Bekijk volle/desktop versie : unbelievable love .



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-01-2009, 22:28

Hallo dames.
Ik heb hier echt prachtige verhalen gelezen.
En heb nu eindelijk het initiatief genomen om een zelfbedacht verhaal te plaatsen.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Ik zal een klein stukje plaatsen en als ik reacties krijg.
Dan zal ik inshallah mijn verhaal voort zetten.
Enjoy !

[/SIZE][/FONT]








[SIZE="2"]Intro[/SIZE]

[FONT="Arial"][SIZE="3"]
Haay ik heet Souhaila ik ben 18 jaar en dit is mijn verhaal. Daar zat ik dan in de zomer in het park op een schattige bankje.
Lekker genieten van de felle zonnestralen die op me schenen. Een licht briesje vloog door me lange haren.
Tegenover mij zaten felgekleurde bloemen die naar me leken te glimlachen.
Op zo'n hemelse dag kon iedereen naar je glimlachen.
Ik was even aan het bijkomen todat er een zachte stem van achter me klonk...


26-01-2009, 22:31


1e fan meld zich!

26-01-2009, 22:32

Citaat door MarOcia^:
1e fan meld zich!


Hahaha mashallah.
Ik zal inshallah morgen een heel stuk typen.


26-01-2009, 22:41

Een stem die me hart liet beven.
Een onbeschrijvelijke gevoel raasde door me heen.

'' Amine gooi die bal eens naar mij ! ''
Ik draaide me om en even leek de wereld stil te staan.
Ik zag een knappe jongeman met lichtbruine ogen die naar me glimlachte met een blosend gezicht.
Het leek wel alsof ik droomde.
Nee nee ! Het leek wel alsof dit mijn sprookje was en hij mijn prins op het witte paard.


27-01-2009, 19:34


Hij kwam mijn richting op lopen en stak zijn hand uit en zei: '' Heey ik heet Aymane het spijt me als we jou storen met ons geschreeuw terwijl jij hier probeert te genieten van het mooie weer. '' Wat ik niet in de gaten had is dat ik hem nog aan het aangapen was. Die mooie lichtbruine ogen. Ik kon me ogen maar niet van hem afhouden. Toen ik bewust was van wat ik deed herstelde ik me snel. Ik stak me hand uit en zei: '' Heey ik heet Souhaila en nee het is niet erg hoor. Ik heb nergens last van. '' Kom je met mij en me broertjes voetballen'' zei hij. En daar kon ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Ik stond op en ging meedoen. Het lukte niet echt want ik had een lange zomerjurk aan. Ik moest met Amine het kleine broertje van Aymane die 11 jaar oud was. Tegen Aymane en zijn oudere broer Ilias rond de 25 jaar. We genoten volop van het mooie weer. Ik probeerde de bal van Aymane af te pakken en stootte keihard met mijn hoofd tegen zijn hoofd. Waardoor we allebei op de grond vielen. Daar lagen we dan op een grasveld vol met bloemen. Ik schaamde me dood. En hij natuurlijk ook met een blosend gezicht stond hij op en trok me omhoog. '' Het spijt me zo '' zei hij met een schattig stem. '' Geeft niet hoor. Dat kan gebeuren zei ik met een gezicht zo rood als een tomaat. '' En toen bedacht ik me dat het aardig laat begon te worden. '' Het spijt me ik moet ervandoor en ik liep weg tot iemand mijn arm greep en naar achteren trok. Daar stond ik dan oog in oog met Aymane hij was zo mooi. Ik werd helemaal verliefd op hem. '' Wou je weggaan zonder gedag te zeggen zei hij nonchalant. '' Nee zei ik verlegen.'' Hij gaf me een kus op me wang, en ik rende zo snel als ik kon. '' Zie ik je morgen weer hier zelfde tijd. '' Ja riep ik en rende weg. Pas toen ik zeker wist dat ik ver genoeg was stopte ik achter een boom om tot adem te komen. Langzaam raakte ik mijn wang aan op de plek waar hij me een kus had gegeven. Mijn hart klopte zo snel als hij kon. Ik was verliefd. En niets kon mijn dag verpesten!


27-01-2009, 19:36
meid je hebt een nieuwe fan dr bij
ga snel vder

27-01-2009, 19:36

Ik wacht op reacties en zal dan verder gaan inshallah.


