Bekijk volle/desktop versie : MAMA!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zwanger.............



Pagina's : [1] 2 3

22-01-2009, 19:01
Leuk zou je denken, maar nu zit je in een situatie dat je kind niet getrouwd is. Het is een buitenechtelijk kind.



Hoe zou jij deze nieuws opvangen en wat zou jij doen? Jij bent de eerste waar tegen ze dit heugdelijk nieuws aan heeft verteld.

22-01-2009, 19:16


Allah i7fad dat iemand in zo'n situatie zou terecht komen.. Maar stel dat me dochter met zoiets zou aankomen dan zou ik echt niet weten hoe te handelen.. Ik zou wel heeeeel boos op haar zijn en vragen wie haar zwanger heeft gemaakt.. En daarna maatregelen nemen..

22-01-2009, 19:17

Citaat door Agidni_Ma3ak:
Allah i7fad dat iemand in zo'n situatie zou terecht komen.. Maar stel dat me dochter met zoiets zou aankomen dan zou ik echt niet weten hoe te handelen.. Ik zou wel heeeeel boos op haar zijn en vragen wie haar zwanger heeft gemaakt.. En daarna maatregelen nemen..



Welke maatregelen?

22-01-2009, 19:20
boos worden natuurlijk..

maar jah wat kan je verder doen.. zou haar uiteindelijk zoveel mogelijk steunen in het hele zwanger/bevallen opvoeden proces.. en toch wel mijn man met de verwekker laten praten...

22-01-2009, 19:21



Citaat door pareltje3:
boos worden natuurlijk..

maar jah wat kan je verder doen.. zou haar uiteindelijk zoveel mogelijk steunen in het hele zwanger/bevallen opvoeden proces.. en toch wel mijn man met de verwekker laten praten...



Wat zou jouw man met jullie dochter doen?

22-01-2009, 19:22

Citaat door 1_Berkania_1:
Welke maatregelen?



Dat die hufter die haar zwanger heeft gemaakt zo snel mogelijk met haar moet trouwen.. En ik zou me partner op de hoogte stellen..

22-01-2009, 19:23
Wat kun je doen?
Boos worden, je in je kind teleurstellen etc. En ja, dan maar het beste ervan proberen te maken. Je kunt het immers niet terugdraaien.

22-01-2009, 19:23

Citaat door 1_Berkania_1:
Wat zou jouw man met jullie dochter doen?




denk kopje kleiner maken.. niet uit schaamte wat anderen zouden denken.. maar omdat ze iets heel fouts heeft gedaan..

22-01-2009, 19:23

Citaat door Agidni_Ma3ak:
Dat die hufter die haar zwanger heeft gemaakt zo snel mogelijk met haar moet trouwen.. En ik zou me partner op de hoogte stellen..


En als ze dat nou niet wilt? Met hem trouwen?

22-01-2009, 19:24

Citaat door Agidni_Ma3ak:
Dat die hufter die haar zwanger heeft gemaakt zo snel mogelijk met haar moet trouwen.. En ik zou me partner op de hoogte stellen..



en als die jongen niet wilt... zou me dochter niet met zo man opschepen dan..

22-01-2009, 19:24

Citaat door Mira.:
En als ze dat nou niet wilt? Met hem trouwen?



Mijn dochter zal dat toch moeten doen. De consequenties van haar daden moet ze inzien.

22-01-2009, 19:27

Citaat door 1_Berkania_1:
Mijn dochter zal dat toch moeten doen. De consequenties van haar daden moet ze inzien.


Jammer. Consequenties inzien, ja. Maar uithuwelijken is in mijn ogen niet zomaar een consequentie. Een consequentie waar ze de rest van haar leven last van zou kunnen hebben.

Spijtig om te horen.

22-01-2009, 19:28



Citaat door Mira.:
Jammer.



Ze is haar kind dat schuldig vind ik.

22-01-2009, 19:30
Allah yaster, ik zou niet weten wat ik zal doen.. Boos worden natuurlijk, en daarna?? Ik zou mijn dochter in ieder geval wel steunen insha Allah.

22-01-2009, 19:31

Citaat door 1_Berkania_1:
Ze is haar kind dat schuldig vind ik.


Zie wijziging hierboven.

Hm, nee, vind ik van niet. Indien ze echt niet wilt huwen met de (jonge)man die haar zwanger heeft gemaakt, hoeft ze dat ook niet. Ondanks haar grote, domme fout wil ik dat ze in een liefdevol huwelijk treedt, waar ze volledig achterstaat. Niet alleen voor haar, maar ook voor het kind.

Pagina's : [1] 2 3