Bekijk volle/desktop versie : hoe ik en me zus ons leven opbouwen zonder ouders.. tot ik ontvoerd werd. WAARGEBEURD



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

24-01-2009, 21:27

hooi mensen ik ga een verhaal vertellen over mezelf ik heb heel wat meegemaakt maar dat ik wil ik nu delen met andere...

ik: dina 19
zus: lina 22

ik heb geen ouders geen broers meer ik ben jonger dan me zus lina..






Verhaal...!!

Ik werd vroeg in de ochtend waker om naar school te gaan. ik douchste en klede me om. en pakte me tas ik liep naar de keuken en daar vondt ik een brief op de koelkast. er stond op ik ben naar school en daarna ga ik werken kus lina..
ik deed alle deuren en ramen dicht en liep door naar school ik dacht later aan oh shit ik ben me telefoon thuis vergeten ik rende even snel terug en pakte me telefoon en liep weer door naar school. ik kwam aan op school en kwamen paar meiiden op me af en we waren wat aan het kletsen tot de bel ging. ik liep naar de les. ik lette goed op. ik heb al me lessen nu allemaal gehad. ik liep naar huis ik at wat. en ging door naar me werk. ik werkte in kruidevat ik werkte tot 6uur. ik liep terug naar achteren pakte me spullen en wenste iedreen een goeieavond. en liep door naar huis. me zus was nog niet thuis, die komt ook verloppig nog niet thuis wat zei is een sterwardes. ik at wat en keek even t.v. tot de bel ging ik keek eerst door het gaatje wie het was, het was me liefe buurvrouw ze staat altijd klaar voor ons omdat we geen ouders meer hebben, ze hebben en zwaar auto ongeluk gehad in marokko ik en me zus haden het overleeft. me ouders niet meer.


24-01-2009, 22:02


UPUP!!
Je nieuwe FAN!

25-01-2009, 19:21
hier komt een vervolgje..

Ik ben in slaap gevallen voor t.v ik werd om half 6 waker gemaakt door me zus dat ik naar me eigen bed moest gaan. ik sliep weer in me zachte bedtje ik werd half 11 waker. ik moest al om half 9 op school zijn maar ik heb ze later gebeld dat ik er nu aan kwam. ze deden eerst moelijk maar later niet. ik ging snel douche ik pakte me kleren ik deed rok aan tot me knieen en laarzen en wite truitje van boven en me leren jas ik deed me haar in knot en pakte me tas en boeken en alles ik verliet de huis. en liep door naar school ik pakte de bus daar zat zo onwijs lekker ding achter het stuur. ik liep me abbo zien en hij knipoogte naar me dat ik gewoon door moest lopen. ik zat op het voorste stoel en die chaufer keek steeds van zijn spiegel naar mij en als ik terug keek, keek hij weer snel weg..

aangekomen ik was erbijna ik was de laatste in de bus en wou de deur uit lopen maar de chaufer zei je laat wat vallen het was me armband, ik had niks door ik zei verleggen dankjewel.. en liep de deur uit. toen ik op school aan kwam zag ik een meisje met mooie lang krullen ziten op een hekje.. helmaal allen ik heb der nog nooit hier gezien ik stelde me zelf aan haar voor ze zei dat ze annisa heete. ze was echt een heel mooie meisje ze vroeg of ik zin had in school ik zei nou niet echt jij wel nou ik al helemaal niet maar ik zou wel moeten,, de bel ging het was pauze dus we liepen samen naar binnen we liepe de zelfde klas binnen ik zei zit je bij mij in de klas ze zei ja ik zit hier ook.. ik zei ooh gezzelig.. ik vertelde haar in de klas over dat chaufer ze zei waarom ik zo dom was om niet me nummer aan hem te geven. ik zei jaa doei ik ga niet mij nummer aan zo n wild vreemde geven. maar tog diep van binnen wou ik dat ik het wel had gegeven.. ik fantasierde steeds over die chaufer zo mooie en zacht gewoon SUPERR!!!
de bel ging het was 2 uur we haden geen les meer.. ze vroeg of ik mee ging naar haar huis om der spullen daar te laten en dat we daarna na de stad zoude gaan in denhaag.. ik zei hoe wil je gaan ik heb geen auto die heeft me zus vandaag..

ze zei heb je rijbewijs?
ik: ja duhh..
zij: oh cooll man we kunnen de auto van me broer lennen
ik: okey is goed.
we kwamen aan bij haar huis ze deed deur open en er hangde daar zoveel.......

25-01-2009, 19:28
ga snel verder meid!!

28-01-2009, 17:08


oepaa nieuwee fannetjee Boussaa

28-01-2009, 17:34
Nieuwe Fan

Upp!

28-01-2009, 17:48
Upp!!

28-01-2009, 17:56
hup...!! ik ben er nu al fan van @
kom op ga verder


Kus Rania

29-01-2009, 21:36

zoveell sleutels.. ewa ze pakte de sleutels van der broer auto,, het was golf 4 kapott lekkerr ik was meteen verliefd op die auto vooral binnenkant.. ik reed naar denhaag samen met haar ewa wat haden lekker geshopt van alles gekocht en over alles gepraat gelachen gegeten het was al 7 uur avond,, ik zei safii klaar we gaan naar huis genoeg voor vandaag,, dus we zijn weer terug naar amsterdam gegaan,, we ware dood moe ze bleef bij mij slapen het was echt een super gezzelige meisje..

sorry voor kort vervolgje ik heb het zo druk want ik ga insallah volgende week verloven.. maar ik doe me best en dank julie wel!!!!!!


29-01-2009, 21:47
Upp!

Geendank Meissie

29-01-2009, 21:52

Citaat door Kr0ellIe__:

zoveell sleutels.. ewa ze pakte de sleutels van der broer auto,, het was golf 4 kapott lekkerr ik was meteen verliefd op die auto vooral binnenkant.. ik reed naar denhaag samen met haar ewa wat haden lekker geshopt van alles gekocht en over alles gepraat gelachen gegeten het was al 7 uur avond,, ik zei safii klaar we gaan naar huis genoeg voor vandaag,, dus we zijn weer terug naar amsterdam gegaan,, we ware dood moe ze bleef bij mij slapen het was echt een super gezzelige meisje..

sorry voor kort vervolgje ik heb het zo druk want ik ga insallah volgende week verloven.. maar ik doe me best en dank julie wel!!!!!!




waarom begin je dan een verhaal
nou gaat iedereen wachten op een vervolg...

05-02-2009, 19:17
Snelllll Ga verderrrr

05-02-2009, 20:10


mooi verhaal

16-02-2009, 16:58
Nieuwee Fann

Ga snell Vederr!!(K)

16-02-2009, 18:09
Leeeuk!
up.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18