Bekijk volle/desktop versie : °○●•► Love me Or Leave me ◄•●○°



Pagina's : [1] 2

24-01-2009, 19:00

Proloog[/SIZE]




[SIZE="2"]Ik zit in de trein en ik kijk naar buiten. Ik heb oordopjes in en ik luister dat ene mooie lied Rehab van Rihanan. ''Baby baby When we first met, I never felt something so strong You were like my lover and my best friend'' Zing ik met dat liedje mee. Ik voelde hoe mijn traan naar beneden viel. Alles wat zij zong kwam over 1 met mij. Ik voelde mijn hart prikken van de pijn. Ik hou nog steeds veel van hem. Maar alles was een leugen. Hij is er vandoor met alles. Mijn eer, Mijn ziel en Mijn hart. Hoe dom kon ik zijn. Hoe dom, hoe had ik in zijn praatjes kunnen geloven. Hij stond altijd voor me klaar. Maar nu ? ''And I'll never give myself to another, the way I gave it to you, You don't even recognize the ways you hurt me, do you?, It's gonna take a miracle to bring me back, And you're the one to blame'' Zong ik verder met het liedje.

Op station Arnhem aangekomen liep ik naar huis. Ik was zo moe van school. En hij maakt het nu alleen maar erger. Amine de jonge waar ik in geloofde is nu voor goed weg. Ik keek naar de deur van ons huis en ik klopte aan.[/SIZE]

[/FONT]



Citaat:

[SIZE="2"][FONT="Palatino Linotype"]Hoi meiden! Zo als jullie zien ben ik een verhaal hier begonnen. Het gaat over een meisje genaamd Roumaissa. Amine is de jonge van haar leven. Maar hij is vertrokken met alles wat Roumaissa had. Hoe kan ze nog aan een man komen. En haar gevoelens willen maar niet weg voor hem. Zal dit ooit kunnen veranderen door een nieuwe liefde? Haat Jaloezie Verdriet en natuurlijk ook Geluk. Je vind het allemaal in mijn verhaal. Als jullie mijn Proloog leuk vonden. Plaats een upje of ik verder moet gaan.. Hieronder vervolgen de personen die in mijn verhaal spelen..

KusKus Jasmina.[/FONT][/SIZE]
[SIZE="2"][FONT="Franklin Gothic Medium"]Hoofdpersonen:

Roumaissa;; 19
Broer Samir;; 22
Moeder Heifa;; 46
Beste Vriendin Dounya ;; 20

Slechterikken:

Ex Amine;; 21
Nicht Samira;; 20[/FONT][/SIZE]
[SIZE="1"]Rest Zie Je Nog Wel In Het Verhaal[/SIZE]


[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="7"]Inhoudsopgave[/SIZE][/FONT]

[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=60107931&postcount=15'][SIZE="2"][FONT="Franklin Gothic Medium"]1. Een Nieuwe Lijn. [/SIZE]
[/url]









[SIZE="1"]©_Jassmiinaa_
Alle rechten voorbehouden.


24-01-2009, 19:06


up up up

Nieuwe fan

24-01-2009, 19:07
Meiid mooi begin,,
Lijkt me een leuk verhaal ga door
Maar bedoelt ze met mij eer dat ze geen maagd maar is want eer heeft
ook een andere betekenis

24-01-2009, 19:12

Citaat door YasmineGirl:
Meiid mooi begin,,
Lijkt me een leuk verhaal ga door
Maar bedoelt ze met mij eer dat ze geen maagd maar is want eer heeft
ook een andere betekenis



Salaam meiden!
Ik ga weer verder Soukran voor jullie upjes!
And Welkom

Yasmine, ja klopt geen eer bedoel ik mee geen maagd soukran meid!!

24-01-2009, 19:26


up up up up up up up upper de up

24-01-2009, 21:59
nieuwe fan

24-01-2009, 22:31
Heel mooi begin meid, dat beloofd wat goeds!

Ga snel verder;

24-01-2009, 22:32
Ga verder meid..

24-01-2009, 22:37
Ga verder het lijkt me echt interessant

24-01-2009, 23:35
Een Nieuwe Lijn.[/SIZE][/FONT]


[FONT="Franklin Gothic Medium"][SIZE="2"]1 week verder.

