Bekijk volle/desktop versie : # -- Completely changed.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-01-2009, 16:21

COMPLETELY CHANGED.
[/SIZE][/FONT]





Citaat:

Proloog :




Ik keek hem aan, met woede in mijn ogen. `U moet mij geloven! Ik heb dat niet gedaan verdomme!´ Hij smeet met zijn boek tegen de muur.

`Ik heb er genoeg van! Amira, je hebt het verpest, je moet maar een nieuwe school zoeken want hier ben je niet meer welkom!´`Hoevaak moet ik het nog zeggen, Het was Amin!´`Andere de schuld geven lost niets op Amira, je hebt voor teveel problemen gezorgt, en dan moet mijn beste werknemer naar het ziekenhuis? Ik wist niet dat jij zo gewelddadig was! En nu uit mijn kantoor, ik hoef je niet meer te spreken.´

Ik keek hem aan met tranen in mijn ogen, ik wist dat dit nu het einde van mijn leven zou zijn. Ik ben een problemenmeid, maar dat kwam door de vrienden die ik had. Mijn tante had me gewaarschuwd, mocht ik het nog eens flikken dan was ik niet meer welkom in haar huis. Ik was nu alles kwijt, mijn populariteit, mijn huis en mijn school. Waar zal mijn tante me heensturen?

Ik liep uit zijn kantoor, en veegde snel mijn tranen weg. `Amira je bent echt vet!´ hoorde ik Samira roepen, maar ik stopte niet en liep verder. Ze rende achter me aan en vroeg wat er met me was. `Ik ben afgekikt van school, en waarschijnlijk ook van huis.´`Ooh.. fuck ik had dat moeten zien aankomen´`Ja ik ook.´`En waar ga je nu heen?´`Geen idee..´ Ik kreeg tranen in mijn ogen, maar zoals ik zei, ik had slechte vrienden.

`Ik bel je wel ja Amira? Je kan altijd bij me terecht´ en ze liep weer terug naar school. Ik kon dit verwachten, mij laten stikken wanneer het moeilyk wordt, maar ik ben wel even de beste wanneer ik mensen in elkaar sla. Ik pakte de bus onderweg naar mijn huis, onderweg naar the hell.







[FONT="Arial"][SIZE="5"]Inhoudsopgave.[/SIZE]



[SIZE="3"]1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14


23-01-2009, 16:34


ga snel verder goed begin

23-01-2009, 16:37

Citaat door beauty_rdam:
ga snel verder goed begin


Ik ga verder na 3 reacties


23-01-2009, 16:44

Niemand die mn verhaal wilt lezen?


23-01-2009, 16:46


yes ik wel, ga verder please!

xx

23-01-2009, 17:04

Dankjullie wel schatjes, ik schrijf nu verder!


23-01-2009, 17:27

1.[/SIZE]


[SIZE="2"]
Ik stapte uit de bus, liep naar mijn straat en zag dat er druppels water plonsten op de tegels. Het begon te regenen, dus ik haastte me snel om thuis te zijn. `Salaam we3likom Tante´`Salaam Amira, hebje je goed gedragen vandaag?´

Ik durfte niks meer te zeggen, bang om haar geschreeuw en dan zou ik waarschijnlijk ieder moment op 't stoep belanden. `PRAAT DAN!´zei ze ineens schreeuwend, ze wist het blijkbaar al. `AMIRA, JE BENT ZO VERMOEIEND! IK BEN ER KLAAR MEE´schreeuwde ze en ze begon naar boven te rennen en sloot zichzelf op slot. Ik liep naar de bank en moest hevig huilen. Na 5 minuten hoorde ik de deur opengaan en ik hoorde een zachte stemmetje.

`Waarom huilt Amira?´ zei ze verstoppend achter de deur. Ik lachte naar haar en ze begon rustig met een sad - gezicht te lopen naar me. `Waarom ging mama schreeuwen?´`We hadden een kleine ruzietje lieverd, maak je maar niet druk´ en ik gaf een kus aan mijn 6-jarige nichtje die zich altijd zorgen maakte.

