Bekijk volle/desktop versie : Kiss of love.



24-01-2009, 14:29








Is that the kiss..
The one you lose your self in...
You realize that...
You don't want to kiss..
Anyone else...
And that you are in love.....


24-01-2009, 14:43


Hmmmmmmm Love.....

Ja liefde..

Liefde is iets magisch,iets leuks,iets moois..

Iedereen moet een keertje verliefd zijn geweest op iemand. Misschien klasgenoot,leraar,popstar. Hm..Ik ben 17 en nooit verliefd geweest raar maar waar. Totdat...Ja ja er is een totdat..

Ja er was er eentje. Eentje die ik leuk vond,grappig,knap eigenlijk alles wat je in een jongen zoekt. Hij was mijn alles. Wat stonden mensen versteld toen ze hoorden dat ik iets met hem had. Oeff dat was me een dag. En nu als ik er over nadenk moet ik alsnog lachen.

Aag wat liefde met je doet..Het doet iets zo ongeloofelijks iets wat niet te beschrijven valt toch dames en heren.

Maar tot die tijd dat ik hem ontmoette haatte ik het woord liefde. Oef al die mensen,die stelletjes,die koppels werd er ziek van. Ik haatte om naast mijn vriendinnen te gaan zitten en aanhoren hoe te gek hun vriendjes zijn,hoe mooi ze zijn,hoe goed ze voor hun zorgen en al die blabla shit.

En dan moet ik niet beginnen over die rot valentijns dagen. Ik haatte elke jaar die dag. Maar genoeg over mijn haat voor de liefde.....


Do you want to no more please react


[CENTER]This is my story to you

Kiss of love..............

[/CENTER]

24-01-2009, 14:52
leuk begin

24-01-2009, 16:20
"Soenenaaaaaaaaaaaa" "Hmmm" "opstaan nu...Ze3ma ze word 18 en alsnog met ik haar wakker maken" "whatever moeder" Ik draaide me langzaam om en keek naar de wekker oef 5 uur. Ik sloeg de denkens van me en bleef nog zo liggen. "als je denk dat ik jou breng naar de station dan heb je het verkeerd hoor dus opstaan en als je te laat komt ik maak je af" "wojow moeder toch laat mij met rust oef" Ik stond op en trok mijn truitje naar beneden. "rot kou" Ik liep wankelend van de trap af en liep naar de douche. Ik zette hem aan en begon aan mijn wassing. Na dat begon ik mijn benen te scheren vraag me niet waarom. Ik stapte snel onder de douche deed snel de douche gebeuren en ging er snel uit. Ik sloeg een handdoek om me heen en opende de deur langzaam kijken of vader ergens ronrd loopt. Ik liep snel naar de trap en rende gelijk naar boven.(zolder enzo.)

"het is al half 6" "mam please shut up wajow" Ik droogde me snel af en trok snel mijn onderkleding aan. Ik pakte mijn skinnyjeans en trok er een truitje erboven op en nu nog mijn dikke trui. "aah hier ben jij" Ik pakte hem snel en trok hem aan. Ik pakte mijn doos waar al mijn make-up in zit en deed me routine.dagcreme,foundation,mascare,en labello. "klaar is kees"
"6 uur" "oef als je mijn gek probeerd te maken dan kun je stoppen want het is je gelukt oke" Ik zocht naar mijn lange sokken en trok ze snel aan. Ik pakte mijn tas en liep naar beneden. Heel de weg naar beneden spoot ik parfum.(ja ben een freak in parfums). Ik pakte mijn hoge laarzen en trok ze aan. Ik rende door de woonkamer en zag dat het net 10 over 6 is. "i have time" Ik pakte een paar schijfjes brood en begon ze te belegen. "hoe laat ben je klaar" "hoezo" "omdat ik dat wil weten" "sinds wanneer wil jij weten wanneer ik uit ben" "hou je bek en zeg gewoon wanneer je uit ben" "half 5 dus ben hier rond half 6" "oke,wel opschieten want je vader en ik wil weg gaan" Ik keek op en zag haar lachen. "waar heen" "ergens waar jij niet heen ga" "nou dan zullen we wel zien of ik om half 6 thuis ben toch". Ik stond op en pakte mijn brood en gooide ze in mijn tas. Ik pakte mijn sjaal en binde hem om mijn nek en pakte een petje en zette die op. Ik drukte op de knop van de garage zodat tie alvast open is terwijl ik mijn jas aantrek. Ik keek nog een keer in de spiegel en liep het huis uit.

24-01-2009, 16:23


Upppp..!!
Leuk Begin!!

24-01-2009, 16:25
Nieuwe Fan Meid
Mooi Begin

24-01-2009, 21:53
nieuwe fan

24-01-2009, 22:52
Ga gauw verder ...

26-01-2009, 08:44
Uppppppiejjj!!!

25-06-2009, 21:12
wil je ander verhaal ook afmaken die van trouwen laat wat please van je horen