Bekijk volle/desktop versie : IEmand die verstand heeft van kruitvat zwangerschapstest kan die me helpen ??



25-01-2009, 18:08
Ik zit met een probleem

Ik heb net een zwangerschapstest gehaald van de kruivat(eigen merk ) maar ik ben die gebruikaanwijzing kwijt, ik heb die test wel gedaan maar ik weet niet of ik zwanger ben of niet. op die test staat in de eerste vakje een horizontale streep stippenlijn en die die andere staat een hele donkerblauwe verticale streep.

Dus me vraag was ben ik nou zwanger of niet kan iemand me dat vertellen die er ervaring mee heeft of verstand mee heeft


groetjess

25-01-2009, 18:41


Ga anders even googlen.

26-01-2009, 20:45

Citaat door imsocool:
Ik zit met een probleem

Ik heb net een zwangerschapstest gehaald van de kruivat(eigen merk ) maar ik ben die gebruikaanwijzing kwijt, ik heb die test wel gedaan maar ik weet niet of ik zwanger ben of niet. op die test staat in de eerste vakje een horizontale streep stippenlijn en die die andere staat een hele donkerblauwe verticale streep.

Dus me vraag was ben ik nou zwanger of niet kan iemand me dat vertellen die er ervaring mee heeft of verstand mee heeft


groetjess

als er in beide vakjes een streep staat ben je zwanger.

27-01-2009, 00:36
zoals alle andere tests..

er is nu een veel betere: die geeft precies aan hoeveel dagen je zwanger bent

27-01-2009, 00:44



Citaat door Pi3p3l03ntj3:
zoals alle andere tests..

er is nu een veel betere: die geeft precies aan hoeveel dagen je zwanger bent


Neee ik had zo gelezen dat die niet betrouwbaar is was zo een vrouw die had het gedaan en stond dat ze zwanger was terwijl ze dus helemaal niet zwanger was..
Maar ik denk als je hem nu doet dat ze hem wel verbeterd hebben

27-01-2009, 09:51
je bent zwanger meid..gefeliciteerd!

27-01-2009, 16:44
Je bent zwanger Wanneer er 2 strepen zijn is de test positief!

Gelefliciteerd. Allah Ikemel Bal Ghir Insha Allah

27-01-2009, 17:09
of het was de bedoeling om niet zwanger te raken hahaha met jullie gefeliciteerd

27-01-2009, 19:36
Dat zou inderdaad kunnen dat ze het niet een wil. Maar dan nog moet je blij wezen dat Allah swt je dit heeft gegeven...