Bekijk volle/desktop versie : Goedkope Vliegtickets!



Pagina's : [1] 2

25-01-2009, 13:07
Salaam Peeps..

Zoals jullie weten is het al bijna zomervakantie

Ik weet dat velen van jullie ook opzoek zijn naar betaalbare vliegtickets en ik hoop dat we met behulp van deze topic elkaar kunnen helpen en verwijzen naar links om via die weg aan een goedkope vliegticket te kunnen komen.

Ik heb nu alleen even op Atlas blue gekeken en ik zie dat de prijzen daar erg hoog zijn. Ongeveer 600/700 euro voor heen en terug.

Ik ben opzoek naar een rechtsreekse ticket van Amsterdam/Brussel naar Nador voor op 20 Juli tot en met 23 Augustus. Mochten jullie wat vinden dan hoor ik het graag.. een dag of 2 eerder of later kan natuurijk ook.

Zet hier de dagen op dat jullie willen vertrekken en weer terug komen zodat mochten we wat tegenkomen we de link meteen kunnen plaatsen en de bevestiging naar een leuke zomervakantie steeds dichterbijer komt .

25-01-2009, 13:39



Citaat door Tamgart_Tamgart:
http://www.ticket.nl

er is daar 1 goedkope naar nador. Brussel/nador voor bijna 500 maar wel direct via RAM

De rest is allemaal boven de 1000... belachelijk!!




Ik zit net te kijken, maar ik kreeg een hartaanval van die prijzen. Allemaal boven de 800 en 1000.

Kan je de link erbij zetten aub?

25-01-2009, 14:13
Gewoon niet normaal meer. Geldklopperij osafi. Zoveel betalen en dan zit je in een vliegtuig waarvan de helft los zit. Eten is niet om te vreten laat staan om te eten . T is ook propvol altijd, je moet er uuuuuuren van te voren zijn en dan nog ben je te vroeg want ze hebben minstens een uur vertraging. Waarom? Tja dat mag je raden... want ze zeggen helemaal niets.

Ik zit er aan te denken om helemaal niet meer te gaan als het steeds zo duur blijft. Bijna mn hele maandsalaris moet je ervoor ophoesten. En dan nog geld erbij voor in marokko. Weet echt niet waar ze mee bezig zijn, dieven gewoon.

Nu ik toch in zo n stemming ben ga ik ff een mailtje naar royal sturen. Ik weet het gaat niet helpen maar ik ga mn gal toch maar bij hun uitspuien. Misschien willen jullie meedoen? Haha hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ze hebben zo'n mooie site opgezet dus maak er gebruik van! iedereen heeft een centje bijgedragen denk ik. Hm maar goed ik ga t daar proberen.

Wat betreft goedkope tickets als ik iets zie zet ik het hier ook op..

25-01-2009, 14:20
Brussel Charleroi naar Nador van 21 juli t/m 23 augustus voor 395 euro

http://https://www.jet4you.com/static/en-GB/index.html

25-01-2009, 14:31



Citaat door Tamgart_Tamgart:
vul gewoon brussel in en dan nador

en dan die data die je hier hebt genoteerd. De bovensta is dan 490 euro ofzo



Klopt, ik zie dat er inderdaad 1 staat voor 490 euro. Deze hou ik zeker vast. Ik wil het liefst vertrekken vanuit nederland, dus als er iemand nog meer mogelijkheden heeft plaatsen die handel!

Soukran meid, jij krijgt een groen puntje van mij

25-01-2009, 14:35
heb ze 2 mailtjes gestuurd. mn hartje gelucht zo

25-01-2009, 14:36

Citaat door misstrabago:
Gewoon niet normaal meer. Geldklopperij osafi. Zoveel betalen en dan zit je in een vliegtuig waarvan de helft los zit. Eten is niet om te vreten laat staan om te eten . T is ook propvol altijd, je moet er uuuuuuren van te voren zijn en dan nog ben je te vroeg want ze hebben minstens een uur vertraging. Waarom? Tja dat mag je raden... want ze zeggen helemaal niets.