Het is Zaterdag avond en ik zat lekker tegen de kachel aan, met lekker warme chocomel in mijn handen. Het sneeuwde buiten. Het is lekker donker buiten. Ik stak de kaarsen aan die op mijn vensterbank stonden, dat geeft je altijd een lekker sfeertje in huis. Amine heb ik lang niet meer gezien. Het is maar goed zo. Als ik hem zie dan krijg ik alleen maar een rot gevoel. Dat heb ik nu al als ik alleen maar aan hem denk. Iedereen heeft over me geroddeld, ze noemen me goedkoop. Ik sta hier als de goedkoopste meid ter Arnhem. Hij heeft me zwart gemaakt. Mijn moeder weet er van. Gelukkig heeft ze me niet in de steek gelaten. Anders zat ik hier zonder ene ziel om me heen. Als mijn broer hier achterkomt maakt hij gehakt van mij.

En een vader? Heb ik die wel. Hij heeft mijn moeder verlaten toen ze zwanger was van mij. Niemand weet of hij überhaupt nog leeft. Mijn mobiel ging af, en ik zag een sms. Ik las de sms en het was van Dounya. ''Hoi meid, ik hoop dat alles goed met je gaat. Latifa mijn nicht is jarig morgen. Je weet wel dat ene meid waar ik altijd over vertelde die in Utrecht woont ga je mee? Het lijkt me leuk als je er bij zal zijn. Nou meid ik reken op je ik ben 15:00 bij jou! Dikke kus Dounya'' Ik was eigenlijk niet in de stemming. Maar dat ben ik nu al een maand niet. Ik moet hier over ophouden. Ik smsde terug dat ik mee zal gaan. Ik legde mijn chocomel weg en ik belaasde de kaarsen uit. deed de gordijnen dicht. En kroop snel in bedje. Op weg naar een nieuw dag.

Zondag

Ik liep naar de badkamer maar die was al bezet. ''Hallo wie zit er in'' zei ik slaperig. ''Roumaissa je moet nog even wachten'' Riep mijn broer van uit de badkamer. ''Schiet op Samir het is al 2 uur ik moet gaan'' zei ik terwijl ik naar mijn kamer liep. Ik pakte alvast mijn kleren. Ik pakte een skinnybroek met een lekker warme coltrui en mijn riem en laarzen. Ik nam mijn onder goed mee en eindelijk is Samir klaar. ''Eindelijk'' zei ik. Hij liep naar zijn kamer en ik naar de badkamer. Ik douchte snel en deed mijn ondergoed aan. Als vervolgd deed ik mijn badjas aan. Ik rende naar mijn kamer en ik kleedde me gauw aan. Deed mijn bruinekrullen los en deed mijn gezicht. Ik pak mijn jas en ik liep naar beneden. Mijn moeder was er niet. De bel ging eindelijk en ik deed de deur open. Ik zag een meisje met blauwe ogen en zwarte haren voor me staan. Ik gaf haar een dikke knuffel. Dounya is net als een zus voor mij. Ik liep met haar naar de station en we pakte de trein naar utrecht.

In Utrecht aangekomen liepen we naar de huis van Latifa. ''Je moet je vooral thuis voelen he!'' Zei Dounya mij. ''Ja ik ga me best doen'' lachte ik. Dounya belde aan en een lief vrouw deed open. ''Salaam Meisjes kom binnen'' zei dat vrouw. ''Wa 3liekoem a salaam Ghaltie'' zei Dounya, en ik zei het zelfde. Ik hoorde het feestje al aan de gang gaan. We liepen naar binnen en Dounya omhelzde haar nicht Latifa. Dat is niet het eengiste wat me op viel. Maar een prachtig jonge die naast haar zit valt zeker in mijn smaak. Ik schudde dat gevoel van me af. Ik wil geen 1 jonge meer kennen. Maar zijn groene ogen trekken mij aan net als of ik een magneet ben. Ik wil dit niet. ''Roumaissa ben je er nog?'' zei Dounya. Ik kwam tot aarde ''Oh ja sorry'' zei ik. En ik zette een glimlach op mijn gezicht. Wie is hij vroeg ik me als nog af?

24-01-2009, 23:37
Nieuwe Fan Meid Ga Snel Verder

24-01-2009, 23:45

Citaat door gullerguzeli:
Nieuwe Fan Meid Ga Snel Verder

Soukran lieverd! && Welkom

25-01-2009, 01:54


&uppie

ps:
Nieuwe fann

25-01-2009, 10:39
Welkom lieverdss!!
Ik ga zo weer verder inshallah!

25-01-2009, 13:25
ben bezig met een vervolg

Pagina's : [1] 2