Bekijk volle/desktop versie : Ik hou van jou!!



Pagina's : [1] 2 3 4

23-01-2009, 12:46

Hey allemaal,

Ik ben zelf ook begonnen met een verhaal en ik dacht om het hier te plaatsen.
Het is mijn eerste verhaal.

De hoofdpersonen zijn Mirjem en Soufian
De bijpersonen zijn
Sana (irritante klasgenootje)
Mama(mama van Mirjem)


23-01-2009, 12:49


Het begin is misschien een beetje saai maar hij wordt leuker.



Ik ben pas verhuist met mijn moeder van Amsterdam naar Den haag.
Mijn naam is Mirjem en heb al heel mij leven in Amsterdam gewoont. Ik ben 18 jaar.
Ik heb een hele goede relatie met mijn moeder. Mijn moeder vertouwd mij, ze weet precies hoe ik in elkaar zit.

In Amsterdam was ik een heel stille persoon, niemand die mij kende
Ik dacht bij mezelf ik begin in Den Haag een hele nieuwe leven.
Ik was een aparte typje, ik bedoel in vergelijking met de meiden van tegwoordig.
Ik hield niet van al die aandacht.

In de kerstvakantie verhuisde wij, en waarneer school zou beginnen zou ik gewoon mee mogen doen met de les.
In Den haag kwamen we te wonen precies tegenover een pleintje. In iedergeval de dag dat we daar aankwamen met de verhuisauto en alles, had mijn ma last van migraine dus ik zei tegen haar van ‘Ga jij maar naar boven, ik doe de rest wel met de verhuismannen’. Na lang treuzelen ging ze eindelijk.
In iedergeval, op het pleintje zaten een groepje jongens. Ze zaten precies met hun hoofd naar onze kant, Ik zag ze wel maar gaf het geen aandacht.
De mannen van het verhuizen hielpen mij heel aardig, ik hoefde bijna niks te doen. Ik zat nog een beete gezellig te lachen met die mannen en toen reden ze weg.
Ze lieten alleen 2 kleinen dozen maar die zou ik zelf doen.

Ik begon gelijk de dozen naar boven te brengen. Toen ik naar boven ging en weer naar beneden om de laatste doos te pakken, zag ik dat er een jongen mij kant op kwam(de jongen die ook in het groepje zat).
Jongen: Hey meisje
Ik ging gewoon verder met alles, ik wist ook niet of hij het tegen mij had maar opeens kwam hij dichtbij en ze weer hey meid, moet ik je ergens mee helpen.
Ik: Ooh hey, nee hoor shokran, dit zijn de laaste dingen.
Jongen: Weet je het zeker
Ik: Ja heel zeker, shokran. Ik ging weer verder.
Jongen: Mag ik mij wel heel ff voorstellen. Ik woon namelijk precies aan de overkant.
Ik: Oow jaa hoor, ik keek hem toen pas echt aan en zag dat hij een zeer mooie jongen was.
Jongen: Mijn naam is Soufian
Ik: Msharfin, mijn naam is Mirjem
Soufian: Msharfin, als je wilt help ik je echt he
Ik: nee shokran, Leuk je te leren kennen, maar ik moet weer verder, spreek je wel een andere keer inscha Allah.
Soufian: inscha Allah, bslema

23-01-2009, 12:54
Soufian liep weer weg en ik ging weer verder met mijn spullen. Toen alles boven was, begon ik alle dozen in de juiste kamers te zetten.
Ik was wel een tijdje bezig. Zo rond 3 uur was ik het een beetje zat.
Dag voor we zouden verhuizen, had mijn ma hrira gemaakt zodat we dat in iedergeval iets hadden om te eten.
Ik was bezig in de keuken met de hrira te verwarmen en opeens hoorde ik de bel gaan.


Mama: Galli eh bniti, enna ne fteh elbab(laat maar dochter, ik open wel de deur).
Opeens zag ik mijn ma binnen komen met een ingepakt bord.
Ik: Skoen tellek dieke tebsil(wie heeft jou die bord gegeven)
Mama: we3del lweld msemie Soefian, Shefna ken ra3lo oe kalla ne jeme3. (zo een jongen genaamd Safouan, hij zag ons aan het verhuizen en zei het tegen zijn ma)
Ik: oow okee, wat aardig. Net stelde hij ook al voor mij te helpen toen de verhuismannen weg waren
Mama: aah wat aardig, Hij zij ook dat zijn ma zei van dat we welkom zijn maar ik zei nee.

