Bekijk volle/desktop versie : Hij die mij in de gaten hield maar waarom.....???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-01-2009, 00:45
Selaam lieve mensen ik heb hier al een verhaal geplaats maar ik wil er graag nog een plaatsen in de hoop dat jullie deze leuk gaan vinden......ik heb hieronder een stukje geschreven en ik hoor inscha allah wel of ik door moet gaan of niet ik hoop dat jullie het een leuk verhaal gaan vinden en dat jullie het met veel plezier zullen gaan lezen.

Ik keek om mij heen maar zag niemand. Ik vond dat best gek want net nog leek het net of iemand mij achtervolgde. Ik liep maar door in de hoop dat ik me alles verbeeld had en ik de enige was die daar op dat moment aan het lopen was. Maar ondanks dat ik mezelf de hoop gaf dat er niemand was. Dat ik de enige was die daar op straat liep dat ik er alleen was en niemand anders. Doordrong een angst mij. Een angst die ik niet kon verklaren een angst die zo hevig was dat ik spontaan hard begon te hijgen. Het voelde net of mijn longen uit mijn lijf zouden springen. Waarom ik dat zo op dit moment had wist ik niet….maar dat er iets niet goed was wist ik zeker. Ik begon te rennen zo hard te rennen zo hard had ik nog nooit gerend. De muziek die uit mijn mp3 speler kwam hoorde ik al lang niet meer. Het hijgen was zo hevig dat ik gewoon helemaal neits meer hoorde. Gelukkig ik was thuis. Eindelijk warm in mijn eigen huis. Mijn moeder was nog wakker en vroeg hoe ik het had gehad. Nog niet bekomen van de schrik ging ik naast haar zitten en vertelde hoe ik het had gehad op het feest. Het was echt heel erg gezellig al me vriendinnen waren er. De jongens waren natuurlijk weer bezig om meisjes te versieren maar ja dat hou je toch altijd. Ik kreeg een heerlijk warm kopje thee en roerde er maar wat in denkend aan het gevoel dat ik net zo hevig had…..wat zou het zijn geweest?

23-01-2009, 11:56


jammer dat nog niemand hem leest......ik hoop dat zich toch lezers gaan melden

23-01-2009, 12:25
jaaa,, hiersoo je eerste fannetje, ik vind het een leuk begin ga aub verder... Uuuuuuup...

23-01-2009, 18:48
speciaal voor ja gik een vervolgje typen

23-01-2009, 18:50


Hier nog een fan..
Yallah up up

23-01-2009, 18:51
ik ga snel verder beloof het jullie wollah

23-01-2009, 19:22
eindelijk ik was veilig thuis. Normaalduurt deze weg 5 minuten om te lopen maar vandaag leek het wel 5 uur te duren. Me moeder zat in de woonkamer ik kuste haar en ging zitten. Ze was op me aan het wachten meskiena. Ik had namelijk vandaag een feest op school. Het was echt super gezellig iedereen was heel aardig tegen elkaar voor het eerst. En er was helemaal geen ruzie. De jongens waren meisjes aan het versieren. Ik deed natuurlijk niet mee me vader zou me vermoorden. Ik mocht bijna al neit naar het feest. dus hield ik me zelf maar in. Me aller beste vriendin Karima was er ook en we hadden echt heel veel lol samen.

Ik ging zitten en me moeder gaf een warm kopje thee. Het was al 11 uur in de avond en m moeder heeft echt al die tijd zitten wachten. Ik en mijn moeder hebben echt een hele goede band. Ik heb haar alles verteld heo het was en zo en ik zag een glimlach op haar mond. Natuurlijk heb ik haar niet verteld over die angst die ik net nog had....het enige wat ik hoopte was dat ik die angst nooit meer zou voelen. Ik dronk me thee op en ging naar me kamer. Ik deed me kleren uit en me badjas aan en ging naar de douche. Ik was er nu echt aan toe om een warm douche te nemen. Gewoon even lekker me hoofd leeg en nergens meer aan denken.

Ik stapte de douche in en draaide de kraan open. Echt heerlijk die warme stralen over mijn lichaam. Ik consentreerde me op de warme stralen die over me lichaam kruipte in de hoop dat ik er niet aan zou denken. Maar helaas het deed me te veel en het raakte me te diep om er niet meer aan te denken. Ik had echt een heel goed leven en had nooit echt angst gevoeld. tot vandaag dan het enige wat ik hoopte was dat ik nooit meer die angst zou volen maar helaas......

moet ik doorgaan????? nieuwe fans dankjewel voor het lezen!!!

23-01-2009, 19:50
AUBB ..... ga snel verderrrr, ik wacht op je vervolgje Uuuupppp.....

23-01-2009, 19:51
en jaaaa je moet door gaan van mijjj:P

23-01-2009, 20:38
ik ga zo snel mogelijk verder

23-01-2009, 20:42
saffie is goed ik blijf w8

23-01-2009, 20:52

De volgende dag stond ik al vroeg op. Vandaag zou ik met Karima naar de stad gaan. Het was zaterdag dus markt bij ons in de stad. Ik had er echt zin in, niet dat dit bijzonder was maar gewoon. Ik hield ervan om naar de markt te gaan. Gewoon gezellig al die kraampjes bij elkaar, de mensen die vrolijk kijken en de mannen die schreeuwen zodat je bij hun gaat kopen. Ik hield er ook heel erg van om buiten te zijn. Ik stond op en ging me kleren aan doen. Ik was niet zo een meisje dat een uur voor de spiegel moest staan. Natuurlijk pakte ik geen kleuren die vloeken maar gewoon ik pakte gewoon wat uit de kast. Ik ging naar beneden en daar zaten me vader broertje en zusje en me moeder aan tafel. We aten elk weekend samen. Dat vond ik echt altijd gezellig ik hield van me familie. We deden veel samen en we hadden eigenlijk nooit ruzie. Ik groette iedereen en ging naast me vader zitten. Ik pakte een broodje en deed er kaas op. Zo liefje zegt me vader is het weer zo ver ga je weer naar de markt? Ja papa, Karima komt mij dadelijk halen.

Gelukkig waren me ouders niet zo streng. Me vader ook niet de meeste marokkaanse meisjes in mijn klas vinden dat maar raar maar ik vind dat fijn. Natuurlijk moest ik me wel bedekken en mocht ik niet met jongens om gaan maar voor de rest vond hij bijna alles goed….. ik hoorde de bel en ging naar de deur. Karima en ik gingen naar de markt. En opeens herinnerde ik me het gevoel van gisteren zou ik dat vandaag weer voelen….???

moet ik doorgaan?????

23-01-2009, 20:54


verdeerr mooie verhaal
xx nieuwe fan

23-01-2009, 21:05

Citaat door Giizlan:
verdeerr mooie verhaal
xx nieuwe fan

welkom lieverd leuk dat je leest
Ik ga misschien vandaag door maar weet niet zeker me zus is hier namelijk bij ons vandaag en anders ga ik morgen zeker door isncha allah

23-01-2009, 21:23
wajow meid ga door! nieuwe fan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7