Bekijk volle/desktop versie : De nachtdienst.



Pagina's : [1] 2 3

25-01-2009, 03:45
wie gaat wat doen, moeten een hoop doen jongens en meisjes

25-01-2009, 03:49


slaapdienst

truste

25-01-2009, 03:51

Citaat door Whiteshadow`:
slaapdienst

truste


later man!i

slaap Goed.

25-01-2009, 03:52
Ik wil slapen, maar ik kan niet.

25-01-2009, 03:54



Citaat door fatima4life:
Ik wil slapen, maar ik kan niet.


oke, begin jij dan maar met het ordenen van de topics, alle hulp is welkom, veel ziekmeldingen vandaag

25-01-2009, 03:55

Citaat door carlos_tjarmila:
wie gaat wat doen, moeten een hoop doen jongens en meisjes



Nikse ik kan niet in slaap vallen!! en wat gaat mr doen??

25-01-2009, 03:55

Citaat door carlos_tjarmila:
oke, begin jij dan maar met het ordenen van de topics, alle hulp is welkom, veel ziekmeldingen vandaag



, kan ik niet en wil ik niet.

25-01-2009, 03:57

Citaat door BerBerGirl__:
Nikse ik kan niet in slaap vallen!! en wat gaat mr doen??


mooi, begin jij dan alvast met het rondgaan van de absentielijst we moeten zoveel doen meiden ik houd me bezig met de nieuwe aanmeldingen

Citaat door fatima4life:
, kan ik niet en wil ik niet.


jawel, we moeten zoveel doen, zonder ons is er geen morgen hier

25-01-2009, 04:01

Citaat door carlos_tjarmila:
mooi, begin jij dan alvast met het rondgaan van de absentielijst we moeten zoveel doen meiden ik houd me bezig met de nieuwe aanmeldingen
Heb je de absentielijstjes?? dan wil ik het best voor je doen aangezien we 1 keer in onze leven vrijwilligerswerk moeten doen Dan maar nu en bij jou.!

25-01-2009, 04:03

Citaat door BerBerGirl__:
Heb je de absentielijstjes?? dan wil ik het best voor je doen aangezien we 1 keer in onze leven vrijwilligerswerk moeten doen Dan maar nu en bij jou.!


inderdaad dames, tijd dringt het is zo zonsopgang en dan worden de mods wakker ja, klik op marokko community en dan helemaal naar benee scrollen doe je best meid

25-01-2009, 04:05

Citaat door Dora_040:

Hallo allemaal .



goed dat je bent gekomen dora, liep je al te bellen begin jij maar met het vrijlaten van enkele verbannene

25-01-2009, 04:07

Citaat door carlos_tjarmila:
inderdaad dames, tijd dringt het is zo zonsopgang en dan worden de mods wakker ja, klik op marokko community en dan helemaal naar benee scrollen doe je best meid



Je geeft iedereen wel zijn/haar een taak!! maar wat doe jij mr ?? hehe vertel eens
by the way: het is mijn eerste dagje dat ik vrijwilligerswerk doe, dus wil je het makkelijker uitleggen, (als ik geld ervoor zou krijgen, dan begrijp ik het in 1 keer.)

25-01-2009, 04:08



Citaat door Dora_040:

Haha, dat kan dora niet.



dora tijd dringt we moeten nog zoveel doen, en de cliënten verwachten diensten voor hun internetabonnement kom op dora, je hulp is zeer welkom, we hebben je nodig, heb je trouwens wat gehoord van zwieber en boots

25-01-2009, 04:10

Citaat door BerBerGirl__:
Je geeft iedereen wel zijn/haar een taak!! maar wat doe jij mr ?? hehe vertel eens
by the way: het is mijn eerste dagje dat ik vrijwilligerswerk doe, dus wil je het makkelijker uitleggen, (als ik geld ervoor zou krijgen, dan begrijp ik het in 1 keer.)


tijd dringt, we hebben je hulp echt nodig berbergirl, we moeten melden wie er zijn en zo niet een brief naar huis kom op berbergirl we kunnen het

25-01-2009, 04:11

Citaat door Dora_040:

Zwieber is weg met mijn 'rugzak' .
Ik word er helemaal niet goed van.



ja, neem het em niet kwalijk, ik betaal niemand heb ook geen geld, vrijwilligerswerk is derhalve niet geliefd en boots?

Pagina's : [1] 2 3