Ik zit er aan te denken om helemaal niet meer te gaan als het steeds zo duur blijft. Bijna mn hele maandsalaris moet je ervoor ophoesten. En dan nog geld erbij voor in marokko. Weet echt niet waar ze mee bezig zijn, dieven gewoon.

Nu ik toch in zo n stemming ben ga ik ff een mailtje naar royal sturen. Ik weet het gaat niet helpen maar ik ga mn gal toch maar bij hun uitspuien. Misschien willen jullie meedoen? Haha hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ze hebben zo'n mooie site opgezet dus maak er gebruik van! iedereen heeft een centje bijgedragen denk ik. Hm maar goed ik ga t daar proberen.

Wat betreft goedkope tickets als ik iets zie zet ik het hier ook op..



Ja het is echt niet normaal meer. Je betaalt als het ware voor ellende.. . Ik heb geen keus en ik moet wel met de vliegtuig, en mijn ouders kwamen gisteren met een ticket van 700 euro. Ik dacht echt van dit gaat dus echt niet door haha. Ik ga geen 700 euro uitgeven aan een ticket. Ik ben nog student en ik heb niet eens een hoog maandsalaris..
Ik wil echt iets hebben tot maximaal 450/500 euro inclusief tax enz.

Als jij een mailtje gaat sturen dan doe ik dat ook. Of het gaat helpen Allahoe3alam..

25-01-2009, 14:36

Citaat door misstrabago:
heb ze 2 mailtjes gestuurd. mn hartje gelucht zo



Ik heb ze zelf al gebeld de flikkers... Die mails beantwoorden ze niet serieus. Je krijgt een standaard mail teruggestuurd zonder antwoord op je vragen..

25-01-2009, 14:37

Citaat door misstrabago:
heb ze 2 mailtjes gestuurd. mn hartje gelucht zo



Haha 2 nog wel...


25-01-2009, 14:38
Ik zoek een ticket van juni tot juli inshaALLAH.

25-01-2009, 14:45

Citaat door bethalayl:
Ik zoek een ticket van juni tot juli inshaALLAH.



Jij gaat wel lekker vroeg en komt wat eerder terug dan wanneer de meeste vertrekken... Misschien dat jij meer kans hebt om wat goedkopers te vinden. Ik zal zeker wat plaatsen als ik het vind..

25-01-2009, 14:46
Bel naar http://www.asfarreizen.com hij zal voor je uitzoeken,hebben wij ook gedaan!

25-01-2009, 14:48



Citaat door MaRoCcInA:
Jij gaat wel lekker vroeg en komt wat eerder terug dan wanneer de meeste vertrekken... Misschien dat jij meer kans hebt om wat goedkopers te vinden. Ik zal zeker wat plaatsen als ik het vind..



Dank je lieverd.
Ja komt door mijn werk, ik kan vanaf juni tot juli, maar ik twijfel toch.
aangezien er dan nog geen shab el gariez zijn enzo.
Mischien dat ik later ga en tot eind terug kom.

25-01-2009, 14:53

Citaat door ceuta:
Bel naar http://www.asfarreizen.com hij zal voor je uitzoeken,hebben wij ook gedaan!



Soukran ik zal ze morgen bellen.

Hebben jullie al wat aangeboden gekregen?

25-01-2009, 14:55

Citaat door bethalayl:
Dank je lieverd.
Ja komt door mijn werk, ik kan vanaf juni tot juli, maar ik twijfel toch.
aangezien er dan nog geen shab el gariez zijn enzo.
Mischien dat ik later ga en tot eind terug kom.



Ja.. daar heb je gelijk in.
Ik vind het leuker met europeanen. Het is dan gewoon gezelliger..
Ik was daar 2 jaar terug gebleven tot zeker midden september en iedereen was echt al bijna weg.. en het was zo ongeloofelijk saai.
Ik wou toen echt snel gaan..
Inshallah mag je wat later vakantie nemen..

Pagina's : [1] 2