Bekijk volle/desktop versie : België



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

27-01-2009, 08:25
Heb ik altijd zo een naar gevoel bij. Je hoort er altijd de raarte dingen, zoals pedo's en die gekken die er rondlopen.....Denk aan wat er laatst gebeurt is, die mp3 moord, moeder die 5 kids slacht, die engerd die het kind had gekidnappt bij een cafeetje terwijl moeder aan het zuipen was, de man in antwerpen die in één keer begon te schieten waarbij een kleintje om het leven kwam etc etc etc

Een eng landje toch wel.....

27-01-2009, 08:29


Kom kom niet overdrijven

27-01-2009, 08:31

Citaat door Ninoesh:
Heb ik altijd zo een naar gevoel bij. Je hoort er altijd de raarte dingen, zoals pedo's en die gekken die er rondlopen.....Denk aan wat er laatst gebeurt is, die mp3 moord, moeder die 5 kids slacht, die engerd die het kind had gekidnappt bij een cafeetje terwijl moeder aan het zuipen was, de man in antwerpen die in één keer begon te schieten waarbij een kleintje om het leven kwam etc etc etc

Een eng landje toch wel.....



ewa ja , ik schaam me echt dat ik in belgie woon

27-01-2009, 08:32

Citaat door Ninoesh:
Heb ik altijd zo een naar gevoel bij. Je hoort er altijd de raarte dingen, zoals pedo's en die gekken die er rondlopen.....Denk aan wat er laatst gebeurt is, die mp3 moord, moeder die 5 kids slacht, die engerd die het kind had gekidnappt bij een cafeetje terwijl moeder aan het zuipen was, de man in antwerpen die in één keer begon te schieten waarbij een kleintje om het leven kwam etc etc etc

Een eng landje toch wel.....

Tja wat wil je ze zijn besmet door de NL'ers het is een een soort van epidemie geworden

27-01-2009, 08:33



Citaat door laamar:
ewa ja , ik schaam me echt dat ik in belgie woon

Aan u foto te zien zou ik me ook schamen

27-01-2009, 08:37

Citaat door Ninoesh:
Heb ik altijd zo een naar gevoel bij. Je hoort er altijd de raarte dingen, zoals pedo's en die gekken die er rondlopen.....Denk aan wat er laatst gebeurt is, die mp3 moord, moeder die 5 kids slacht, die engerd die het kind had gekidnappt bij een cafeetje terwijl moeder aan het zuipen was, de man in antwerpen die in één keer begon te schieten waarbij een kleintje om het leven kwam etc etc etc

Een eng landje toch wel.....


Ik had altijd een beeld van een nette beschaafde land, maar er lopen helaas veel gestoorde mensen rond.


Maar ja...... dat is overal wel zo.

27-01-2009, 08:38

Citaat door majdo:
Aan u foto te zien zou ik me ook schamen



ik ben wie ik ben , het is gemakellijk om commentaar te geven als niemand weet hoe je eruit ziet !

27-01-2009, 08:39
Werd er in Frankrijk niet onlangs een baby uit een ziekenhuis ontvoerd?
En die 2 jongens die in een electriciteitskabine om het leven kwamen, achternagezeten door de politie?
Of dat meisje die in een garagebox werd ingesloten en levend verbrand, omdat ze "une pute" was toen ze een groot mond opzette tegen een jonge gast?
Seriemoordenaar Fourniret was toch ook een Fransman?

En laten we aub niet vergeten dat Frankrijk het land van Sarko is, en als dat geen eng ventje is dan weet ik het ook niet.

Mohiem overal heb je engerds.

27-01-2009, 08:40

Citaat door laamar:
ik ben wie ik ben , het is gemakellijk om commentaar te geven als niemand weet hoe je eruit ziet !

lange tenen denja hanja ik zeg gewoon mijn mening staat die u niet aan heb je even pech. en als men mening u niet intresseert haal je die mislukte foto weg

27-01-2009, 08:41

Citaat door Mysticalia:
Kom kom niet overdrijven

nee echt

27-01-2009, 08:42

Citaat door majdo:
lange tenen denja hanja ik zeg gewoon mijn mening staat die u niet aan heb je even pech. en als men mening u niet intresseert haal je die mislukte foto weg


denk je nu echt dat ik ga wakker zijn voor u commentaar klein kind ??

27-01-2009, 08:42

Citaat door Barbamama:
Werd er in Frankrijk niet onlangs een baby uit een ziekenhuis ontvoerd?
En die 2 jongens die in een electriciteitskabine om het leven kwamen, achternagezeten door de politie?
Of dat meisje die in een garagebox werd ingesloten en levend verbrand, omdat ze "une pute" was toen ze een groot mond opzette tegen een jonge gast?
Seriemoordenaar Fourniret was toch ook een Fransman?

En laten we aub niet vergeten dat Frankrijk het land van Sarko is, en als dat geen eng ventje is dan weet ik het ook niet.

Mohiem overal heb je engerds.


Ik kan het je niet uitleggen. In Frankrijk zijn er nog meer dingen gebeurt denk ik, maar dat is altijd politie, achterbuurten etc etc etc. In Belgica is het zo pedofilisch, zo psychisch, gewoon enge mensen, ze zien er ook eng uit de Belgen....

27-01-2009, 08:43



Citaat door Barbamama:
Werd er in Frankrijk niet onlangs een baby uit een ziekenhuis ontvoerd?
En die 2 jongens die in een electriciteitskabine om het leven kwamen, achternagezeten door de politie?
Of dat meisje die in een garagebox werd ingesloten en levend verbrand, omdat ze "une pute" was toen ze een groot mond opzette tegen een jonge gast?
Seriemoordenaar Fourniret was toch ook een Fransman?

En laten we aub niet vergeten dat Frankrijk het land van Sarko is, en als dat geen eng ventje is dan weet ik het ook niet.

Mohiem overal heb je engerds.





Ninoesh, it's a wild wild world and einde is nabij, moord zal nog meer toenemen.

27-01-2009, 08:43

Citaat door laamar:
denk je nu echt dat ik ga wakker zijn voor u commentaar klein kind ??

jij mag dat zeggen, want ik loop er niet bij met zo een kop dus ik neem je het niet kwaatlijk

27-01-2009, 08:45

Citaat door Ninoesh:
Ik kan het je niet uitleggen. In Frankrijk zijn er nog meer dingen gebeurt denk ik, maar dat is altijd politie, achterbuurten etc etc etc. In Belgica is het zo pedofilisch, zo psychisch, gewoon enge mensen, ze zien er ook eng uit de Belgen....



daar overdrijf je echt wel. als je een nederlander naast een belg ziet zie je amper het verschil

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9