Bekijk volle/desktop versie : Nederlandstalige outbound sales projecten in Casablanca



Pagina's : [1] 2

22-01-2009, 12:38

Citaat door Martin:
Beste allemaal / Salem Alekoum,

Laat ik me beginnen mezelf voor te stellen. Mijn naam is Martin Dalebout, namens MyCall Callcenter verblijf ik in Marokko. Hier ben ik samen met een team verantwoordelijk voor een aantal Nederlandstalige outbound sales projecten. Een van de callcenters waar MyCall zaken mee doet is gevestigd in Casablanca, te weten B2M Call Corporation. Via dit topic wil ik je namens B2M en MyCall van harte uitnodigen om als outbound callcenter agent bij ons te komen werken.

Wat bieden wij:
•Een zeer goed salaris! Te weten 10.000,- Dirhams per maand (44 uur per week).
•Werken in een prettige werkomgeving. Ons callcenters is ingericht met moderne apparatuur en we werken met hoogwaardige Europese applicaties. Daarnaast komt je te werken in een groep met gemotiveerde en professionele collega’s.
•Degelijke producten om te verkopen, de klanten van MyCall zijn gerenommeerde bedrijven in o.a. de uitgeversbranche, energieleverancier en telefonie providers.
•Zekerheid! Wij werken volgens de Marokkaanse wetgeving. MyCall ziet er streng op toe dat onze partners de Marokkaanse arbeidswet naleven. De contracten zijn opgesteld in het Frans, echter wij zullen wij ook een kopie van het contract in het Nederlands verstrekken.

Wat wordt er van jou verwacht?
Als agent word je ingezet om voor onze verschillende klanten telefonische verkoop te verrichten. Aan de hand van een script en een training word je ingezet om zo goed mogelijk resultaat te behalen. We verwachten enthousiasme, resultaatgerichtheid en gedrevenheid. Je zult een training/cursus krijgen voor je communicatie en manier van telefonische verkoop zodat dit aan alle eisen voldoet.

Aan welke eisen moet je voldoen?
•Ervaring met het werken met telefoons en computers.
•Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
•Goede communicatieve vaardigheden.
•Bereidheid om te ontwikkelen.

Welke vaardigheden zijn gewenst?
•Gevoel voor commercie
•Enthousiasme uitstralen
•Resultaatgericht werken
•Goede sociale vaardigheden

Wat moet je doen om te solliciteren?
Stuur je schriftelijke motivatie en je CV naar Nora Cohen (ncohen@b2mcorp.ma) en m.dalebout@my-call.nl. Telefonische informatie kan verkregen worden via +212 (0)22 20 76 96 a.u.b. vragen naar Nora Cohen en/of Martin Dalebout.
Voor de duidelijkheid willen wij benadrukken dat ieder vrij is om te solliciteren. We zijn niet specifiek op zoek naar een bepaald profiel medewerker. We willen het als volgt samenvatten:

•Woon je in Marokko, maar heb je in het verleden langere tijd in Nederland of België gewoond, reageer dan a.u.b.!
•Woon je in Nederland of België en is het je wens om in Marokko te gaan leven en werken, reageer dan a.u.b.!
•Ben je op zoek naar avontuur en lijkt de combinatie tussen werken en reizen je op het lijf geschreven, reageer dan a.u.b.!
•Volg je momenteel in Marokko en studie en ben je op zoek naar een goed betaalde bijbaan, reageer dan a.u.b.!


Met vriendelijke groet / Beslama,

Martin Dalebout

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste,

Het is vandaag 07 augustus en nog steeds werk ik met veel plezier in Marokko.

Het is nu nog makkelijker op te solliciteren op bovenstaande vacature. Bezoek onze website http://www.belleninmarokko.nl en meld je aan.

Groet,

Martin
.

22-01-2009, 13:41


10.000dirham en 44 uur? Dat is ongeveer 56dirham per uur.

1 Marokkaanse Dirham (MAD) = 0.08971 Euro (EUR)


Kom je ongeveer op 5 euro per uur uit. BRUTO!!
Zijn jullie ziek geworden? Waar moet diegene van leven? Huur betalen? Onderhoud? Vaste lasten? Vliegticket?

