Bekijk volle/desktop versie : Single girls gone wild..



26-01-2009, 12:29
'Dames, kunnen jullie je rooster komen doorgeven voor volgende week?' Ohran draait zich om en kijkt weer eens geergerd.
'Ik heb mijn agenda niet bij, maar zet me er maar in voor maandag en donderdag avond' antwoord Shimara 'Misschien dat ik nog wel
extra kom werken maar dan bel ik wel van te voren'. Ohran knikt en kijkt naar Adina. 'Ja mij hetzelfde graag'.
Ohran kijkt er niet eens meer van op. Die twee dames doen alles samen op het werk. Maar dat komt ook omdat ze dezelfde opleiding
volgen op dezelfde school. Daarom is het net zo gezellig om dan vanuit school samen de bus te pakken.
Ze draaien zich weer om naar hun computer. 'Wat doe jij vanavond?' vraagt Adina terwijl ze nog wat typt op de computer.
'Kweet niet man, ik moet eigelijk echt naar Ryan.. er zit iets niet goed, ik had toch verteld van dat rare smsje?' Shimara kijkt een beetje
verdrietig voor haar uit. 'Maak je niet druk schat, komt allemaal goed, hij kan jou heus niet missen hoor!!'
'Adina, kan je misschien ff gaan bellen in plaats van constant te kletsen met Shimara?' Ohran staat bij het scorebord 'Hoeveel heb je er al onderhand?'
'Ehh genoeg' antwoord Adina 'kheb er al 9 en shimi heeft er al 8, dus maak je niet druk'. Ohran noteert het op het bord en gaat
verder met de rest. Ondertussen krijgt Shimara nog een smsje:

'Shimi, ik moet echt met je praten, hoelaat ben je klaar met werken?'

'Shittt ik zei toch dat hij raar aan het doen is, kijk wat voor smsje ik krijg!!!' fluistert Shimara tegen Adina. 'Luister, na het werk moet jij maar alleen
de bus pakken, dan ga ik vanuit hier wel meteen naar Ryan, ben benieuwd'.... 'Ja beste' fluistert Adina terug.
'Ewa wat zijn jullie nou weer aan het fluisteren he?' De twee jongens die tegen over hun zitten bemoeien zich weer eens. Yassin en Salim zijn ook twee goede
vrienden en hebben al bij een ander callcenter bij Shimara gewerkt. Ze kent de jongens dus al een beetje en weet dat ze een goed hart hebben.
'Niks niks, gaat over Ryan, niks speciaals'.
Ze werken nog even door en om kwart voor 9 mogen ze gelukkig al opruimen. 'Bel hem dan!' zegt Adina terwijl ze de trap aflopen.
'Nee nog ff sigaretje roken samen toch? Jullie bus komt pas om kwart over?' Shimara pakt haar sigareten en geeft Adina er ook een.
Ondertussen belt ze Ryan...

R: Hallo?
S: Met mij, ik kom naar jou toe
R: Ja is goed, ik loop je tegemoet ja?
S: Ok, tot zo!

Ze is erg benieuwd wat hij te zeggen heeft, haar hart klopt in haar keel. Het gaat zo goed tussen hun de laatste tijd, dat is in het begin wel anders geweest.
Ze hebben nu bijna 2,5 jaar een relatie, die niet makkelijk is geweest. De ouders van Shimara vinden Ryan maar niets en Ryan mag ook niet bij hen thuis komen,
wat altijd al heeft gewrongen tussen hen. Daarnaast is Ryan geen makkelijke jongen, half moluks met een moeder haar eigen problemen heeft...

"Kijk niet zo bezorgd meid, wat zei die?' Adina blaast het laatste beetje rook uit en drukt haar sigaret uit. 'Ja niks, hij komt me tegemoet gelopen... ik zie je morgen
oke?' vraagt Shimara terwijl ze begint aan te lopen. Ze blazen luchtkusjes naar elkaar en lopen beide een andere kant op.
In de verte ziet ze Ryan al aankomen. Ze groeten elkaar en gaan een rondje lopen.
In eerste instantie kletsen ze een beetje over koetjes en kalfjes als ze Ryans gezicht ernstig ziet worden, Shimaras hart klopt in haar keel...
'Luister schat, ik, eh, het gaat niet goed met mij, ik zit niet lekker in mijn vel en, ja, eigelijk moet ik dit alleen op lossen...' Hij durft haar niet aan te kijken.
'Hoe bedoel je?? Serieus maak je het nou uit?' Shimara staat te trillen op haar benen, wordt haar nachtmerrie nou werkelijkheid??