De hrira was klaar en ik schonk het in. We zetten dat op tafel, samen met de tortia die we van Soufian zijn moeder hadden gekregen.

Na het eten besloten we ff verder te werken. Ieder ff zijn kamer maken en dan zouden we verder gaan met de rest.
Ik had een best wel grootte kamer.

Toen het 10 uur was, waren mijn ma en ik helemaal uitgeput we besloten een douche te nemen en wat lekker voor te bereiden en dan te gaan slapen.

Ik sliep die dag samen met mijn moeder in een kamer. Mijn moeder en ik vielen als een blok.

De volgende dag werden we wakker en gingen we ontbijten. We begonnen weer gelijk aan het verhuizen.
We waren 3 dagen niet naar buiten gegaan. We waren alleen bezig met het huis. We hadden gelukkig alles gehaald van Amsterdam. Groente en andere eten dus we hadden nog niks nodig.

School zou morgen beginnen en dan zou het mijn eerste dag zijn.
Ik besloot die dag gewoon in mijn eigen kamer te slapen zodat ik mijn moeder in de ochtend niet zou storen.
Ik kon niet zo goed slapen, ik was benieuwd met wat voor kinderen ik in de klas zou zitten.
Na heeeeeel lang denken viel ik eindelijk in slaap.

Ik begon om 9 uur op school. Ik werd om 7 uur wakker, deed mijn wouddu en ging bidden. Toen trok in mijn kleding aan deed mij haar en ging naar de keuken om snel wat te eten.

Ik moest mij om kwart voor 9 bij de receptie melden en die zouden ff wat met mij doornemen en dan zouden zij mij de naar les brengen.
Mijn klas zou 1m2 heette.
Het was een hele lieve decaan. Alles duurde alleen net iets te lang, en daardoor zou ik ook 10 minuten later de les binnenkomen.
Ik vond het wel eng. Ik bedoel ieder die je gaat aanstaren van top tot teen.




Klop klop klop.
Dag meneer van Reve. Dit is Mirjem … en zij is een nieuwe student hier op het Haagse Hoge school
Meneer Reve: Welkom Mirjem, ik ben dus meneer de Reve. Maar je ka mij gewoon zoals iedereen Cees noemen
Ik: Hallo
Meneer Reve: Nou we hebben nog een plekje, je zit wel alleen maar het is alleen voor vandaag.

Ik zat helemaal alleen achterin aan een tweezitbankje. Ik nam plek en zag dat alle ogen op mij gericht waren. Ik lachte met iedereen en deed weer mijn hoofd omlaag.
Nou Mirjem, als j bladzijde 34 van je boek opent dan kan je ons volgen.

We moesten naar de volgende lokaal

Ik ging naar de lerares stelde mij zelf voor en nam plaats weer helemaal achterin bij een tweezitbank.
Opeens kwam er een jongen binnen, die ik kende.

23-01-2009, 13:29
Het was Soufian.
Soufian: Is deze plek bezet.
Ik: Hey, nee hoor
Soufian: Ik zag je al bij vorige les, maar je deed zo goed mee met de les, dat ik je niet wou storen.

De lerares begon meteen, dus we hadden geen tijd om te kletsen. Dit was nu de 2e les en ik voelde dat er een meisje heel vies naar mij keek, en nu al helemaal.
Maar ik trok er niks van aan.

Soufian: (fluisterend) Mirjem
Ik: (fluisterend) ja
Soufian: (fluisterend)Hoe is het met jullie nieuw huis.
Ik: (Fluisterend) jaa leuk

Soufian! Wil jij ff herhalen wat ik zei. Neej dacht ik al, ff stil asjeblieft.

Ik fluisterde nog Sorry. Toen schreef hij op een papier ZO SAMEN PAUZE HOUDEN?
Ik: Is goed

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De les was voorbij en dat meisje(Senna) die mij de hele tijd vies aankeek ging naar Soufian
Senna: We hebben zo tussenuren, gaan we wat eten.
Soufian: Nee ik denk het niet, anders zoek ik je wel op. Doei

Soufian knipoogde naar mij en zij kom.

