Bekijk volle/desktop versie : het moet steviger worden!!!!!!



18-03-2004, 18:31
En ja, je raadt het goed ,ik heb het over mijn achterwerk,omdat ik een paar kilootjes ben kwijtgeraakt merk ik dat mijn billen gaan "hangen" als je begrijpt wat ik bedoel .
Het is nu niet zo erg,maar ik wil er wel alvast iets aan doen.
Dus lieve broeders en zusters hebben jullie wat oefeningen die ik kan doen om het geval weer op te krikken?????

shokran bezaf
zina

19-03-2004, 16:20


Winsor pilates kan je proberen , daar is al een topic over geopend dus kijk daar maar

19-03-2004, 17:15
ja ik weet een bil treinnig.

ga op je zij liggen.ene been recht houden en de andere die boven ishalf dus je knie gebogen en je knie op de grond .met deze houding kun je beginngen.dan ga je met je knie gebogen op en neer en dat een paar keer doen en dan wisselen het zelfde doen met de andere als het goed is voel je gelijk je bil spieren.en dat moet je dagelijks gaan doen dan komt het weer goed.

19-03-2004, 17:17
laat het wel even weten hoe het ging oke.

19-03-2004, 17:23


Kan Tg Gewoon OP Sport: Fitnnis Ofso!!

19-03-2004, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimagek
Kan Tg Gewoon OP Sport: Fitnnis Ofso!!
Ik weet het ,je hebt gelijk,alleen waar haal ik de tijd vandaan,en ik doe die oefeningen liever thuis waar niemand me kan zien dat vind ik wel zo prettig, maar bedankt voor je tip!

19-03-2004, 18:23

Citaat:
Origineel gepost door kwis
ja ik weet een bil treinnig.

ga op je zij liggen.ene been recht houden en de andere die boven ishalf dus je knie gebogen en je knie op de grond .met deze houding kun je beginngen.dan ga je met je knie gebogen op en neer en dat een paar keer doen en dan wisselen het zelfde doen met de andere als het goed is voel je gelijk je bil spieren.en dat moet je dagelijks gaan doen dan komt het weer goed.
Oke dan ,daar ga ik dus zeker mee beginnen ,lijkt me niet echt moeilijk maar ik ga kijken of het inderdaad helpt,mocht je meer oefeningen kennen dan hoor ik het graag.

shokran bezef
zina

25-03-2004, 22:09
ik weet ook wel wat

ga op je buik liggen met je handen naast elkaar
kijk naar een punt voor je
dan ga je je been buigen naar je bovenbeen toe en dat om en om en dan voel je het in je bovenbeen en bil

doe dat een paar keer achter elkaar..

Rennen helpt ook

of hou een bezemsteel of iets op je schouders hoe het met je handen vast en hurk dan door je benen doe dat shi 20 keer achter elkaar
en dan zet je je rechter been gehurkt en je linkerbeen gestrekt naar achter..En dan omwisselen..

ik hoop dat je er wat aan hebt ..

25-03-2004, 23:13
hee ik weet ook wat...

ga vooruit bukken, benen wijd ogen dicht ........ok voel je het al ???
beste training die ik je aanraad...

bazz a trutje heb je nix te doen dat je zulke onzin lult ..bazzzz

26-03-2004, 01:34
je kan op je rug liggen en dan je bekken kantelen ( helpt )
of je kan op je rug liggen en met je benen zeg maar als het ware fietsen

26-03-2004, 17:57
ewa mensen bedankt voor deze tips !!!

ik ben al een tijdje bezig ,in het begin had ik de volgende dag echt spierpijn joh, maar hoe vaker ik het doe hoe minder ik het voel,ze zeggen dan dat het goed gaat, nou ik hoop het!!!!!!!

enne tamarakt ,ga eten ofzo ,ik had om tips gevraagd niet om commentaar,maar toch leuk dat je mijn topic hebt gelezen!

nogmaals bedankt en jullie horen van me hoe het eindresultaat is geworden,beslama

zwina