Bekijk volle/desktop versie : Omstanders belagen ambulancepersoneel



Pagina's : [1] 2

25-01-2009, 11:28
Omstanders belagen ambulancepersoneel


UDEN - Ambulancepersoneel is in de nacht van zaterdag op zondag in Uden door omstanders belaagd. Toen de ambulance in de Kersenstraat kwam om een gewonde hulp te verlenen, begonnen omstanders te slaan en bedreigingen te uiten. De ambulancemedewerkers zijn daarop met het slachtoffer weggevlucht, aldus de politie zondag.

De meldkamer kreeg rond middernacht een melding over een vechtpartij waarbij een gewonde was gevallen. Zowel politie als ambulance spoedden zich naar het incident, waar de ambulance als eerste aankwam. Zij troffen een grote groep mensen en de gewonde aan. Meerdere omstanders begonnen gelijk te dreigen. „Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen”, aldus de politie. Ondertussen werd het ambulancepersoneel door omstanders vastgepakt en belemmerd in hun werk.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3085318/__Omstanders_belagen_ambulancepersoneel__.html

25-01-2009, 11:29


Uit de eerste hand hoor ik net dat het weer de Marokkaanse Nederlanders waren.

25-01-2009, 11:30

Citaat:
„Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen”, aldus de politie. Ondertussen werd het ambulancepersoneel door omstanders vastgepakt en belemmerd in hun werk
HAHAHAHAHA. sukkels

25-01-2009, 11:38

Citaat door moorkop:
Uit de eerste hand hoor ik net dat het weer de Marokkaanse Nederlanders waren.


Verbaast mij niks.

25-01-2009, 12:02



Citaat door moorkop:
Uit de eerste hand hoor ik net dat het weer de Marokkaanse Nederlanders waren.


uit de eerste duim, bedoel je.

25-01-2009, 12:22

Citaat door atropos:
uit de eerste duim, bedoel je.


Nee mevrouw, u zult het vanzelf vernemen.

25-01-2009, 12:26

Citaat door moorkop:
Nee mevrouw, u zult het vanzelf vernemen.


daar wacht ik ook op.

25-01-2009, 12:30
heb het idee dat het dronken kaaskoppen waren.
anders was de kop op telegraaf groter etc.

25-01-2009, 12:34

Citaat door bokitoo:
heb het idee dat het dronken kaaskoppen waren.
anders was de kop op telegraaf groter etc.


De telegraaf en andere media werken 'szondags op maar een kwart van de bezetting, ze nemen gewoon nieuws over van ANP.

25-01-2009, 12:35
Het maakt mij niet uit wie het waren.....afslachten die honden. Balkenende heeft ons beloofd dat dit niet meer zou voorkomen....dus dood en niet zo'n beetje!

25-01-2009, 12:37

Citaat door Marrakick:
Het maakt mij niet uit wie het waren.....afslachten die honden. Balkenende heeft ons beloofd dat dit niet meer zou voorkomen....dus dood en niet zo'n beetje!


Oh, er is een eentje met zijn verkeerde been uit bed gestapt.

25-01-2009, 12:38

Citaat door atropos:
uit de eerste duim, bedoel je.



25-01-2009, 12:39



Citaat door Marrakick:
Het maakt mij niet uit wie het waren.....afslachten die honden. Balkenende heeft ons beloofd dat dit niet meer zou voorkomen....dus dood en niet zo'n beetje!


Je hebt ook wel gelijk v.w.b. dat het niet uitmaakt wie het waren, het is TUIG dat heel lang mag voelen dat dit niet kan,.

25-01-2009, 12:52

Citaat door Marrakick:
Het maakt mij niet uit wie het waren.....afslachten die honden. Balkenende heeft ons beloofd dat dit niet meer zou voorkomen....dus dood en niet zo'n beetje!


joh, Dat is kritisch geanalyseerd!

25-01-2009, 13:07

Citaat door Marrakick:
Het maakt mij niet uit wie het waren.....afslachten die honden. Balkenende heeft ons beloofd dat dit niet meer zou voorkomen....dus dood en niet zo'n beetje!


een klein beetje...mag dat ook?


goede middag


ontopic: we wachten netjes op de rest van het bericht en intussen vindt ik het schandalig dat het weer eens moet gebeuren....flinke straffen aan die lui die het doen.


Citaat door Bada_Bing:
Oh, er is een eentje met zijn verkeerde been uit bed gestapt.


ik denk met beide benen

Pagina's : [1] 2