Bekijk volle/desktop versie : PSV-aanhang is het zat na opnieuw puntverlies



24-01-2009, 21:51
PSV heeft ook de tweede ‘finale’ na de winterstop niet winnend weten af te sluiten. In eigen huis werden de Eindhovenaren verrast door een onopvallend NAC, dat dankzij twee piekmomenten een punt uit het vuur sleepte: 2-2.

Het tweede puntverlies na de winterstop - afgelopen weekend eindigde het treffen met Roda JC in een gelijkspel – sloeg in als een bom in Eindhoven. Na de 1-2 van Joonas Kolkka schreeuwde de aanhang om het vertrek van trainer Huub Stevens en algemeen directeur Jan Reker. Ook toen Ibrahim Afellay nog voor de gelijkmaker zorgde klonken de spreekkoren uit de enkele duizenden kelen van de fanatieke aanhang.

Afgelopen week temperde Stevens nog de verwachtingen voor de tweede seizoenshelft door in Voetbal International te roepen dat dit PSV niet te vergelijken is met de kampioensploeg van de afgelopen jaren. "Wij spelen nu met jongens die twee, drie jaar terug nog actief waren in de jeugd, bij de amateurs of in de Eerste Divisie. Daarvan kun je niet verwachten dat ze Philip Cocu, Alex, Mark van Bommel of Jefferson Farfán even vervangen. Onmogelijk."

Stevens vroeg dan ook min of meer om tijd om een jonge, talentvolle ploeg op te leiden naar de klasse van weleer. Leek die tijd hem voor de winterstop nog gegund, na de twee gelijke spelen tegen Roda JC en NAC Breda heeft het er alle schijn van dat het krediet van de trainer samen met dat van Reker bij de supporters is verspeeld.

24-01-2009, 22:18


Wat een druk op et einde van PSV, Toivonen keihard op de paal, die spits kan nog een legende worden in Eindhoven. Afellay wat een goal

24-01-2009, 22:29
Ik ben het ook zat. Die xxxStevens moet weg!

24-01-2009, 22:31

Citaat door realmadridno1:
Wat een druk op et einde van PSV, Toivonen keihard op de paal, die spits kan nog een legende worden in Eindhoven. Afellay wat een goal

na 1 wedstrijd kan toivonen een legende worden loop je niet te hard van stapel jongeman

24-01-2009, 23:09


afellay weer gescoord echt jammer dat die niet voor marokko heeft gekozen al ben ik deels nederlands

24-01-2009, 23:45
Weg Met Stevenss mannn

24-01-2009, 23:47

Citaat door pseik0_:
na 1 wedstrijd kan toivonen een legende worden loop je niet te hard van stapel jongeman

Hij was nergens de eerste helft, misschien 1 of 2 keer de bal gehad.

24-01-2009, 23:54

Citaat door 07sheva:
Hij was nergens de eerste helft, misschien 1 of 2 keer de bal gehad.

begrijp je

24-01-2009, 23:58

Citaat door pseik0_:
begrijp je

Ik doelde eigenlijk op die ene die jou citeerde, sorry

Maar goed, het was een saaie wedstrijd tot zeg maar de 70e minuut, toen gingen ze echt door drukken. Afellay stond wel op, had een paar goede acties, jammer dat ie die ene bal miste die hij kreeg van Bakkal!

24-01-2009, 23:59

Citaat door 07sheva:
Ik doelde eigenlijk op die ene die jou citeerde, sorry

Maar goed, het was een saaie wedstrijd tot zeg maar de 70e minuut, toen gingen ze echt door drukken. Afellay stond wel op, had een paar goede acties, jammer dat ie die ene bal miste die hij kreeg van Bakkal!

Ze zijn nu definitief geen kandidaat meer voor de titel en wat betreft afellay die moet z.sm naar een topclub in europa

25-01-2009, 00:12
weg met Stevens?? een betere trainer kan je je als club niet wensen.
hij is een toptrainer in mijn ogen..en heeft dat ook bewezen..

spelers zijn gewn troep..psv is altijd afhankelijk geweest van Gomes..
hij pakte punten voor psv...tis tog gek..zo goed als zelfde selectie als vorig seizoen..en kijk waar ze nu staan..

25-01-2009, 00:18
of wille ze r.koeman weer terug haha