'Ja, nee, meer dat we ff een pauze inlassen, schatje je weet toch dat jij alles voor me bent en dat ik heel veel van je hou en super verliefd op je ben? Maar
dit moet ik gewoon alleen oplossen, ik zit in de knoop met mezelf en daar kan ik niemand anders bij gebruiken.. alsjeblief snap mij??' Ryan kijkt haar
smekend aan. De tranen lopen over Shimara's gezicht maar ze huilt zonder geluid. Ze knikt en vraagt dan of hij meeloopt naar de bus.
Onderweg probeert hij haar gerust te stellen maar het enige wat constant in haar hoofd zit is dat hij een pauze wil..
Hij stelt voor om even naar het station te gaan, zodat zij een vriendin kan bellen die haar daar ophaalt.

26-01-2009, 12:30


Ondertussen loopt Adina naar de bushalte samen met een paar andere collega's. Ook yassin en salim zijn erbij.
"wat was dat nou met Shimi?" vraagt Yassin. " Niks man" zegt Adina,
"problemen met Ryan, ze kreeg beetje vreemd smsje dus ging ff met hem praten". Ze doet wel
alsof het niks voorstelt, maar eigenlijk heeft Adina geen goed gevoel over het smsje.
Ze zien elkaar elk weekend dus als het niks bijzonders was had hij wel tot dan gewacht.
Zodra iedereen is uitgestapt en ze alleen in de bus zit, belt ze Shimara.

"Heeej schat, en wat was het nou?"
" ja ben nog aant praten, meet me dalijk op station? Drinken we kop thee"
" ok is goed, ben er over tien mintuten"

Zodra Adina even later haar vriendin ziet zitten, ziet ze meteen dat het niet goed zit. Ryan zit er ook bij, en er hangt een
ongemakkelijke stilte. Een blik op het gezicht van Shimi zegt dat ze flink gehuild heeft. Ryan begint te praten.
"Ik wilde het ook even aan jou uitleggen. Ik heb op het moment wat problemen die ik echt zelf op moet lossen, dus voorlopig
moet ik een pauze nemen met Simi. Ik moet gewoon zeker weten dat jij haar opvangt".
" Tuurlijk vang ik haar op, ik zal er altijd voor haar zijn" zegt Adina.
Ryan kijkt Shimi aan, geeft haar een dikke kus en loopt het cafe uit. Op dat moment stort Shimi helemaal in. Adina slaat haar
armen om haar heen en zegt " slaap vannacht maar lekker bij mij schat, ben je niet alleen".

Adina woont al op zichzelf dus hebben ze ook geen last van ouders. Onderweg lopen ze nog even langs de shop en halen
een joint, zodat shimi in ieder geval goed slaapt.

De volgende ochtend staan ze vroeg op en gaan eerst even 4 uurtjes werken. Ondertussen smsen een paar vriendinnen om om 13.00 uur
samen in de stad te lunchen. Ze pakken de bus en lopen naar de La Place. Daar zien ze hun vriendinnen Cella en Maaike al zitten.

" Heeej chickies"
" Hi girls, hoe is het?"
" Met mij goed, met shimi iets minder"
" Ja ik hoorde het" zegt cella.
" Van wie?"
" Tja kleine wereld.. en er zitten wel meer meiden achter Ryan aan, dus dan gaat dat nieuws snel he.."

Ze kletsen hun vriendinnen een beetje bij en gaan even een sigaretje roken. Dan vraagt Cella aan Adina hoe het eigenlijk met
Dave gaat.
" Ik dacht echt dat het super goed ging, maar ik heb gister weer stiekem zn smsjes gelezen, en inbox stond vol met
smsjes van die slet van zn opleiding. En hij smst allemaar naar haar van 'ik mis je' enzo. Vanavond komt die praten.. Pff
volgens mij vindt hij het niet goed gaan. En ik wil ook niet dat het zo door gaat, maar ja, 4 jaar samen gooi je niet
zomaar weg".
" Alles komt goed, inch-allah" zegt cella.

