Bekijk volle/desktop versie : ''Hee lekker wijffie.''



22-01-2009, 17:34
... riep ze terwijl ze naar me liep naar de balie waar ik stond. Ik schrok ervan, keek om en zag haar.

Zij die mij meestal negeert noemt me nu ineens lekker wijffie. Het was druk, en iedereen keek me aan.

Hoe zouden jullie dit opvatten? Sowieso klinkt wijffie zo boers en neerhalend.

Dames?

22-01-2009, 17:36


Vreemd,

Ik gebruik dat woord ook vaak, maar is alleen van toepassing op sommigen.

Ik zou terugzeggen: Heey meissie!!!

22-01-2009, 17:39
Ik voelde me eerlijk gezegd een beetje voor paal gezet. Wijffie klinkt in mijn oren zo slecht, kweet niet waarom. Maar ik vond het dus ook vreemd, aangezien ze me meestal niet aanspreekt of zo. We groeten elkaar wel, en ik ken haar niet zo heeeeel goed, maar ik zou zo'n iemand nooit lekker wijffie noemen.

We hadden het over een nieuw kapsel. Ze vroeg me wat haar zou staan en welke kleur, dus ik zei haar je moet of donkerblond pakken of goudbruin aangezien je lichte grote ogen hebt.

Zegt ze, heb je jouw ogen wel eens gezien? Die zijn ook mooi groot en lichtbruin, die sprankelen erg hoor.

Ik zo.. huh?

22-01-2009, 17:51

Citaat door Ave_Maria:
Ik voelde me eerlijk gezegd een beetje voor paal gezet. Wijffie klinkt in mijn oren zo slecht, kweet niet waarom. Maar ik vond het dus ook vreemd, aangezien ze me meestal niet aanspreekt of zo. We groeten elkaar wel, en ik ken haar niet zo heeeeel goed, maar ik zou zo'n iemand nooit lekker wijffie noemen.

We hadden het over een nieuw kapsel. Ze vroeg me wat haar zou staan en welke kleur, dus ik zei haar je moet of donkerblond pakken of goudbruin aangezien je lichte grote ogen hebt.

Zegt ze, heb je jouw ogen wel eens gezien? Die zijn ook mooi groot en lichtbruin, die sprankelen erg hoor.

Ik zo.. huh?



Ja, best wel wel weird.

Zie je haar vaak?

22-01-2009, 17:52



Citaat door m1sssiham:
Ja, best wel wel weird.

Zie je haar vaak?

Ja elke week bijna, haar moeder is een vriendin van mijn moeder. Leuke familie maar haar actie.

22-01-2009, 17:54
Ik zou me er niks van aantrekken. Rare vogel o geliha!

22-01-2009, 17:55
Misschien ziet ze je wel zitten

22-01-2009, 17:57
Woon je in Amsterdam of is zij Amsterdams? Dan is het normaal.


22-01-2009, 19:03
Nee, geen Amsterdam.

Nee joh, mag ik niet hopen dat ze me ziet zitten.

Idd rare vogel.

22-01-2009, 19:05
Dan kan het inderdaad niet door de beugel.