wil graag weten wie en hoe het beestje is vermoord.

hahahaah ik ging even helemaal nokkie hahahaa

27-01-2009, 17:08
Khoop op een WOlll waarbij de fucking joden net hezelfde gaat meemaken wat GAZA en wat ze in WOll hebben meegemaakt!!

27-01-2009, 17:09

Citaat door ria:
He Sherlock,

Als je deze zaak hebt onderzocht heb ik nog een karweitje voor je .
Er lag vandaag een dood musje bij mij in de tuin.
Ik wil graag weten wie en hoe het beestje is vermoord.




Musje is vast doodgevallen van schrik toen jij even uit het raam keek.

27-01-2009, 17:09

Citaat door Samiratje_20:
Khoop op een WOlll waarbij de fucking joden net hezelfde gaat meemaken wat GAZA en wat ze in WOll hebben meegemaakt!!


Je bent niet goed bij je hoofd.

27-01-2009, 17:23



Citaat door Globilini:
Je bent niet goed bij je hoofd.



Jawel ben heel goed bij men hoofd! Dat heel de wereld dit ok vind snap ik echt niet altans ze doen niets!! Daarom wil ik een WOlll!! en die gaat zeker komen!!

27-01-2009, 17:26
Het is opvallend dat de oorlog niet meer zo intens beleefd wordt als vroeger.., alles wend.., is er al een winnaar bekend?

27-01-2009, 17:30

Citaat door snake74:
Het is opvallend dat de oorlog niet meer zo intens beleefd wordt als vroeger.., alles wend.., is er al een winnaar bekend?



ja ik

Pagina's : [1] 2 3 4 5