Die avond haalt Adina dave op bij station. Ze gaan naar haar huis en kletsen een beetje bij. Op een gegeven moment
begint ze toch maar over die smsjes. Hij wordt niet eens echt boos, zegt alleen dat hij zijn vrijheid mist en meer wilt zien,
en denk dat het niet meer werkt tussen hun. Adina weet niet wat ze hoort en voelt een paniek opkomen. Ze vraagt
of hij het zeker wilt, en hij zegt dat het hem beter lijkt dat ze voorlopig geen contact hebben.

Zodra die weg is weet Adina dat er maar één iemand is die ze kan bellen.
" ewaaa schatje.."
" hij heeft het uitgemaakt"
" NIET!"
" echt, ik ga dood van binnen, ik weet niet wat ik moet doen"
" Ik kom nu naar je toe!"

Shimi is er tien minuten later en samen gaan ze langs de videotheek voor wat jankfilms en langs de shop. Met een jointje en
sigaretten kijken ze de films, huilen ze uit, en bitchen ze op de twee mannen. "Ik kan het niet begrijpen, afgelopen weekend
was ik het gelukkigste meisje op de wereld. En ineens is hij weg, en hij heeft er niet eens moeite mee! " Zegt shimi.
" ik weet precies wat je bedoeld schat, en hoe verdrietig ik ook ben, ze gaan ons wel missen en dan smijten wij de deur in hun
gezicht. Beter dan ons kunnen ze niet krijgen. Straks komt de zomer. Lekker samen een paar dagen er tussen uit.. jongens ontmoeten.
Kun je eindelijk eens met Yassin kussen, die flirt al maanden met jou."
" jaaa hoor dat is ook! Ik wil helemaal geen andere jongen, allen Ryan.."
" alles komt goed schat. Dit wordt de eerste vrijgezelle zomer van ons leven.. "

26-01-2009, 12:49
Begin is leuk!
Ga verder meid!

26-01-2009, 13:06
Notifi.

Eindelijk een verhaal in het normaal Nederlands.

26-01-2009, 13:34


Vier dagen later en 3 kilo lichter komen de twee weer op het werk. Vrijwel iedereen weet al wat er is gebeurt, Eindhoven is in dat opzicht maar een kleine
wereld, maar erover praten willen ze niet. Van de vrouwelijke collega's krijgen ze een knuffel en de jongens weten niet zo goed hoe ze zich moeten gedragen.
En zo gaat het overal waar ze komen...
Shimara en Adina hebben het helemaal gehad met zichzelf zielig vinden en janken en besluiten donderdagavond op stap te gaan.
'Maar luister we moeten morgen vroeg ook werken he?' Fluistert Shimara, 'Ja schijt aan we gaan gewoon voor een goeie op stap vanavond, gratis feestje op
stadhuisplein gewoon los!!' Glimlacht Adina. En zo gezegt zo gedaan,
Eenmaal thuisgekomen doucht Shimara zich snel en kamt haar haren, beetje mascara en klaar is kees. De fles die ze had gekocht giet ze over een een leeg spa flesje en
als ze klaar is gaat ze Adina ophalen. Ook Adina heeft een spaflesje met een onbestemde kleur en ze proosten op het vrijgezellen leven...
Maar om half 1 zijn ze alweer thuis.

'Shitttt alles draait gek' Adina en Shimara zitten samen op de bank in de kamer van Adina. Ze kijken elkaar aan en beginnen te lachen. 'Oh echt ik moet mijn hoofd
niet zo snel bewegen, gaat te ver man, ik ben echt kk zat mensen' Shimara doet haar ogen dicht en probeert haar haren in een staat te doen. 'Ja ofnie' antwoord Adina
'Beste gaan we gewoon in bed liggen, wel echt een vette avond gehad hahah gewoon op het podium gaan staan!' Ze genieten nog even na van de avond en gaan
dan toch maar slapen, als dan om 7uur de wekker gaat, denken ze beide dat ze doodgaan.

