Bekijk volle/desktop versie : ...... liefde of geen liefde



26-01-2009, 01:36
vandaag in de middag was ik een paar buurten verder aan het lopen ineens zie ik een marokaans man waar ik gedag tegen zeg als ik em zie maar verder ken ik em niet en hij had ruzie met zijn vrouw in een flat gebouw en die begonnen te schreeuwen en te roepen ... en kwam een politie agent erbij.... dus later in de avond rond 10 uur liep ik er weer toevallig en ik zie dezelfde mannetje op de stoep slapen tegen een garage en met wat karton onder zich en een kartonnen doos als kussen.. en het was echt koud.. dus ik loop naar die man toe om te kijke of alles goed ging maar hij had het nogal koud.. dus ik liet em even wachten zodat ik snel thuis 2 dekens voor em kon meenemen en wat te drinken en te eten...hij was me meskin dankbaar en ik vroeg em wat er was gebeurt maar hij wou daar geen antwoord op gefen dus ik vraag hem waarom die niet thuis gaat slapen.. en hij zegt.. Ik straf mijn zelf en verder wou die niet zeggen en ging na het eten en drinken weer door slapen.. maar ik begrijp het niet waarom eigenlijk en waarom die zich zelf wilt straffen door buiten te slapen

26-01-2009, 01:43


Misschien was die vreemd gegaan.

29-06-2009, 09:45
bullshit wesh denk je echt dat marokkanen zo zijn????
of was het geen mocro??