Soufian: Wil je op school blijven of zullen we wat gaan eten, ik heb best wel honger en we hebben 2 tussenuren.
Ik besloot gezellig mee te gaan en zei nog tegen Soufian of Senna niet mee moet.
Hij keek mij raar aan en zei kom.

Niet ver van school was er een Wok eat to go. We namen daar plaats. Soufian betaalde. We waren eerst stil en ik voelde dat Soufian mij een beetje aanstaarde.
Ik: Dankjewel nog voor de tortia, heel erg aardig
Soufian: Geen probleem, mijn moeder zag de verhuisauto ook en toe ik het tegen haar zei, zei ze dat ze iets moest maken.
Ik: Dankjewel
Soufian: Wat een aardige moeder heb je
Ik: Dankjewel, ze vond je ook heel lief
Soufian: Dankjewel, en je vader
Ik: Ik werd stil, en zakte mijn hoofd
Soufian: Mirjem…?
Ik: Ik keek hem aan en er was een traan in mijn oog, mij vader is pas overleden.
Soufian: Sm3lie
Ik: Maakt niet uit, ik probeerde te lachen maar het kwam er heel scheef uit. Ik voelde dat Soufian mij weer aanstaarde. Maar gelukkig kwam onze bestelling en zo begon ik over iets anders:
Ik: Volgende keer betaal ik he!
Soufian: Dus er komt een volgende keer, hahah inscha Allah
Ik: hahahaha

Soufians gedachten in de Mc:


Wat een leuke meid. Ik denk dat ik haar leuk begin te vinden.
Ooow wat heb ik gedaan, ik moest niet over haar vader beginnen, Wat ben ik toch soms ook zoo stom Soef, echt stom!! Wat moet ik nu doen! Kijk hoe ongelukkig ze eruit ziet! Moet ik die traan van haar oog vegen! Nee, niet doen. Ik probeer haar dan wel te laten lachen.


Mijn gedachten in de Mc:

Waarom staart hij naar mij. Ik had hem niet laten moeten betalen. Het is zo stil, wat zou ik op dit moment kunnen zeggen. Ik begin wel over zijn moeder.
Ooow nee Mirjem, niet huilen, niet huilen. ‘Mijn vader is pas overleden’. Kom op Mirjem niet huilen. Ooow nu staart hij weer, ik ben zeker rood aan het worden,
Uuhhh ’Volgende keer betaal ik we he!’ Misschien komen we hierdoor naar een ander onderwerp. Hahah wat en grapjas.

23-01-2009, 13:39


We hadden het heel erg gezellig. We leerden elkaar steeds beter kennen. We hadden onze eten bijna niet aangeraakt.
Hij vertelde me dat hij pas 21 geworden is en dat hij ook geen vader meer heeft. Ook vertelde hij mij dat hij een hele goede relatie heeft met zijn moeder. Hij vertelde mij ook dat ik moest oppassen voor Senna en dat ik niet bevriend met haar moest worden omdat het een slang was.
Hij vertelde mij over z’n ex met wie hij 3,5 jaar heeft gehad. Waarom het niet meer ging en waarom hij er zo laat pas achter kwam. Het leek of hij mij gelijk vertouwde
Hij vroeg mij ook allerlei vragen waaronder waarom ik precies naar Den haag ben komen verhuizen en allerlei anderen vragen.
We zaten daar 1,5 uur heel gezellig te praten en we kwamen steeds los. We hadden over een half uur weer les dus besloten we om rustig naar school te lopen.
We hadden nog 1,5 uur SLB en dan waren we vrij.

