Bekijk volle/desktop versie : De weerleging op de interview van Fawaaz jneid uit Den haag.



24-01-2009, 16:19
Bismielaahi Rahmanie Raheem.



in de Manhaj van Fawaaz

Een verduidelijking omtrent het interview genaamd

“De Fitnah van Tabdee3”



Assalaamu 'aleykum wa rahmatullaah,



Beste broeders en zusters, hieronder een verheldering betreffende het interview dat gegeven is door de Imaam van Moskee as-Soennah in Den Haag, Dhr Fawaaz Jneid, waarin deze "Imaam" vele onwaarheden heeft verteld, als ook bespottingen jegens geleerden.Deze verheldering is absoluut niet bedoelt om mensen naar beneden te halen of om te roddelen over de moslims, want het moge duidelijk zijn voor alle moslims dat dit haraam is en dat dit valt onder het "eten van het vlees van je broeders".Daarom vragen wij de oprechte lezer om onbevooroordeeld deze verduidelijking te lezen opdat men, met de Wil van Allaah, de waarheid van de leugen kan onderscheiden.



Wij vragen Allaah om ons en jullie te leiden op Zijn Rechte Weg






http://selefienederland.blogspot.com/2008/11/verheldering-van-waas-in-de-manhaj-van.html










na3m.

24-01-2009, 16:42


dat boek is tijdverspilling

maar liefst 113 pagina's over fawaz. doe eens gezond

24-01-2009, 17:30
Ik heb een vraag aan Ali Ibn Mohamad:

Heb je ook een weerlegging van de personen die verantwoordelijk zijn voor de honderden doden onder de vrouwen en kinderen in Gaza.

24-01-2009, 17:38

Citaat door Danyal:
Ik heb een vraag aan Ali Ibn Mohamad:

Heb je ook een weerlegging van de personen die verantwoordelijk zijn voor de honderden doden onder de vrouwen en kinderen in Gaza.


Ik heb een vraag aan u:

Gooien de Zionisten zich op als Imaams, Geleerden, studenten, die de Islaam onderwijzen?

25-01-2009, 21:14



Citaat door Danyal:
Ik heb een vraag aan Ali Ibn Mohamad:

Heb je ook een weerlegging van de personen die verantwoordelijk zijn voor de honderden doden onder de vrouwen en kinderen in Gaza.



u bedoelt de zionisten?

25-01-2009, 21:24

Citaat door Vreemdelingetje:
Ik heb een vraag aan u:

Gooien de Zionisten zich op als Imaams, Geleerden, studenten, die de Islaam onderwijzen?

Een vraag aan u;

Is volgens u Fawaz slechter en schadelijker dan een babyslachtende zionist?
Zo ja, have a break have a kit kat chunky. Zo nee, je vraag slaat nergens op.

13-02-2009, 19:56

Citaat door Sharinghan:
Een vraag aan u;

Is volgens u Fawaz slechter en schadelijker dan een babyslachtende zionist?
Zo ja, have a break have a kit kat chunky. Zo nee, je vraag slaat nergens op.



een vraag aan u;

is een ziekte die zichtbaar is gevaarlijker dan een sluipende ziekte die moeilijk zichtbaar is?

13-02-2009, 20:14
Hrik da rass awed

13-02-2009, 22:27

Citaat door Oem_Ibrahim:
een vraag aan u;

is een ziekte die zichtbaar is gevaarlijker dan een sluipende ziekte die moeilijk zichtbaar is?

Weetje wat gevaarlijk is?
Degenen die de doktoren, de bestrijders van de ziekten, bestempelen als khawarij. Namelijk de Talafiya/Murji'at Al Asr.

14-02-2009, 01:50
topicstarter ken jij de arabische alfabet?

16-02-2009, 18:04

Citaat door Sharinghan:
Weetje wat gevaarlijk is?
Degenen die de doktoren, de bestrijders van de ziekten, bestempelen als khawarij. Namelijk de Talafiya/Murji'at Al Asr.


wat is talafiya? Wie is je voorgegaan in deze uitspraak... en wie zijn de bestrijders van de ziekten? Namen,, en waar hebben ze gestudeerd en zo om als bestrijders van de ziekten te kunnen worden bestempelt.

16-02-2009, 18:21

Citaat door Sharinghan:
Weetje wat gevaarlijk is?
Degenen die de doktoren, de bestrijders van de ziekten, bestempelen als khawarij. Namelijk de Talafiya/Murji'at Al Asr.


http://www.youtube.com/watch?v=79ibdZOQB9c&feature=channel_page

Allahoel Musta3aan!