`Heb je honger?´ zei ik tegen haar terwijl ik mijn tranen wegveegde. `Een beetje´ en ik liep naar de keuken om lekkere toast te maken. Ik liep met een bordje naar mijn schatje Sharieffa en ze begon lekker te eten, een plaatje. `Uit mijn huis!´ zei mijn tante schreeuwend. `Mama wat zeg jij?´ zei Sharieffa geschrokken, en mijn tante zakte huilend op de grond.

`Hoeveel keer heb ik je gewaarschuwd Amira! Hoevaak moet ik je naar een nieuwe school sturen? Hoevaak! Dit is de 234343'ste keer en toch leer je het niet! Voordat je vader overleed, had hij me gezegt dat ik voor jou moest zorgen. Inscha'Allah vergeeft hij het me, ik kan het niet meer!´zei ze huilend en huilend.

Ik kon maar blijven kijken naar mijn tante die snikkend zat en mijn nichtje die kreiste dat ze bangwas. `Waar moet ik dan heen?´ zei ik tegen mijn tante. `Ik heb er lang over nagedacht, weetje hoe ik me voel!´ begon ze tegen me te zeggen, fijn. Meer schuldgevoel, meer haat voor mezelf. Hoe kan ik het zo erg verpesten? `Je hebt een broer´ zei ze terwijl ik net naar boven wilde gaan om in te pakken, maar gelijk stopte ik.

`W-wat zei je?´`Je hebt een broer, in Amsterdam. Ver hiervandaan, maar daar zal hij je goed behandelen, want nooit kan ik jou echt zien als mijn dochter´

23-01-2009, 18:30
lijkt me een interessant verhaal!!

ga gauw door

23-01-2009, 18:41

2[/SIZE]



[SIZE="2"]
Ik keek haar aan, haar woorden deden zo pijn. Ze behandelde me goed, toen ik voor het eerst bij d'r kwam. Mijn moeder is gestorven na mijn geboorte. Ik herinner me niks van de foto's van mijn moeder, want ze waren daarna allemaal opgeborgen toen mijn vader 5 jaar later overleed aan een ongeluk. Maar ik kan me zeker niet mijn broer herinneren, of was hij er gewoon niet?

Hoe kan ik mijn vader lichtjes nog herinneren, maar mijn broer niet? Ik droomde even maar werd al snel teruggehaald naar de realiteit. `Ik heb hem direct na de burgemeester-telefoontje gebeld, hij weet dat je bij hem gaat wonen. Om afscheid te nemen van je vrienden en omgeving, haalt hij je overmorgen op.´

Ik had het deze keer echt verpest. Ik kon huilen, ik kon schreeuwen maar nee, ik liet het mezelf niet toe. Ik heb genoeg gehuild, mijn moeder en vader heb ik nooit gekend, Ruzie door mijn ex-oom die mijn tante sloeg, mij uitschold maar mij durfte hij nooit te slaan. Hij was psychisch, hij zei dat mijn moeder en vader boven me waakte.

Natuurlijk waken ze boven me, maar dat hij ze daadwerkelijk kon zien, geloof ik niet. Ik werd gepest, het 'SCHIJTMIETJE' werd ik genoemd, en dacht ik eindelijk mijn echte vriendjes te vinden, bleken ze later allemaal nep te zijn. Maximaal 1 jaar bleef ik op dezelfde school.

`Oké.´ zei ik met een trilling in mijn stem, en ik liep naar boven om alvast in te pakken. Morgen ga ik weg, en dan is alles over. Doéi Groningen, Hallo Amsterdam.

23-01-2009, 18:49
Ga zo door! [/SIZE]

24-01-2009, 13:24

Dankjullie wel schatjes, voor het uppen! Aangezien ik vandaag een dagje ouder ben geworden, ga ik het lekker vieren hahaha. Ik schrijf vanavond een lange vervolgje. kus!


24-01-2009, 13:32

Gefeliciteerd meiidd
&'nd Uppiiee


24-01-2009, 13:48


gefeliciteerd en upupupupupupup je hebt er een nieuwe fan bij je begin is heel mooi

24-01-2009, 14:12
Van harte gefeliciteert nog vele gelukkige en gezonde jaren insha'allah
Tot vanavond dan

24-01-2009, 21:28
Gefeliciteert met je verjaardag .
Mogen er nog vele jaren bij komen Insch'Allah..


And, up!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6