Bekijk volle/desktop versie : lezing Khalid Yassin Masha'allah



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

24-01-2009, 00:52
salam aleikoem wrwb lezertjes ...

Masha'allah ik wil over deze lezing van vandaag even wat kwijt !!!

wat een prachtige avond was dat op de islamitische universiteit. Ik heb tranen gelaten voor het geen er gezegd werd ! Heel helder !

Echt heel goed verwoord , de real world en hoe je er mee moet omgaan als moslims. Zeker voor de jonge moslims een echte eye opener ! Ik zou het iedereen aanraden om zijn lezingen bij te wonen of te luisteren of bekijken.
Subhanallah een jongen ging bekeren ook nog, mooier kon niet en een meisje was die dag ook bekeerd ! Allah oe akbar ...

Ik ben Allah swt zo dankbaar dat ik ook moslim ben geworden en moge vele volgen insha'allah ya rabbi , amin

Moge Allah swt alle broeders en zusters leiding schenken en hen imaan versterken , insha'allah amin!

Salam aleikoem wrwb

24-01-2009, 01:03


Allahoema ameen op je ad3iyae.

De lezing was inderdaad mooi, wa li Allahi elhamd.
Hij kiest zijn woorden nauwkeurig en weet zich echt goed uit te drukken masha'Allah.

24-01-2009, 01:03
zondag zal hij bij de bekeerlingen dag zijn in Rdam zuid insha'allah

24-01-2009, 01:04
Wa 'alaykoem salaam wa Rahmatoe Allaah.

De lezing zelf was erg krachtig masha Allaah. Het gedrag vond ik minder, veel minder.

Amien op je ad'iya-e.

24-01-2009, 01:13


Ik vond ook wel dat het slecht geregeld was. Misschien dat ze geen 2 aparte zalen konden regelen, maar zorg er op zijn minst voor dat de vrouwen achterin zitten en de mannen voorin, niet praktisch tegenover elkaar ongeveer..

En ook bij de ingang, was gewoon téveel ichtilaat.

24-01-2009, 01:16
Tjah ik had er geen last van zelf , maar kan me voorstellen dat sommige zusters en broeders hier wel mee kunnen zitten. gir insha'allah, stuur ze een mail met een tip zou ik zeggen, wie weet !

24-01-2009, 01:17

Citaat door Naz_iha:
Wa 'alaykoem salaam wa Rahmatoe Allaah.

De lezing zelf was erg krachtig masha Allaah. Het gedrag vond ik minder, veel minder.

Amien op je ad'iya-e.

Wat bedoel je precies meid? wa salaam

24-01-2009, 01:21
Nee niet last, maar zo hoort het gewoon niet binnen onze deen.
Ze konden zich wel wat meer inspannen om de zaken enigszins gescheiden te houden, wa Allahoe a3lam.

24-01-2009, 01:22
tjah ....in de bus zit je ook tegen over elkaar of waar dan ook ...maar ik nogmaals ik respecteer je hoor en ik vind dat je dat echt moet aangeven

24-01-2009, 01:23

Citaat door Naz_iha:
Wa 'alaykoem salaam wa Rahmatoe Allaah.

De lezing zelf was erg krachtig masha Allaah. Het gedrag vond ik minder, veel minder.

Amien op je ad'iya-e.

Asalaamoe 3alaykoem!

Ik heb jou vandaag 10 keer gebeld, he. Om te checken of ik nog op je naam kon gaan.

Maareh, wat bedoel je met "gedrag"?

24-01-2009, 01:23
Klopt, dat had anders gekund, ghayr insha-e Allaah. Ze hebben vast hen best gedaan. Maar goed, ik wil niet overkomen als een zeikerd, maar op sommige momenten kon ik wel door de grond zakken van schaamte, doordat er zoveel werd gemengd en bepaalde andere zaken afspeelden die in principe niet mochten voorkomen. De mens is zwak, zal ik dan maar zeggen. Allaahu-l musta'aan.

Zeker een aanrader om te bekijken en ons deze prachtige eigenschap eigen proberen te maken:

Shaykh Mohammed Hassan - Al-Hayya 1

Shaykh Mohammed Hassan - Al-Hayya 2

Shaykh Mohammed Hassan - Al-Hayya 3

24-01-2009, 01:27

Citaat door NLse_moslima25:
tjah ....in de bus zit je ook tegen over elkaar of waar dan ook ...maar ik nogmaals ik respecteer je hoor en ik vind dat je dat echt moet aangeven


In de bus kan je moeilijk aan de chauffeur vragen of hij de mannen achterin wil laten zitten en de vrouwen voorin. Oké, je kan het wel proberen, maar vraag me af hoeveel hier daadwerkelijk gehoor aan gaan geven. Bij een islamitische lezing, zou men zich toch wel moeten inspannen om dit zo correct mogelijk te doen. Had namelijk een hele andere planning in mijn hoofd over de indeling. Maar goed, gedane zaken nemen geen terugkeer. Wellicht iets voor de toekomst om over na te denken.

24-01-2009, 01:32


Gir insha'allah dames ...

24-01-2009, 01:43
Dit is een individuele/collectieve verantwoordelijkheid lijkt mij, en niet een last voor de organisatie.

24-01-2009, 01:49
Enerzijds. Anderzijds ligt de verantwoordelijkheid voor de indeling wel degelijk bij de organisatie, met alle respect naar hen toe.

Wat betreft het ophalen van kaartjes, dit had ook op twee aparte momenten moeten geschieden. Nou kreeg je een mengeling van broeders en zusters.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13