Bekijk volle/desktop versie : meisjes zijn niet zo heilig als ze zich voor doen



Pagina's : [1] 2 3

25-01-2009, 22:14
deze verhalen kwam ik perongeluk op terecht en ik zie hier allen maar meisje die het moeilijk hebben aangezien ik tog anoniem ben ga ik self een korte verhaaltje zeten over wat meisje met mij heefd gehdaan

het begon 10 jaar gelden ik ging in Den Haag op middelbare school mijn broer woonde daar en ik was daar 5 dagen inde week.
ik zat op havo veel Nederlanders er zat meisje in de klas se was ook berber: Groote groenen ogen lieve lach het perfecte meisje 'Leila'

in de 2de klas werden we verlieft ik vroeg haar ten dans op het school feest we hielde elkaar heel voorzichtig vast ik rook haar parfum
ze was prachtig in die gala jurk die avond vroeg ik haar verkering ze zei ja
toen ik haar wilde zoenen draaien se verlegen haar hoofd om ik schaamde me
ze zag dat e gaf me kusje op me wang en vertelde me dat ze nog nooit had gezoend en dat ook niet wilden ik repeteerde haar keuzen

het ging goed tussen ons in tussen uren gingen we samen naar het prak achter de school

op een ochtend toen we op school waren hadden we maar 2 uur les de rest was uit gevallen dus 6 uur vrij! we gingen naar een anderen stad we kozen voor Rotterdam we gingen in de stad ijsje eten we liepen hand in hand iedereen keek ons aan ik liep trots met mijn vriendin die dag hebben we gezoend het was egt een goed gevoel en wilde nu egt niet meer kwijt ik wist het zeker zei werd mijn vrouw

ik was inmidels 14 en alles ging goed goede cijfers voelde me helemaal thuis in den haag bij me broer dat ik bijna nooit meer naar me ouders ging ik had daar vrienden maar hier ook
ik zag het hele maal voor me over 4jaar diploma
dan nog een studie gaan werken en met haar trouwen....

toen gebeurde het in de nacht ik hoorden gebonk ik schrok wakker er stormde manen binnen in me kamer wapens op me gericht ik schok ik dacht het het voor bij was ik had niet gelijk door dat het politie was
er kwam een vrouw bij mij op me kamer zitten en stelde veel vragen
ik hoorde me broer schreeuwen en wilde er op af rennen 3 manen hielde me tegen proberend op me in te praten ik hoorde nix ik zag hoe mijn broer met geweld werd mee genomen ik wist niet wat er aan de hand was ik wist allen dat ik mijn broer voor een lange tijd niet zou zien..

me vader haalde me op hij was boos hij beweerde dat ik mijn broer hielp dat ik net zoals hem was ook in gevangenis terecht zou komen ik moest van school af naar een anderen school havo zat er niet meer in ik begon met 3de jaar op mavo ik wilde niet ik wilde naar haar leila zei was de enige die mij kon helpen mij niet als crimineel aan keek omdat ik altijd met haar was

ik ging niet naar school ik ging zwart met de trein naar haar toe wachten tot se pauze had toen ze me zag verschijnen achter de boom bij het parkje waar we vaak zoende zag ik tranen in haar ogen van opluchting ze w8te tot niemadn haar mee zag en leip naar me toe hand in hand rennde we een heel stuk weg van de school ze begon te huilen dat ze me niet meer mocht zien dat school naar haar ouders was gegaan die dag hebben we verstopt gezeten in elkaars armen ik beloofde haar dat we gingen trouwen
ze ging niet terug naar school die dag en ik werd op de terug reis in de trein gepakt voor zwart rijden

na preken van mijn vader was ik weer buiten ik moest haar zien het risico was te groot zei was ook nar ee anderen school gestuurd zehma veiligheid
ik wist waar ze woonden maar dat was te riskant gelukkig wisten dat haar buurjongen mo vaak zijn vader hielp in hun winkel en mo wist van ons we ging vaak samen bij hem chips halen in de pauze ik gaf mo een brief voor haar mee en hij zou hem stiekem aan haar geven en zo spraken wij af via briefen ik stuurde ze naar mo en mo gaf ze aan haar en zei posten dan weer naar mij

toen kreeg ik mijn eerste mobile telefoon swing 200 egt een koelkast we spraken af in anderen steden zei nam klein geld mee om mij te bellen we zagen elkaar 1x per week wat s neit wist was dat ik school was vergeten en allen aan geld maken dacht ik. ging op soek bij me broer en die gaf mij tips