Soufian: Ga je gelijk naar huis
Ik: Nee, ik ga me ff solliciteren op verschillende plekken en dan ga ik naar huis.
Soufian: Weet je we de weg hier
Ik: Niet precies nee, beetje zoeken
Soufian: Wist je dat ik een hele goede gids ben
Ik: Ow ja, wat leuk
Soufian: Wat leuk!! Moet ik niet jouw gids zijn
Ik: hahah je kan ook gewoon vragen of je mee mag
Soufian: Mag ik mee?
Ik: hahah ja hoor

Ik weet niet waarom maar ik voelde me wel goed bij Soufian, we waren klaar met de les en gingen de school uit.
Soufian: Ik ben met de auto, wil je met auto gaan?
Ik: Liever niet, gewoon met tram.
Soufian: U wens is mijn bevel

In de stad had ik mij echt overal gesolliciteerd. Daarna liet Soufian mij nog het centrum van den haag zien.
Ik voelde mij wel op mijn gemak. Vreemd vond ik het, na 2 dagen. We hadden het heel erg naar onze zin. Toen liepen we naar huis. Soufian bracht mij tot huis.
Ik: ga je nu naar huis?
Soufian: Ik ga mijn auto ophalen van school en dan richting huis.
Ik: Oow sorry, sorry Soufian.
Soufian: nee helemaal geen probleem.
Ik moet eerlijk zijn Mirjem, ik heb de tijd van mijn leven gehad, dankjewel
Ik: ik bloosde en gaf hem een hand, dankjewel voor het laten zien van den haag. Ik zie je morgen weer inscha Allah
Soufian: Inscha Allah, bslema

Mijn moeder was niet thuis, die was zeker naar de markt.
Ik zag dat de huis helemaal opgeruimd was. Ik ging me wassen, ging bidden en ging toen met mij boeken naar mijn kamer.
Ik dacht de hele dag aan Soufian. Ik was toch niet verliefd?
Ik moest steeds denken aan zijn grapjes en lachte me stuk. Ik begin toch niet verliefd op hem te worden he!

Het waren nu 2 weken geleden, en ik begon het echt naar mijn zin op school te krijgen. Ik kende al heel wat mensen en met Soufian ging het topie.
Ik vertelde aan mijn moeder over hem, hoe goede vrienden we zijn geworden.
Soufian kwam zelfs niet meer naar school met de auto, zodat we samen konden gaan en terug komen. Ik had inmiddels werk gevonden. Ik zat in een organisatie die allemaal feesten organiseerden. We waren nu druk bezig met een feest te organiseren. Ik leerde al wat meer mensen kenen in den haag en mijn moeder ook.
Ook waren mijn ma en de ma van Soufian hele goede vrienden. We waren aanstaande zaterdag bij hun uitgenodigd.

Het ging heel goed met mij. Ik maakte vrienden, en met school ging het ook uitstekend. Onze huis was ook helemaal af, Mijn ma had het naar haar zin. Alles was perfect. Ik was altijd vrolijk op school, en lachte altijd.

23-01-2009, 13:43
is dat echt gebeurt..?

23-01-2009, 16:12

Citaat door dode_liefde11:
is dat echt gebeurt..?



hahaha, neej joh.
Gewoon een beetje zitten verzitten

23-01-2009, 16:21
Op een dag zaten we met zijn alle aan een ronde tafel, we hadden pauze. We waren aan het lachen. Opeens ging ij telefoon.

Ik: Salaam wa alikom
Ma: Wa aliko salaam, Mirjem.
Ik: Ja ma
Ma: Er is iets gebeurd met jouw oma
Ik: Wat, ik schrok mij een hoedje. Wat is er gebeurd?
Ma: Het is niet zo ernstig. Vandaag komt tante Latifa mij ophalen, ze heeft al een ticket voor mij gekocht. Ze is er al bijna.
Blijf jij gewoon op school ik houd contact met jou. Als er iets gebeurd dan laat ik het je weten.
Tante latifa is een vrouw die we kennen. Ze woont in Adam. Mijn moeder en zei waren heel goed bevriend, en waarneer er iets was, dan kwam tante latifa altijd voor op.
Ik: Maar mama ik ga met je…
Ma: Nee Mirjem, luister naar mij, jij blijft hier, als je iets nodig hebt dan ga je naar Soufian zijn moeder, ik heb het haar al uitgelegd.

Ik moest en zou naar huis gaan, kijken of ik mijn moeder kon inhalen Ik nam snel afscheid van de groepje waarmee ik zat en loog snel dat ik snel met mijn moeder ergens naartoe moest.