27-01-2009, 19:52
Oeppaa nieuwe fannetjeee!!

Mashallah prachtige verhaal

Boussaa ZoeteeKersjee!! o:

27-01-2009, 19:52
ga verder a taboeharesht

27-01-2009, 19:55

Ik rende vrolijk naar huis.
Ik kwam thuis aan en rook bij de deur een heerlijk geur van een vistajine.
Dat was me moeder natuurlijk weer.
Mijn moeder heet Halima en ze was bekend bij wie dan ook.
Ze was een klein mollig vrouwtje met een lieve uitstraling.
Iedereen maar dan ook iedereen mocht haar.
Ze had een lief karakter en stond altijd klaar voor iedereen.
Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en vroeg of ik haar ergens mee kon helpen. Ze vertelde dat ze al alles had gedaan.
Dus besloot ik om even een warme douche te nemen en mijn pyjama aan te trekken. Ik liep naar me kamer en danste vrolijk rond.
Ik voelde me zo blij. Ik voelde me zo verliefd.
Ik nam een lange warme douche. Deed mijn lange haren in een vlecht.
En trok mijn pyjama aan.
Ik liep naar beneden en zag mijn vader al aan tafel zitten. Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd en nam plaats aan tafel.
We zaten daar dan te genieten.
Ik ben overigens enigst kind.
Na het eten hielp ik mijn moeder even met opruimen en liep naar me kamer.
Ik keek nog even t.v en ging op me bed liggen en viel langzaam in een diepe slaap.
Ik droomde natuurlijk over mij en Aymane en over onze gebeurtenissen van vandaag.
Ik kon ze maar niet uit me hoofd zetten.
Sterker nog ik was zenuwachtig want morgen zou ik hem weer ontmoeten.


27-01-2009, 19:58
gaa verder
aaah

27-01-2009, 19:59
super vervolg meid ga gauw verder..

27-01-2009, 20:04



Citaat door gullerguzeli:
super vervolg meid ga gauw verder..


Inshallah ik ga nu een heel groot vervolg schrijven. Dus het kan zijn dat ik even niet reageer.


27-01-2009, 20:14

Ik werd gewekt door de vogels die voor me raam stonden te fluiten.
En door de felle zonnestralen die door mijn gordijnen heen schenen.
Ik sprong uit me bed en rende naar de douche.
Vandaag is de dag dat ik hem weer ga ontmoeten.
Ik nam een lange warme douche en stond natuurlijk voor mijn kledingkast.
Een witte lange zomerjurk viel mij op in de hoek van mijn kast.
Deze zou ik aandoen. Hij had een blote rug en was heel elegant.
Ik liep naar beneden om te ontbijten. En vond me moeder en vader aangekleed voor de deur. '' Wij gaan naar je tante in België schat kleed je om. '' Nee mam ik blijf wel hier ik bel Marwa wel om hier te komen. '' We blijven er wel slapen schat '' Zei me moeder. Maakt niet uit mam ik en Marwa redden ons wel. En zo reden me ouders naar België. Ik belde Marwa op en die kwam maar al te snel. Marwa was mijn beste vriendin ze was 17 jaar en we kenden elkaar al jaren. We vertelden elkaar dan ook alles.
Ik vertelde haar natuurlijk het hele verhaal en zij stond me met open mond aan te gapen. '' Hahah je hoeft niet te kwijlen hoor! '' zei ik lachend. Met een glimlach op haar gezicht zei ze : '' schiet op jij omkleden !. '' Ik heb al wat klaargezet zei ik met mijn wenkbrauw die op en neer ging. We renden naar boven.
Ik trok mijn outfit aan en deed grote diamanten oorbellen in. Ik deed een mooie zilveren ketting om me hals en besloot om mijn haren te stijlen.
Ik deed een klein beetje mascara op een lekker luchtje. En ik rende naar beneden. Marwa gaf me nog een dikke knuffel en wenste me succes.
Ik liep naar het park met mijn hart die zo snel klopte dat ik het niet meer aankon. Ik stopte bij ons afgesproken plek en nam plaats op het bankje waar ik de vorige dag had gezeten. In de verte zag ik een jongeman aan komen lopen. Mijn hart begon steeds sneller te kloppen..


27-01-2009, 20:35
ajaw

Pagina's : [1] 2 3 4 5