we hebben altijd contact gehouden via mo ik vertelde haar over mij bezig heiden ze stond achter me als we maar gingen trouwen ze hielp me met wit wassen

open dag handen wel veel money gemaakt haar ouders vertrouwde haar volledig ze ging bij vriendin slapen maar ze sliep met mij in grof hotel aan gesien wij minderjarig waren en mijn inmidels weer vrij was ging ik op zijn nam met zijn id

die avond heb ik haar ontmaagd en zei mij het was net onze huwelijks nacht het voelde zo egt alles was zo mooi we hebben naakt in elkaars armen geslapen plannen om weg te gaan voor altijd ik was 16 en zei 15 over 2,5 jaar konden we alles maken
ik zou voor geld zorgen verblijf plaats alles ik werkte samen met me broer me ouders zag ik niet meer
ze kwam nu ook bij ons thuis bij mij en me broer
we hadden goede sex leven we delen alles ik bracht haar naar den hag met mijn broers auto ik haalde dr op we waren overal samen mostond altijd op de uit kijk ik had hem telefoon en geld geven ik belde hem als we dr aan kwamen dan ging hij kijken of de kust veilig was
alles ging weer goed zo als ik het wilde

tot die avond gebonk op deuren allen deze x kwamen ze voor mij en werd ik mee gesleept alles ging om me heen de recht zaak ik weet allen nog die woorden veroordeeld 2jaar jeugdgevangenis. trainen in mijn ogen 2 jaar zonder haar....

07-02-2009, 16:51


okey geen fans nog maar ja ik ga weer verder


ik zat maar gelukig mocht ik besoek hebben en daar was m broer
hij bracht me kleren en vertelde me ho de zaken er voor stonden
elke x als ik hem zag vroeg ik naar haar en elke x zei hij dat die zijn best sou doen..

me ouders die ik jaar niet had gezien kwamen op bezoek ik schaamde me diep me moeder vroeg of alles goed ging en me vader zat naast haar en zei geen woord daarna zijn ze nooit meer gekomen

achteraf gezien ging de tijd snel
maar toen ik daar zat kon ik niet wachten op mijn eerste x verlof
eindelijk was het zover ik kon haar weer zien...
ik ging naar de winkel van mo waar ik mo zijn vader aan trof die mij vertelde dat mo het druk had en bijna nooit meer in de winkel was ik liet mijn nr achter en vroeg zijn vader mij te bellen zo snel mogelijk ik ging ang haar huis keek om hoog naar haar kamer maar geen licht ik heb paar uur gewacht tot ze thuis zou komen en toen besef ik me dat z ook verhuist kon zijn ik haalde hasj en whisky dronken en rokte tot ik sliep
met een kater moest ik de volgende dag weer terug me broer zou me brengen ik vroeg hem hoe het er voor stond hij vertelde me dat alles weg was dat hij tijd naar marokko zou gaan valk voor we wilde vertrekken ging mijn telefoon het was leila se kwam naar me toe ik was zo blij die kater was gelijk weg me broer gaf plank gas naar het station daar zag ik haar ik pakte haar beet ze keek me angstig aan ik was in middels kilos afgevalen in gevallen gezicht se was mooi nog steeds mooi allen ouder en afgeschrikt door iets ze pakte me arme vast en zei ik hou van je ze gaf me een envelop ik gaf haar een zoen voor ik weg moest het was moeilijk maar ze gaf me moed ..

ik ging trainen ik werd een kast goed gedrag binnen ik mocht voorwaardelijk vrij niemand wist het het aders en geld dat inde envelop zat had me broer voor me bewaard het aders kende ik uit me hoofd kon het dromen

daar was ik met een tas in de buiten lucht
ik was vrij en ik ging haar opzoeken en dan nam ik haar mee nar me broer in marokko ik ging eerst naar het verlaten huis van me broer toenik daar kwam schrok ik alles was weg alles waar wij zou hart voor gewerkt hadden toen ik drinken op tafel sten zag ik dat er wat in de tafel was gekrast er stond wij zijn verraden ik begreep het niet niemand wist het..