Ik hoorde dat Soef mij riep en zag hem nog opstaan maar ik ging ervandoor. Ik had tranen in mijn ogen, en wilde niet dat Soef die zag.

Mama, mama, mama
Ze was er niet meer, het huis was stil.
Ik viel in elkaar en begon te huilen. Ik voelde opeens dat het wel ernstig was met mijn oma, Ik voelde mij niet goed,
Ik bleef maar huilen en huilen en huilen. Ik kon niet thuis blijven. Ik ging lopen, gewoon lopen.

Ik kwam bij een rustig parkje. Ik was hier met Soufian gekomen, We noemde dit de Hondenpark. Dat kwam omdat er alleen maar mensen met hun hond hier waren en voor de rest was het helemaal stil.

Mijn telefoon ging de hele tijd over, het was Soufian maar ik nam niet op.
Mijn oma was een hele toffe vrouw, ik beschouwde haar net als mijn 2e moeder.
Ze was zo wijs, ik kon haar altijd om raad vragen.
We waren echt heel goed met elkaar. Elke keer in Marokko waren wij samen, Mensen waren zelfs jaloers op onze band.
Ze was afgelopen zomervakantie al heel vaak ziek. Ze viel heel vaak flauw en at niet goed.

Ik bleef heel lang op een bankje zitten, ik had niet eens door dat het zolaat was. Ik besloot maar naar huis te gaan, want de park was helemaal leeg en het zag er een beetje eng uit.

Onderweg naar de uitgang zag ik opeens 2 Nederlandse mannen. Ik deed mijn hoofd omlaag en liep snel door,

Nl1: Hey dame
Nl2: Hey mijn vriend roept je
Ik dacht ik houd mij stil en loop snel door, maar opeens werd ik gegrepen door een van de Nederlanders

24-01-2009, 19:54
Nl1: denk jij hier zomaar te ontsnappen.
Nl2: aaah,, was je aan het huilen, heeft je vriendje je gedumpt.
Ik begon te schreeuwen en probeerde me los te rukken, maar de mannen hielden me goed vast.
Nl1: Zullen wij ff een spel gaan spelen
Neeee, dit gaat mij toch niet overkomen, ik heb altijd gezegd dat dit mij nooit zo overkomen, NEE ik begon te schreeuwen,
Ze sleurde mij over de grond en zetten mij op een bankje.
Ze scheurde mijn bloes open.
Nl1: jaa, jij vieze xxxx. Wat doe jij nog zolaat buiten, Vandaar dat jou vriend jou heeft gedumpt. SLET
Ik zag dat een van die Nederlander zijn broek al omlaag begon te doen.
Ik bidde tot Allah en vroeg o hulp.
Ya rabiee Yaa rabiie Ya rabbie help mij, Ya rabbie…
Subhana Allah, op een gegeven moment net voordat ze mij broek wouden scheuren gaf ik ze allebei met elke voet 1 schop tussen hun ballen en rende weg.
Ik hoorde ze opeens achter mij aan, maar ik rende zo hard mogelijk.

24-01-2009, 20:28
Gelukkig kwam ik bij een drukke straat en zag dat ze terugkeerde. Ik voelde mij zoo vies.
Ik had het zoo koud, Mijn hele blies was naar de klote. Ik hield mijn handen voor mij, anders kon je mijn lichaam zien.
Hoe moe ik ook was ik bleef rennen totdat ik thuis was.

Eenmaal thuis ging ik gelijk de douche in en begon te huilen. Ik voelde me zo vies.
Ik dacht aan mijn oma, en aan die vieze Nederlanders.
Ik kon niet anders dan huilen. Na 2 uur onder de water te hebben gezeten kwam ik eruit, trok ik een dikke grootte trui en broek aan en ging gelijk mijn bedje in.
Ik zag die Nederlanders en mijn oma dood steeds voor mij, Ik werd gek, kon maar niet slapen.