1 grote grap.
Voor iemand die in Marokko woont en Nederlands spreekt is het goed te doen. Maar voor een Nederlander die daarheen gaat NO WAY!

22-01-2009, 13:51
Je kan beter voor 1000 euro in marokko werken dan voor 2000 euro in nederland Yassiner.

22-01-2009, 14:08

Citaat door Sukkell:
Je kan beter voor 1000 euro in marokko werken dan voor 2000 euro in nederland Yassiner.

Duizend euro in Marokko, en daar je kosten en alles vanaf trekken. Je levensonderhoud. (Denk eraan als je geen eigen appartement hebt, vervoer)

Dan in beter in Nederland, 2000bruto hou je nog wat over als je beetje goed kan rondkomen.

22-01-2009, 14:11


Ik vind het wel een goed salaris. Alleen zou ik de stap niet nemen want call centers gaan vaak snel failliet. Vooral in deze onzekere tijden..

22-01-2009, 14:11

Citaat door YASSINNER:
Duizend euro in Marokko, en daar je kosten en alles vanaf trekken. Je levensonderhoud. (Denk eraan als je geen eigen appartement hebt, vervoer)

Dan in beter in Nederland, 2000bruto hou je nog wat over als je beetje goed kan rondkomen.


Knul, geloof mij nou maar.

1000 euro in marokko is heeeeeel wat meer dan 2000 euro in nl

Huur in marokko is nooit hoger dan 120 euro (heb je een compleet appartement.)
GWL 20 tot 30 euro per maand in marokko
Als je een auto hebt (volle tank kost je in marokko 40 euro, zal nu wel nog goedkoper zijn)

Als je boodschappen op de markt gaat doen zal je nooit meer dan 20 euro kwijt zjin...

In nl, huur 500 euro.
GWL 150 euro.
voedsel 100 euro.
volle tank 80 euro.

EN zo kan je nog wel ff door gaan, oftewel alles kost meer maar dan ook veeeeeeeel meer dan het dubbele!!!

22-01-2009, 14:26

Citaat door Sukkell:
Knul, geloof mij nou maar.

1000 euro in marokko is heeeeeel wat meer dan 2000 euro in nl

Huur in marokko is nooit hoger dan 120 euro (heb je een compleet appartement.)
GWL 20 tot 30 euro per maand in marokko
Als je een auto hebt (volle tank kost je in marokko 40 euro, zal nu wel nog goedkoper zijn)

Als je boodschappen op de markt gaat doen zal je nooit meer dan 20 euro kwijt zjin...

In nl, huur 500 euro.
GWL 150 euro.
voedsel 100 euro.
volle tank 80 euro.

EN zo kan je nog wel ff door gaan, oftewel alles kost meer maar dan ook veeeeeeeel meer dan het dubbele!!!

Ja, dat is wel zo. Maar je moet niet vergeten dat je daarheen gaat om vooruit gang te boeken. Je gaat je aanpassen, je leeftstijl veranderen en in een nieuwe omgeving wonen. En dan heb ik het niet dat je van Rotterdam naar Den Haag gaat. Maar van Rotterdam naar Casa.

Zo'n kans is alleen interessant in de volgende opties:

-Je woont daar, en je hebt (zoals topicstarter aangaf) in het verleden in Nederland gewoon (je beheerst de Nederlandse taal)
-Je wilt of gaat naar Marokko verhuizen, en wil zekerheid van een inkomen.
-Je wilt er een tijdje tussenuit.
-Of je wilt het op je CV hebben, en je bent bereidt zoveel aanpassingen ervoor te maken.

22-01-2009, 14:33

Citaat door Sukkell:
Knul, geloof mij nou maar.

1000 euro in marokko is heeeeeel wat meer dan 2000 euro in nl

Huur in marokko is nooit hoger dan 120 euro (heb je een compleet appartement.)
GWL 20 tot 30 euro per maand in marokko
Als je een auto hebt (volle tank kost je in marokko 40 euro, zal nu wel nog goedkoper zijn)

Als je boodschappen op de markt gaat doen zal je nooit meer dan 20 euro kwijt zjin...

In nl, huur 500 euro.
GWL 150 euro.
voedsel 100 euro.
volle tank 80 euro.

