Bekijk volle/desktop versie : Hoe myn oom zijn leven verliet..!



24-01-2009, 19:39
Heey ik ben Jasmina en ben 13 jaar ik wil een wg verhaal vertellen over myn oom die zyn leven moest verlaten . ik hoop dat het jullie interreseerd

24-01-2009, 19:40


Myn oom was niet 100% hy was 5 jaar geleden een taxi chauffeur en kreeg een ongeluk paar jaar daarna kwam hy wast te zitten in Frankrijk voor iets wat hij niet had gedaan .Eind 2007 kwam hy weer vrij ,hij moest nog wennen aan de omgeving aan de drukte enzo daarnaast moest hij pillen inslikken omdat hij niet 100% was nou voor mij was hij dat wel hij was bezeten . voor mij was hij altijd nog de oom bij wie je je verdriet kwijt kon met wie je lol kon maken wie je opvrolijkte . hij woonde bij me oma en opa en zijn huis verhuurde hij .rond mei juni gingen me opa en oma naar marokko voor 3 maanden . Me oom en mijn moeder waren heel hecht met elkaar hy was niet alleen een broer voor me moeder maar haar steun en toeverlaat haar mattie ze kon alles tegen hem vertellen. Hij wou heel graag bij ons slapen dus kwam hij met ons mee naar denhaag . het was heel gezellig met hem maar soms had ik ook kleine ruzietjes met hem .de ene keer wou hij weer terug naar zijn huis de andere keer weer blijven maar. Hij was ook vaak depresief ik probeerde hem altijd weer op te vrolijken met geintjes enzo vaak lukte dat ook . hy wilde vaak zijn pillen niet inslikken op een dag likte hij er 10 zodat hij er vanaf was maar dat was niet zo het was geen kwaad om er 10 te nemen . maar het werdt allemaal te zwaar voor me moeder dus hij moest opgenomen worden in een kliniek maar daar moesten we nog op wachten . 17 juni wou hij weer terug naar huis me moeder bracht hem ,zijn eigen huis werd niet meer verhuurd dus hij sliep daar me tante die daar vlak bij woonde kookte voor hem en brahct ontbijt en keek of het goed ging .19 juni rond 2 uur s”nachts belde me tante me oom op 9 hoog .ze vroeg of hij wou kijken of hij ngo wakker was hij antwoorden nee ik ben moe ik moet morgen vroeg werken . die zelfde dag om 10 uur s”ochtends ging mij tante naar me oom toe ze klote maar er werd niet open gedaan ze belde nog eens aan maar er werd nog steeds niet open gedaan . ze had de sleutels dus deed ze open en toen ..

24-01-2009, 20:37
UPP