Ik ben de rest van de week helemaal niet meer naar school gegaan. Ik bleef eenzaam de hele tijd thuis. Soufian heeft mij wel miljoenen keren gebeld en ge-sms’t. Hij is ook zovaak aan de deur geweest, maar ik was niet instaat om iemand te zien,

Mijn moeder belde mij, ze klonk helemaal niet goed. Mijn oma was overleden. Ze vertelde mij dat zij daar iets langer blijft om alles te regelen. Ik hoorde aan mijn moeder dat ze doodongelukkig was.
Mama: Mirjem, je moet mij een ding beloven. Je blijft daar in Nederland, je gaat gewoon naar school en regelt alles dingen daar.
Oma is nu in een goede plek, maak je niet druk.
Ik moest zweren dat ik naar school zou blijven gaan en dat ik verder met mijn leven zou moeten gaan, ik wou niet maar opeens begon mijn moeder te smeken. Het leek alsof mijn moeder mij doorhad, ze voelde mij zo goed aan. Ik kon niet anders. Ze vertelde mij dat het EEN van de wensen van oma was. Dat ik gewoon naar mijn school moest gaan.

Het was maandag, ik ging naar school. Ik voelde mij heel anders.
Normaal was ik altijd blij en groette iedereen en lachte elke seconden, maar nu, nu was het anders, Ik was bleek, had wallen, was doodmoe, ongelukkig, verdrietig, alles.

Sanna kwam naar mij.

28-01-2009, 18:24
Sanna: hahah je moet niet denken dat Soef jou echt leuk vind hoor, hij dacht nieuw vlees, ff gek maken
Mirjem: Sanna laat mij asjeblieft met rust. Ik heb hier totaal geen zin in. Ik heb helemaal niks met Soef, dus je hoeft nergens jaloers op te zijn
Sanna: Ja omdat hij jou gedumpt heeft
Ik: WAT??
Senna: Ja hij vertelde ons vrijdag dat hij jou na een nachtje weggegooid had. Hahah hij zei. (Ginneken)…hij zei dat je troep was.
Ik: Heeft Soufian dat gezegd, dat geloof ik niet
Sanna: Loubna, Soefie zat dat vrijdag toch in de pauze te vertellen daar bij die ronde tafel
Loubna: Wat. Over dat Mirjem troep is?
Sanna: JA
Loubna: hahah ja klopt

Ik kon mijn oren niet geloven, Soufian!!! Ik liep weg.

Soufian: 3la slema djelek, Dankjewel dat je mijn telefoontje antwoordde of de deur voor mij opende. Ik was zo ongerust en mevrouwtje kon het blijkbaar niks schelen
Ik hoorde aan Soufians stem dat hij boos was. Ik was zoo boos op hem maar er kwamen geen woorden uit mijn mond.
Soufian: Ja vertel dan, of ben je gewoon lekker de hele tijd uit geweest. Dacht je mijn moeder is er niet, dus ga ik maar lekker gek doen.
Ik kreeg tranen en rende naar de dames wc’s.
Ik bleef maar huilen en huilen. Hoe durfde hij dat te zeggen.
Ik keek op mijn horloge en zag dat de les al begonnen was. Ik keek naar de spiegel en veegde mijn ogen. Ze waren heel erg rood.

Klop..klop….
Ik: Dag mevrouw, kan ik nog naar binnen komen?
Lerares: Dag mevrouw Mirjem, dacht je weer eens eindelijk naar les te komen.
Ik: Mag ik nou naar binnen of niet, ik schrok van mezelf toen ik dat zei. Ik was altijd een rustige, nette typje. En was altijd beleefd.
Lerares: Beetje oppassen op je taalgebruik Mirjem, anders kan je deze les helemaal vergeten.
Ik liep de klas binnen en zag dat Safouan alleen aan een tafel zat. Mijn plekje was dus nog vrij maar ik had er geen behoefte aan om daar te zitten en zocht een ander plekje op.
Ik volgde de les niet echt.
Lerares: Mirjem, heb je mij gehoord?
Ik: Ja
Lerares: Vertel mij dan eens wat ik zei?
Ik: Ik zei toch dat ik weet wat u zei, Hou er dan over op.
Lerares: Mirjem, ben jij nou helemaal gek geworden. Doe eens ff heel gauw normaal anders…
Ik: anders wat?
Lerares: NU ERUIT!!!!! BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN!!
Ik: Ja toch, doei

