Bekijk volle/desktop versie : Aboutaleb ziet Feyenoord gelijkspelen



Pagina's : [1] 2

24-01-2009, 23:03


ROTTERDAM - Met burgemeester Ahmed Aboutaleb als fan op de tribune heeft Feyenoord in de slotseconden een duur punt uit het vuur gesleept tegen Willem II. Na het dubbele verlies tegen SC Heerenveen in de competitie en de beker werd het zaterdagavond tegen Willem II ternauwernood 1-1.

Bij zijn aantreden kreeg Aboutaleb nog kritiek dat hij Amsterdammer én Ajax-fan is, maar zaterdagavond wuifde de nieuwe burgemeester van Rotterdam de kritiek van de hand. Met een Feyenoord-sjaaltje om zijn nek en zijn dochter naast zich nestelde Aboutaleb zich op de eretribune van een waterkoude Kuip.

Het hielp Feyenoord maar gedeeltelijk. De Rotterdammers leden net niet hun vierde nederlaag in eigen huis in dit seizoen. Eerder wonnen NEC, De Graafschap en AZ al in de Kuip.

Verlies nummer vier in de eredivisie bleven Aboutaleb en interim-trainer Leon Vlemmings nipt bespaard. Na de openingsgoal van Tilburger Jens Janse, vijf minuten na de pauze, maakte Andwele Slory pas drie minuten in blessuretijd gelijk.

24-01-2009, 23:04


dat valt me toch wel een beetje tegen van Abou

24-01-2009, 23:06
oprotte met die verkaasde paashaas

24-01-2009, 23:08
overloper van hier tot tokio

24-01-2009, 23:27


een bruin getinte nederlander

24-01-2009, 23:28

Citaat door Whiteshadow`:
oprotte met die verkaasde paashaas





Ze dochter (of wie het ook mag zijn) heeft het lijstje met namen in dr hand zodat abou weet welke naam bij welk nummer hoort voordat ie iets verkeerds zegt..

Te kansloos dit

24-01-2009, 23:29
wuahahhahahahahahah

fokin chekam!!!!

24-01-2009, 23:52
Zo nep met die feyenoord sjaal.

24-01-2009, 23:52
Gelukkig, dat was mijn enige zorg. Kan hij als Amsterdammer een Feyenoord-sjaaltje om? Nou hoef me dus nergens zorgen over te maken.

Overigens, in tegenstelling tot alle negatieve reacties hier, heb ik respect voor deze man. Eerste Marokkaanse burgemeester. In plaats van dat jullie daar een voorbeeld aan nemen.

24-01-2009, 23:54

Citaat door Sephora_:


Ze dochter (of wie het ook mag zijn) heeft het lijstje met namen in dr hand zodat abou weet welke naam bij welk nummer hoort voordat ie iets verkeerds zegt..

Te kansloos dit


Je moet toch ergens beginnen?

24-01-2009, 23:54
Voorbeeld van een persoon die zijn identiteit inruilt voor jou soort

Me dikke toeter

Eerder een lachertje dan een voorbeeldpersoon

24-01-2009, 23:56

Citaat door Whiteshadow`:
Voorbeeld van een persoon die zijn identiteit inruilt voor jou soort

Me dikke toeter

Eerder een lachertje dan een voorbeeldpersoon


Nee blijf liever het lullige Marokkaantje dat altijd aan de onderkant van de ladder blijft steken....

24-01-2009, 23:57


Eindelijk een Marokkaan die het ver geschopt heeft. Maar dan gaat ie van die standpunten in nemen die vaak tegen de islam in gaan (pro zemmers) en geeft ie Wilders gelijk op veel punten.

24-01-2009, 23:58

Citaat door Nidaa:
Je moet toch ergens beginnen?



Zoals je zelf al zei... Amsterdammer met een Feyenoord sjaaltje! En daar ging het mij om. Nu ineens hand in hand door de kuip waggelen.


Wat ie verder heeft bereikt enzo... ewa besa7tkoum! Applausje waard! Maar daar ging het me nogmaals niet om

25-01-2009, 00:01

Citaat door -LeGenD-:
Eindelijk een Marokkaan die het ver geschopt heeft. Maar dan gaat ie van die standpunten in nemen die vaak tegen de islam in gaan (pro zemmers) en geeft ie Wilders gelijk op veel punten.


Ik weet niet wat hij allemaal heeft gezegd, maar van wat ik heb gehoord geef ik hem gewoon gelijk. Ze lopen te zeiken over het feit dat hij Marokkaantjes harder wil aanpakken, dat vind ik echt bekrompen. Wij denken: omdat hij Marokkaan is, mag hij nooit en nimmer iets negatiefs zeggen over Marokkanen/moslims. Ja sorry, dan ben je echt eenzijdig bezig en kom je al helemaal niet geloofwaardig over. Als je open en eerlijk bent, dan zeg je gewoon waar het op slaat.

Pagina's : [1] 2