Bekijk volle/desktop versie : Even iets positiefs over de hollanders



Pagina's : [1] 2 3

18-03-2004, 17:36
het hoeft niet altijd negatief te zijn , we moeten ook positieve geluiden laten horen want blijkbaar zitten hier meer hollanders de "marokkaanse" actualiteiten op de korrel aan het nemen, nogthans bestaan er meer uitlaatkanalen om hun ongenoegen te uiten..

dus ga ik even een positief beeld ophangen van de hollander eh laten we nu zeggen de Nederlander.

Een Nederlander heeft neus voor zaken, daar kan een sousie enkel van leren..

nog een positief beeld is dat je van die knappe blonde Zeeuwse vrouwen waarmee je een leuke babbel kan hebben ( by the way ben getrouwd met een knappe hollands vrouw)

18-03-2004, 17:38


ik blijf het liever houden bij mijn eigen berbervolkje

18-03-2004, 18:07

Citaat:
Origineel gepost door wolfowitz
waarom bleef je dan niet in je berberlandje?

omdat die stomme nederlandertjes het hier beter regelen dan "jouw eigen berbervolkje"???????????

zeker vergeten hoe perfekt alles geregeld was met de aardbeving
Jij moet niet verder denken. Ze heeft het over de berberse cultuur, en niet over rif! Gelieve de volgende keer een beetje nadenken. En de aarbeving.... Ik zal er maar niet mee spotten. Misschien kan Limburg de volgende zijn....Wa Allahoe 3lem, en Allah is de alwetende!

18-03-2004, 18:24
Mijn buren, aan beide kanten, zijn erg aardige mensen. Toen we hier kwamen wonen keken ze wel even vreemd ja, maar ze hebben ons inmiddels geaccepteerd en wij hen. We helpen elkaar waar we kunnen, en dat is best handig als je zo afgelegen woont als wij. De buren wisten tot voor kort niet hoe 'leuk moslims konden zijn', mijn buurvrouw vind het prachtig zoals mijn man met haar man omgaat.

Er bestaan naast 'leuke moslims' ook leuke 'boeren'..

18-03-2004, 18:32


Hmm even iets positief over de hollanders.....

Ik kan het me niet zo snel bedenken.. (geintje) er is veel positiefs te bedenken vooral als je nederland vergelijkt met Frankrijk, gelukkig is het dragen van een hoofddoek niet moeilijker dan in Frankrijk.

Verder hebben de moslims ook de taak om te laten zien, wat de werkelijke inhoud van Islam is, niet zoals degene die onschuldige mensen in Spanje het leven ontnemen...

18-03-2004, 18:39
Ohoh wat heeft de islam veel goeds gebracht. Alle moslims zijn hierheen gekomen omdat het in hum eigen land allemaal zo goed was onder de islam.

18-03-2004, 18:47
Nederlanders staan in het grootste gedeelte van de wereld bekend als vriendelijke mensen. Altijd als ik buitenlanders spreek vertellen ze hoe vriendelijk iedereen hier is en hoe relaxt alles eraan toegaat.

Ik zou graag willen weten waar de mensen die zo'n hekel aan Nederlanders hebben denken het beter naar hun zin te hebben.

Nederland is een van de beste landen ter wereld, wat zeg ik het beste land.

18-03-2004, 18:50

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Nederlanders staan in het grootste gedeelte van de wereld bekend als vriendelijke mensen. Altijd als ik buitenlanders spreek vertellen ze hoe vriendelijk iedereen hier is en hoe relaxt alles eraan toegaat.

Ik zou graag willen weten waar de mensen die zo'n hekel aan Nederlanders hebben denken het beter naar hun zin te hebben.

Nederland is een van de beste landen ter wereld, wat zeg ik het beste land.
NouNou, ik kan tegenwoordig best wel een paar minpuntjes opnoemen.

Zo relaxt gaat het er toch ook niet meer aan toe sinds het conservertieve denken van homo Pim en oom Potter in de mode is geraakt.

Maar verder, Nederland is top..

18-03-2004, 18:57
Wat betekenen homo Pim en meneer Potter nu op 500 jaar Nederlandse geschiedenis

Merk jij er iets van op straat, gaat iedereen met elkaar op de vuist, is er aggressie tegen buitenlanders?

Nope, over 4 jaar is Nederland weer lekker rustig en is het Fortuyn effect wel uitgewerkt.

Als Al Qaida meewerkt tenminste

18-03-2004, 19:02
Er bestaan naast 'leuke moslims' ook leuke 'boeren'..



sahira

18-03-2004, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Ohoh wat heeft de islam veel goeds gebracht. Alle moslims zijn hierheen gekomen omdat het in hum eigen land allemaal zo goed was onder de islam.
Als het in mijn eigen land (zoals jij het noemt) allemaal volgens de Islam werd geregeerd dus zoals in de tijd van de profeet Mohammed (vzmh) zou ik zeker geen minuut langer in Nederland blijven......

An3sdej in de meeste arabische regeringen is geen Islam meer te bekennen....

De Islam is te vinden in iemands hart in niet land.

18-03-2004, 19:26

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Wat betekenen homo Pim en meneer Potter nu op 500 jaar Nederlandse geschiedenis

Merk jij er iets van op straat, gaat iedereen met elkaar op de vuist, is er aggressie tegen buitenlanders?

Nope, over 4 jaar is Nederland weer lekker rustig en is het Fortuyn effect wel uitgewerkt.

Als Al Qaida meewerkt tenminste
Ik denk wel dat ik het merk.

Toch wel minder tolerant geworden tegen van alles wat alwijkt van wat conservertief rechts normaal vindt.

18-03-2004, 19:32



Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Ik denk wel dat ik het merk.

Toch wel minder tolerant geworden tegen van alles wat alwijkt van wat conservertief rechts normaal vindt.
Nou ik merk het niet.

Fortuyn was gewoon een noodzakelijke half-revolutie die Nederland weer even heeft herrinerd waar ze al 500 jaar voor staat. Het heeft Nederland niet veranderd maar het past juist in de Nederlandse traditie om haar tolerantie hoog te houden.

Mensen moeten zich aan die waarden aanpassen en anders moeten ze hier niet komen wonen, als Fortuyn er niet geweest was had niemand ooit tegen de moslimbevolking in Amsterdam gezegd dat als je hier wilt wonen je moet aanpassen aan onze waarden en respect moet hebben voor alle sexuele geaardheden bv. Dat was hard nodig.

Als Nederland een tolerant land wil blijven moeten mensen zich aan dit land aanpassen. Het is misschien even een schok, maar als die weggeebt is gaan we gewoon weer verder. je moet het effect van Fortuyn niet overdrijven.

19-03-2004, 09:24
Nederland is een vrije land en daar geniet ik volop van!

19-03-2004, 09:30

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Nederlanders staan in het grootste gedeelte van de wereld bekend als vriendelijke mensen. Altijd als ik buitenlanders spreek vertellen ze hoe vriendelijk iedereen hier is en hoe relaxt alles eraan toegaat.

Ik zou graag willen weten waar de mensen die zo'n hekel aan Nederlanders hebben denken het beter naar hun zin te hebben.

Nederland is een van de beste landen ter wereld, wat zeg ik het beste land.
Je hebt gelijk maaaar dat was voor de jaren 80's
NL was echt een superbe land met superbe volk, nu is echt anders het beeld van nu is ook bekenk in de wereld.
In Frankrijk ,mensen zijn ierlijk als je een racist tegen komt ,zeg ie duidelijk dat hij jou haat maar in NL waw ........ 2 faces

Pagina's : [1] 2 3