ik ging naar het aders wat ze me had geven het was een legen container bij de haven ik draaide daar een jointje een oude hollander kwam voor bij en vroeg wat ik daar deed ik zei tegen de man wacht op het meisje waar ik van hou de man begon me een verhaal te vertellen over de haven wat hij hier allemaal vond dat hij ooit een tas vond van een meisje en met haar telefoon had die gebeld en zo had die har gevonden en tas bij haar gebracht ik luisterde maar half toen die haar beschreef wist ik het ik zei leila de man keek op en zei is dat het meisje waar je van houd ik knikte hij gaf me het aders van waar hij de tas had gebracht hij wenste me veel succes ik dankte de man en ging er naar toe

het was een luxe appartementen complex ik was verbaast ik dacht aan de baan van haar vader ik stond voor het huis en ik keek door een raam naar binnen ik hoorde haar lach ik wilde haar verrassen ze was niet allen binnen ze was met iemand was zei het wel ik belde aan de deur ging pas na paar x belle aan en daar stond mo met een hand doek om ik duwde hem op zij ik moest weten of zei het was ik liep door het huis naar de slaap kamer ik hoorde een stem zeggen schat is die weg die stem klonk door me heen ik trok de deur van de slaap kamer open en daar lag ze met haar benen wijd op het bed wachtend op mo

07-02-2009, 17:13
Heej ik ben je fan, en ik wil dat je verder gaat!!

07-02-2009, 17:37
Woow .. Echt erg!

07-02-2009, 18:07


haha dankje morgen weer beetje ben nu moe

07-02-2009, 21:19
Oké, Incha'Allah!

14-02-2009, 00:33
ik brak hoe kon ze na alles wat wij samen hadden gedaan ik had dan wel ontmaagd maar ze zou met mij trouwen en spreiden nu haar benen voor een ander.. er ging opdat moment van alles door me heen ik was boos teleurgesteld al die tijd d8 ik aan haar maar zei neukte mo ik wilde haar slaan maar mo trok gelijk aan me arm toen hij mij beweging zag ik sloeg hem en bleef slaan tot hij niet meer bewoog bloedend lag hij op de grond leila was naar achter gekropen met laken over haar heen z keek mij bang aan se smeekte me haar niet te slaan ik trok aan aan haar haren met het laken om haar heen dwong ik haar de auto in te gaan ze vroeg om kleren mij ik weigerde ik reed ik wist neit eens waar heen ik reed ik reed so hard recht op een dijk om er van af rijden ze zag het aan me ogen ik keek haar aan en ik zag angst in haar ogen ik keek haar aan tot se schreeuwen voor je! ik schok zelf keek voor me en kon nog net op tijd het stuur recht treken we raakte in een slip en kwamen tegen een boom aan net niet van de dijk af allen allebei klap tegen de ruit en beide bloed op voor hoofd
se zat geschokte en op gelucht dat ze nog leefde en se keek me beefent aan ik moest lache n ik leefde nog en haar angst deed me goed ze lachte mee uit angst se durfde niet bewegen bang dat de auto zou vallen ik begon een jonintje te draaien wil wilde haar vragen wrm en smeeke nooit meer bij me weg zou gaan maar oen ik haar aan keek zag ik dat zei uit angst in bij me was en niet van hielt se wilde weg ik vroeg haar wrm ze met mo was gegaan se sie nix en huilde het spijt me was alles dat se uit bracht ik vroeg haar of ze van me hielt se sei ja ma se keek me neit aan ik scheeuwe kijk me aan met trainen in ogen vroeg ik nog x hou je van me se sei ja maa ik zag aan haar dat het neit meende het was angst.. ik soenden haar ik had sex met haar in de auto ik sei nix en se ook niet se d8 dat se me vertrouwen had en vroeg mag ik naar huis ik legt me arm om haar heen en sei wil je 1 ding vragen ze sei okey en keek mij vragend aan .hou je van mo se schok van me vraag en zei gauw neej toen wist het zlr is is gwn een viese ho ik gaf haar een klap en riep lieg niet huilend en smeekend gaf se toe se sei ik kan dr nix aan doen je was so lang weg je bent veranderd maar ik hou ook van jou ik sloeg haar weer leig niet se bewoog niet meer met haar ogen dicht w8te se tot die klapen over waren ze wist dat ze nix meer kon zeggen ze verborg iets voor me ik voelde het maar ik wis t niet wat na dat ik klaar was met slaan straten ik de auto se kroop om hoog om te kijken waar ik haar heen bracht ik wilde mij arm achter de hoofd steun letten om achteruit te rijden en s dook weg ik gaje niet meer slaan sei ik se keek beetje opgelucht maar nog steeds bang vreog se waar gaan we heen toen besefte ik haar kop niet meer wilde zien ik trapte op rem en sei tegen jij gaat nergens heen ik scheeuwede haar dat ze meost uit stapen ik gooide haar er uit daar leit ik haar achter in haar laken langs een dijk en ik weet niet eens waar die dijk was.. wilde haar nooit meer zien