De rest van de week blijft Shimara bij Adina slapen en maken er een zo goed mogelijke week van. Shimara probeert zo min mogelijk aan Ryan te denken en
Adina niet aan Dave maar makkelijk is het niet. Gelukkig hebben ze wat afleiding op het werk.

"Een hele goede middag, u spreekt met..." Blablabla, om de meiden heen is iedereen hard aan het werk. Maar de meiden zijn lekker aan het kletsen met Salim en Yassin.
Het gaat over helemaal niets maar ze hebben de grootste lol met zn vieren. 'Effe serieus Shimara en Adina, normaal gesproken kletsen jullie al veel en nu houden jullie
de twee topscoorders ook nog van het werk??' Ohran staat boos achter hun te kijken. De twee jongens lachen zich kapot en Yassin besluit het nog een graadje
erger te maken: 'Jaa man, hun zijn gek ze blijven maar praten' en weer beginnen de jongens te lachen. Adina werpt een dodelijke blik op de twee en doet net of ze
een klant aan de telefoon heeft. Ondertussen hebben Yassin en Shimara een discussie over jongens. Shimara heeft het natuurlijk helemaal gehad met de mannelijke helft
van de bevolking en Yassin probeert zijn soort te verdedigen. Na een tijdje worden de vier uit elkaar gezet en in de pauze gaat het plezier gewoon weer verder.
"Ewa ladies wat gaan jullie doen vanavond?" Shimara antwoord dat ze waarschijnelijk door de regen naar de bushalte gaan lopen en verder niets maar Salim en Yassin
hebben andere plannen. "Kom we gaan bios vanavond? Is Sneak Preview vanavond?". De dames kijken elkaar aan en stemmen toe 'Gezellig!"
Als de vier richting de auto van Yassin lopen roep Shimara hard 'SHOTGUN' en Adina zucht een keer. De mannen snappen er niets van en Shimara legt uit: "
Shotgun betekend de passagiersstoel in de auto, voorin dus"
Het is een super gezellig avond en na afloop brengen de jongens Shimara en Adina naar huis. 'Ho es even, vier kusjes, dat doen Marokkanen altijd!'
"Jaaajaa" lacht Adina 'Jullie willen gewoon zo veeeel mogelijk kusjes van ons'. Salim knipoogt en ze rijden weg.

De meiden evalueren de avond nog even. ' Shitt niet normaal, Yassin is heel de tijd stiekem met jou aan het sjansen, op het werk ook al elke keer' zegt Adina tegen
Shimara. Shimara lacht alleen maar een beetje, ze had het eigelijk niet echt in de gaten, Yassin heeft ze altijd al een leuke jongen gevonden, maar meer ook niet..
'Ach joh het was gewoon gezellig toch? Moet jij trouwens nodig zeggen in de bios zat je bijna bij Salim op schoot gek!!'
Dan krijgen ze allebei hetzelfde smsje:

Schatjes het was echt super gezellig! Tot snel op het werk, beslema!!

Ze gaan er spontaan van giechelen.

26-01-2009, 13:49
De volgende ochtend blijven ze lekker lang liggen. Op school zijn tentamens en aangezien ze niet veel hoeven te leren en pas om vijf uur moeten werken
slapen ze uit. Rond een uur of 2 staan ze op, douchen ze en maken zich mooi. Ze gaan snel nog ff wat eten voor ze naar het werk gaan.
"Het gaat al een stuk beter met ons, niet?" zegt Shimi.
"Ja zeker. Het is zo relaxed dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Zoals gisteren met de film. Dave liet me echt niet met twee
marokkanen naar de film gaan, haha"
" Of ryan.. maar zijn echt goede jongen, kunnen we veel plezier aan beleven" .

Ook Yassin en Salim zijn die avond aan het werk. Aangezien de zomer er over twee maanden aankomt hebben ze het alleen maar over Marokko
en hoe fantastisch het land is. Ze vertellen dat ze een oud-collegaatje van hun vorig jaar daar op vakantie is gegaan.

"Echt?" zegt Shimi. "Ik zie Marokko echt niet als standaard vakantieland!"
"Zeker wel, zon zee strand, het kost allemaal niks daar" zegt Yassin.
"Mm.." zegt Adina " Misschien beetje stom idee, maar waarom gaan wij niet een weekje? Relaxen, nergens aan denken,op stap, drinken.. beter dan de
hele zomer met dat slechte weer hier te zitten.."