Ik had geen zin om anderen mensen te ontmoeten en ging naar de wc, wachten op de volgende les. Ik besloot mij de volgende les gewoon rustig te houden.
Ik wou niet de eerst in de les zijn dus wachtte ik een minuutje en ging toen, Ik zag dat Soef en anderen al in de les zaten. Ik besloot weer niet naar mijn normale plek te gaan, dus naast Soef en ging weer vooraan voor de deur zitten. Opeens kwam Sanna binnen;
Sanna: Niet zo slim he, schatje!
Ik besloot er niet op in te gaan en deed mijn boeken open.
Sanna: Hey schat, kom ik lekker gezellig naast jou zitten.
Ik gaf het geen aandacht. Ik volgde mijn les.
Op een gegeven moment voelde ik mij niet meer goed en tranen rolde over mijn wang, ze wilden maar niet stoppen.
Leraar: Mirjem, gaat alles goed meid?
Ik knikte
Lerares: Wil je ff naar de gang?
Ik stond gelijk op en liep het klaslokaal uit. Er waren bankjes op de gang, en besloot daar ff te ruste.
Opeens kwam mijn leraar uit de klas.
Leraar: Mirjem gaat het meid?
Ik knikte
Leraar: Weet je het zeker
Ik kon niks zeggen. Het liefst zou ik nu in de handen van mijn moeder willen zitten.
Leraar: Wil je de les nog in
Ik zei niks
Leraar: Weet je wat, blijf ff zitten tot de gekalmeerd bent en dan kom je je spullen pakken en dan ga je lekker naar huis,
Ik gaf mijn leraar een glimlach en hij ging weer de klas binnen.
Ik zat nog 2 minuten en ging toen de klas binnen om mijn spullen op te ruimen. Toen ik de klas binnen kwam, kwamen mijn ogen per ongeluk bij die van Soef, en ik zag dat hij mij aankeek van boos naar medelijden.

28-01-2009, 18:36
Niieuwe Fan Hier
Meid Je dOet Het gOed
Uppiiee

28-01-2009, 18:51


Dankjewel

28-01-2009, 18:53
wow prachtig gewoon macha Allah ik heb geen worden voor en ik heb zelf beetje tranen van gekregen upppp

28-01-2009, 18:55
Ik wou niet naar huis, ik wist dat het dan nog erger zou worden. Ik besloot naar een parkje te gaan waar ik en Soef altijd gingen.
Ik liep snikkend en opeens voelde ik een hand op mijn schouder, Ik schrok mij dood en keek naar achter. Het was Soef
Soufian: Mirjem, wat is er toch met je, praat met mij.
Mirjem: Er kwam helemaal niks uit mijn mond Ik had alleen maar tranen.
Soufian: Mirjem, is er iets aan de hand, laat me jou helpen.
Hij bleef maar aandringen.
Opeens zei hij op een boze toon, als je mij niet vertouw dan kan je dat ook gewoon zeggen!
Ik: Wil je het echt weten Soef, Ben je er echt klaar voor. Ik ben bijna verkracht, mijn oma is overleden, Mijn moeder is doodziek in Marokko. Ik dacht ik heb jou hier maar nee. Neej Soef. Ik hoor vandaag dat jij ook niet helemaal te vertouwen bent. Wat dacht je wel?
Ben ik troep voor jouw Soef, ben ik troep. Ben ik Fucking TROEP!
Soef schrok en bleef mij met grote ogen aankijken.
Ik stond op en wou weglopen. Oow ja Soef, dankjewel he, dankjewel dat je mij weer hebt laten herinneren dat ik niemand maar dan ook echt niemand kan vertouwen.
Safouan: Mirjem, niet weglopen
Ik: Asjeblieft Soef, je weet nu wat er is. Ik weet nu hoe jij in elkaar zit. Laat mij asjeblieft met rust
Soufian: Maar Mirjem, hoebedoel je troep?
Ik: Ga maar naar Sanna of Loubna, die hebben heel goed vrijdag naar je geluisterd in de pauze.

Ik liep zo snel mogelijk naar huis en ging gelijk mijn bedje in. Ik schakelde mijn telefoon uit en bleef in mijn bed.

Pagina's : [1] 2 3 4