EN zo kan je nog wel ff door gaan, oftewel alles kost meer maar dan ook veeeeeeeel meer dan het dubbele!!!



appartement voor die prijs in casablanca bestaat niet ik woon hier in marokko en ik weet hoe alles zit met 1000 euri per maand kom je niet rond in casablanca en casa is een duure stad een kleine appartement kost 2000 dh per maand of hoger die prijs die jij moemde is een kamer in een 5 kamer wooning met 10 mensen op een huis

22-01-2009, 14:39
Je moet het ook niet doen om het geld, maar denk ik meer om de ervaring.

22-01-2009, 14:39

Citaat door cappello:
appartement voor die prijs in casablanca bestaat niet ik woon hier in marokko en ik weet hoe alles zit met 1000 euri per maand kom je niet rond in casablanca en casa is een duure stad een kleine appartement kost 2000 dh per maand of hoger die prijs die jij moemde is een kamer in een 5 kamer wooning met 10 mensen op een huis



Grappemaker, een politieagent krijgt niet eens de helft van dat bedrag als salaris. Ga me neit vertellen dat zij dan ook niet rond horen te komen met hun inkomsten...

En 1000 euro huur voor een appartement in marokko

Wesh denk je is kalverstraat in amsterdam nigh...

22-01-2009, 14:54

Citaat door Sukkell:
Grappemaker, een politieagent krijgt niet eens de helft van dat bedrag als salaris. Ga me neit vertellen dat zij dan ook niet rond horen te komen met hun inkomsten...

En 1000 euro huur voor een appartement in marokko

Wesh denk je is kalverstraat in amsterdam nigh...


goed lezen a sukkell zo heet je toch ik heb niet gezegt appartement voor 1000 euri ik zeg in casablanca als je niet daar geboren en getogen bent kom je echt niet met 1000 euri rond politieagenten verdinnen rond de 3500 dh per maand en nog wat ze van mensen plukken op straat tussen de 1500 en de 2500dh per dag vriend als je hier zou woonen je geloofte niet wat je hoort de gekste van de gekste verhaalen echt verhaalen niet verzonnen

22-01-2009, 14:58

Citaat door Sukkell:
Grappemaker, een politieagent krijgt niet eens de helft van dat bedrag als salaris. Ga me neit vertellen dat zij dan ook niet rond horen te komen met hun inkomsten...

En 1000 euro huur voor een appartement in marokko

Wesh denk je is kalverstraat in amsterdam nigh...



In Marokko verdient een agent rond de €2000 euro per maand. En in de zomer rond de €5000 per maand.

22-01-2009, 15:00


Huurprijs van een appartement varieert van €150 euro tot €250.

22-01-2009, 15:00

Citaat door Pampertje:
In Marokko verdient een agent rond de €2000 euro per maand. En in de zomer rond de €5000.



Echt geen 2000 euro, en in de zomer echt geen 5000 euro, als jij ze 5 a 10 euro geeft moet dat door 4 man gedeeld worden... En niet iedereen geeft ze geld...

22-01-2009, 18:39
Met 1000 euro per maand ga je echt niet rondkomen in Casa, neem dat van mij aan! Casa is na Tanger de duurste stad van Marokko. Als je al in Marokko woont en je bent op zoek naar werk, kan je het doen, mooi meegenomen. Maar als je vanuit NL daar naartoe gaat, no way. Bovendien staat er niet bij of het 10.000 dirham bruto of netto is, als het bruto is hou je er ongeveer 7000 dirham aan over. Pensioenopbouw is heel slecht, ziektekostenverzekering heb je waarschijnlijk wel maar vergoedt meestal 80% en niet 100%. Aanschaf auto is in Marokko veel duurder dan in NL, autoverzekering is veel duurder dan in NL. Ook heb je in Marokko helaas geen Aldi of Lidl of C1000, alleen dure supermarkten. Je gaat in het begin wel naar de markt of naar lhanout, maar voor de 'lekkere' dingen moet je toch naar de supermarkt. Appartement het je in Casa niet voor minder dan 3000 dirham, GWL is 1000 dirham per maand. Casa kent echt andere prijzen dan daarbuiten hoor, hou daar rekening mee!!!

Pagina's : [1] 2