14-02-2009, 01:16
nieuwe fan er bij ga veder

16-02-2009, 02:46
ik reed naar huis so dronken als maar kon en stoned ik sloeg alles om me heen kapot ma hart was gebroken dronken ging ik naar me ouders na dat me huis total loss was

daar aan gekomen smeekte ik mijn moeder mij te vergeven mijn moeder zat te huilen toen me vader binnen kwam zag hij mij als 17 jarige beest dronken stoned hij wilde mij slaan op de manier hoe vaders dat doen maar ik wert aggesief en slog huis kort en klein politie werd gebeld door een buur vrouw die veel lawai hoorde en niet durfte te kijken en ik werd mee genomen

is ff wat tusse gekome ikmoet gaan volgende x beter

16-02-2009, 14:08

Citaat door fad_doua_maroc:
verder



Haha jij volgt echt alle verhalen die ik ook volg Ik zie overal jou reacties staan

xx.

18-02-2009, 13:43
Ga je nog ooit verder?

19-02-2009, 00:47
ewa saff ik ga veder

ik zat een nacht vast kreeg een boete voor dronkenschap
ik ging naar het huis van me broer maakte me self fris en ging na reclassering waar ik hele preek kreeg over me dronken schap en agressie werd gestuurd na jeugtzorg kreeg een taak straf voor gedrag en een kinder psycholoog was inmiddels nog 17 het ging een tijd goed ik kreeg vaste baan in een farbiek en werkte lang zaam er han beong ik in kopen te doen en deed me eign zaken toen ik 18 was wert ik niet meer in de gaten gehouden en deed ik me ding ik hoorden paar maanden nix niet van mo of leila

toen ik met matties uit ging en wij geld opzak hadden grof gekleed
kwamen we een groep turken tegen en ja mo en zijn vrienden zo te sien as hij de laaste maanden ook grof gegaan ik liep hem met breden schouders en hoofd om hoog voor bij ik hoorde hem wat roepen naar zijn matties en voor ik het wist had ik een mes in me rug alles wert wazig ik zag hoe mijn matties het gevecht aan gingen meer van dat moment weet ik niet..

ik werd waker in het zieken huis met een verband om mijn middel ik op me hoofd ik kon me nix herinneren ik had allen so veel pijn ik had een snij want in me rug er zat een gat persies op me rip daar sat een kras op en en die dader heeft het mes er uitgetrokken en een streep in me huid gelaten ik verloor veel bloed maar dat in niet de reden dat ik bewusteloos was geraakt ik kreeg gelijk na dat het mes in me was een klap om me hoofd alles daar weet ik zelf nix van ik had een hersenschudding op gelopen het duurde lang tot ik alles op een rijtje had maand in ziekenhuis

er zou een proces tegen mo en zijn vrienden komen maar zo iets duurt maanden de maat regelen waren getroffen voor het zo ver was mo en zijn vrienden zijn nooit in de rechtbank geweest...

ik was weer herstelt heb zaakjes weer op gepakt matties hadden tijdelijk alles in handen maar ik nam alles over ik pakte glof 5 die toen net uit was richting marokko solo om naar me broer te gaan nam geld mee voor hem
toen ik hem zag schrok ik wel hij was helemaal naar de klote hij was dun van de hasj in een villa met hoeren hij was the pimp en rookte al zijn geld op illegaal liet die mannen de vrouwen meeste schande voor hun familie en konen nergens heen hij gaf ze onderdak als ze sex hadden met mannen hij was geliefd bij die hoeren hij stonk na drank en hasj hij boot me zijn hoeren aan ik mocht ze allemaal pakken als ze weigerde stonden ze weer op straat al die hoeren wilde we aantrekkelijk uit zien meeste kochten van hun deel make up en kleren het waren 11 hoeren ik koos de mooiste uit bracht met haar de nacht door

de volgende dag praate ik met me broer waarom hij weg was gegaan had hem jaren niet meer gezien ik vertelde hem alles wat e was gebeurt gaf heb geld hij vertelde mij dat hij was verraden toen hij werd opgepakt en dat ik waarschijnlijk ook verraden was op dat moment wist ik het...

haha saf volgende x verder haha ik heb spannend gemaakt he maar is weg echt gebeurt die xxxx was wel lekker

19-02-2009, 13:21


Dankje

19-02-2009, 21:30
Is dit jouw echt overkome? Dan moet die Leila wel echt een bitch zijn..

19-02-2009, 23:50
ja is egt over komen geloof me hoe ik nu praat is ze se nog lief ben nu even bezig misschien als ik tijd heb ga ik zo weer verder

Pagina's : [1] 2 3