Bekijk volle/desktop versie : Wat is jouw voetbal-wereldelftal?



22-01-2009, 22:37
Torres Messi



C. Ronaldo Gerard Kaka


Xavi



Lähm Puyol Kompany Sergio Ramos


Casillas

Mijn Solide team

22-01-2009, 22:39


Vind je Kompany eerlijk waar een betere verdediger dan bijvoorbeeld Terry of Ferdinand?

22-01-2009, 22:40

Citaat door Moun.is.er.weer:
Vind je Kompany eerlijk waar een betere verdediger dan bijvoorbeeld Terry of Ferdinand?



Nee dat niet, maar Kompany vindt ik ondergewaardeerd door veel mensen.
Hij is nog jong.

22-01-2009, 22:42

Citaat door Suiker-Klontje:
Nee dat niet, maar Kompany vindt ik ondergewaardeerd door veel mensen.
Hij is nog jong.


Ja, tuurlijk het kan wel. Misschien wordt hij ooit nog wel de beste verdediger ooit. Maar is dat nu nog niet volgens mij.

22-01-2009, 22:44



Citaat door Moun.is.er.weer:
Ja, tuurlijk het kan wel. Misschien wordt hij ooit nog wel de beste verdediger ooit. Maar is dat nu nog niet volgens mij.



Jawel, alleen ben ik niet echt weg van Terry opbouwend gezien, dan heb je liever een doorstotende type als Pepé ofzo.

23-01-2009, 00:36
cassillias

danielalves vidic terry evra


c.ronaldo gerrard kaka ribery

rooney messi


onverslaanbaar

23-01-2009, 01:05
-------------Cassilas

Ramos--Terry--Cannavaro--Evra

Messi--Kaka--Gerard--Ronaldo

----------Torres---Villa--------------

Gewoon een opstelling

23-01-2009, 01:18
--------------------------------------Cassilas----------------------------------------------

--Ramos------------------Terry---------------Nesta-------------------------Dani Alves



------------------Gerrard----------------Lampard--------------------David Silva-------

---------C, Ronaldo------------------------Torres-------------------Villa-----------------

23-01-2009, 01:19

Citaat door Masterinho:
-------------Cassilas

Ramos--Terry--Cannavaro--Evra

Messi--Kaka--Gerard--Ronaldo

----------Torres---Villa--------------

Gewoon een opstelling



2-0

23-01-2009, 01:22
----------------------------------------Van der Sar-----------------------------------------


---Alves------------------Puyol---------------------Marquez------------------Zhirkov--




-----------------------------------------Yaya Toure-----------------------------------------




-----------------Xavi-----------------------------------------------------Iniesta------------





------Messi-----------------------------Eto`o---------------------------------Henry------

23-01-2009, 01:27

Citaat door Mooie_Eyez:
2-0 [/SIZE]


Je lacht als een boer met kiespijn

[SIZE="6"]4-1

Iniesta helft van het seizoen geblesseerd, enige speler na messi die wat te zeggen heeft is xavi, alves rent als een kip zonder kop en moet een voorzet geven, hij lijkt net mislukte beckham bij milan

Barca = Messi, alles komt van hem, 1 wedstrijd zonder hem betekent ook meteen puntenverlies

Henry die mag del piero z'n schoene niet eens poetse, alle seizoenen

23-01-2009, 01:39

Citaat door Masterinho:
Je lacht als een boer met kiespijn

4-1

Iniesta helft van het seizoen geblesseerd, enige speler na messi die wat te zeggen heeft is xavi, alves rent als een kip zonder kop en moet een voorzet geven, hij lijkt net mislukte beckham bij milan

Barca = Messi, alles komt van hem, 1 wedstrijd zonder hem betekent ook meteen puntenverlies

Henry die mag del piero z'n schoene niet eens poetse, alle seizoenen




Haal jouw reactie weg voordat mensen je gaan uitlachen

Waar was je toen Barca iedereen weg speelde en nog steeds in een grot meh ?



Wallah jij hebt helemaal geen verstand van voetbal dus hou het aub bij tennis ofzo of ballet



ciao



23-01-2009, 01:45



Citaat door Mooie_Eyez:
Haal jouw reactie weg voordat mensen je gaan uitlachen

Waar was je toen Barca iedereen weg speelde en nog steeds in een grot meh ?



Wallah jij hebt helemaal geen verstand van voetbal dus hou het aub bij tennis ofzo of ballet



ciao




Ik heb wel gezien dat messi al meerdere malen barca redt van puntenverlies dat is 1 en dat messi alle succesvolle aanvallen leidt, bij shaktar, osacuna, zoveel andere wedstrijden en het grappige van alles de wedstrijde die hij niet speelde verloor barca punten

23-01-2009, 01:50

23-01-2009, 05:35
In iedergeval Altintop erin belangrijke speler (zie tegen Brazilie helemaal gek gemaakt) en kan goed paasen assists geven zie tegen Tsjechie 3 of tegen Noorwegen 2 vrije trap goals