Bekijk volle/desktop versie : Wie is er nog op zoek naar een zaal omgeving den haag en rotterdam



22-01-2009, 20:45
Vanaf vandaag is er een nieuwe zaal beschikbaar voor verhuur in de omgeving van den haag, de zaal ligt in wassenaar en is makkelijk te bereiken van af de snelweg
Er zijn meerdere zalen beschikbaar waar in de grootste zaal ongeveer 350 personenen kunnen.
Er zijn andere zalen waar ongeveer 80, 100 en 200 personen kunnen.
Het is mogelijk om de zalen te combineren als je een gescheiden feest wilt geven.
Wat kunnen wij allemaal aanbieden:
gebruik van glaswerk, servies en bestek
tot in de late uurtjes door feesten
gebruik van een grote profesionele keuken
handgemaakte koekjes voor een schappelijke prijs
korting bij gebruik van de huis catering
genoeg parkeer ruimte
decoratie mogelijk
je bent niet verplicht om onze catering te gebruiken
wij hebben zelf marokkaase, borden, thee glazen en thee potten




De zaal heeft geen traditionele indeling maar is lang werpig maar wat heel mooi is aan de zaal is dat 1 kant helemaal bestaat uit glas en ook is er een podium aanwezig voor eventueel een band.
De tafels zijn geschikt voor 8 personen en de stoelen die er bij horen zijn chique leren stoelen.
Het grote voordeel van deze zaal is dat je het zo laat mag maken als je wilt dus jullie gasten hoeven niet om 12 uur het feest al te verlaten als het net gezellig begint te worden [/SIZE]Nou hoor ik jullie denken wat gaat dit allemaal kosten???????
Op dit moment hebben we een actie de eerste 25 boeking kunnen rekenen op een flinke korting!!!!
Maar los van deze actie zal de zaal een stuk goedkoper zijn dan de andere zalen in den haag

Voor meer informatie kan je mailen naar beppie_truus@hotmail.com

[SIZE="5"]De actie op dit moment is dat je 2 zalen kunt boeken, de grote voor max 450 personen en de kleine voor max 100 personen voor een speciale prijs van €2000,--

Let op dit geldt alleen voor de eerste 25 boekingen!!

Dit zijn eigen foto's van de bruiloft van mijn broer
vanaf vrijdag heb ik de profesionele foto's