De jongens zijn meteen super enthousiast en beginnen in detail te vertellen wat het allemaal inhoudt. De meiden zouden dan een weekje moeten komen, en dan
komen zij hun wel halen met de auto om leuke dingen te doen. Doordat de jongens zo enthousiast praten krijgen de meiden er helemaal zin in.

26-01-2009, 14:20
De volgende dag hebben ze vrij en besluiten meteen maar even langs het reisburo te gaan voor wat informatie. Bij het eerste reisburo worden ze een beetje
neerslachtig.. 'Nah Shimi dat wordt nog flink sparen als we nog op vakantie willen..shitt gaat te ver man voor een weekje?!'
Naast het eerste reisburo zit nog een andere en daar gaat het beter, ze besluiten naar Agadir te gaan, waar het wel toeristisch is en ze aan het
strand kunnen liggen. Bij het reisburo worden ze geholpen door een Marokkaanse vrouw en stellen haar meteen een paar voor de meiden belangrijke
vragen. "We kunnen daar toch wel gewoon in bikini aan het strand liggen he?" "En kunnen we daar ook op stap?" "Is het gevaarlijk 2 meisjes alleen?"
Nadat alle vragen beantwoord zijn en Shimara en Adina zijn gerustgesteld dat ze gerust in bikini kunnen rondlopen op het strand, goed op stap kunnen
en ze gewoon een beetje moeten xxxxxxxen besluiten ze een optie te nemen op de reis..
Nog even wachten op salaris...

Om het te vieren gaan ze in de stad lunchen en bellen de Yassin.

S: Yassinnnnnn
Y: Eh ja met wie?
S: Ja mij duhh
Y: hahah shimi ik hoor het al
S: Jaa luister dan, we hebben een optie op Agadir!!!!
Y: Vette shittt..leukk dames, Salim is hier ook hij geeft jullie dikke kus
S: Jaa dikke kus van ons terug, wanneer werken?
Y: Morgen avond, jullie ook toch?
S: Yes.. tot morgen
Y: Tot morgen meisjes, beslema
S: Beslemaaaa
Y: hahaha goedzo, jullie leren het al!!

Shimara doet verslag aan Adina 'Jaa ze vonden het ook super leuk en we krijgen van allebei een dikke kus, Salim was bij hem snappie?"
'Okee dan" Ze geven elkaar een box en besluiten nog maar een theetje te drinken. Ze roddelen wat af en komen natuurlijk weer op het onderwerp
Dave en Ryan. 'Schijt aan hun, we gaan gewoon de vakantie van ons leven van maken!!"
"Ik durft amper tegen Ryan te zeggen dat we naar Marokko gaan, het eerste wat hij zei nadat ik hem voor het laatst sprak was dat als ik ooit met een Turk
of Marokkaan zou kussen hij me nooit meer hoefde te zien.." zegt Shimara.
"Ja hoezo" zegt Adina "die jongen heeft nix meer over jou te zeggen hoor, rot es op!" "Ja je hebt gelijk man, kga mama ff bellen, die lacht zich ook ziek volgens mij"

S: Mam met mij..
M: jaa dochter??
S: Je geloof noooit wat Dien en ik hebben gedaan? Wij hebben een optie genomen op een vakantie, een weekje Marokko..!!!
M: Waar ga jij naar toe??
S: Ehm Marokko?
M: Hahaha, ja hoor dalijk wordt je daar in geruild voor een paar kamelen
S: Ja hoor, leuk mam

Ze hangen op nadat haar moeder nog flink heeft gelachen. Shimara gaat er zelf wel een beetje van twijfelen, haar beeld van Marokko is nog altijd woestijn
met loslopende kamelen en een paar hutjes op de hei. Maar gelukkig zag het er in het vakantieboekje heel anders uit en naar de verhalen van Yassin en Salim
moet het vast wel goed komen.

26-01-2009, 14:51
Benieuwd naar de avonturen van Shimara en Adina in Marokko ??

Of vinden jullie er niets aan?

Doorgaan of stoppen??

26-01-2009, 19:29
Morgen nieuw stukje dan..
hopen dat meer mensen het leuk gaan vinden