Bekijk volle/desktop versie : I lost my best friend..



Pagina's : [1] 2

21-01-2009, 19:05
And it sucks..

21-01-2009, 19:05


What happened?

21-01-2009, 19:08

Citaat door Doewnyaaa:
What happened?




Dat is dus het probleem,, I don't know..

Maar een ding weet ik zeker.. Ik wilde het niet geloven.. Maar het kan niet anders:

Vrienden bestaan niet..

21-01-2009, 19:09

Citaat door Nador_Prinsesjj:
Dat is dus het probleem,, I don't know..

Maar een ding weet ik zeker.. Ik wilde het niet geloven.. Maar het kan niet anders:

Vrienden bestaan niet..


Hmm, maar je kan toch niet zomaar een vriend(in) kwijtraken?

21-01-2009, 19:09


Shit happens !

21-01-2009, 19:10

Citaat door Doewnyaaa:
Hmm, maar je kan toch niet zomaar een vriend(in) kwijtraken?




Zelfs als je het niet in de gaten hebt...

21-01-2009, 19:12
tell us your story

21-01-2009, 19:13

Citaat door toutou20:
tell us your story



Ik weet dus niet wat het probleem is, opeens afstandelijk..
Als je er wat van zegt krijg je geen antwoord.. En nu is de vriendschap over..En de reden.. Onbekend

It Sucks..

21-01-2009, 19:13

Citaat door Nador_Prinsesjj:
Zelfs als je het niet in de gaten hebt...


Opeens uit 't oog verloren maybe?

21-01-2009, 19:14

Citaat door Nador_Prinsesjj:
And it sucks..



I know... mijn beste vriend was als een broer voor me. Toen vertelde die sukkel out of the blue dat hij verliefd op me was... Ik hou van die jongen, maar als een broer en zie hem niet als levenspartner... toen ik dat eerlijk zei, heb ik eigelijk nooit meer wat gehoord. Hij kwam bijna elke week eten, neemt nu telefoon niet meer op, reageert niet meer op sms...

Ik mis die sukkel!

21-01-2009, 19:16

Citaat door Sjahrazade:
I know... mijn beste vriend was als een broer voor me. Toen vertelde die sukkel out of the blue dat hij verliefd op me was... Ik hou van die jongen, maar als een broer en zie hem niet als levenspartner... toen ik dat eerlijk zei, heb ik eigelijk nooit meer wat gehoord. Hij kwam bijna elke week eten, neemt nu telefoon niet meer op, reageert niet meer op sms...

Ik mis die sukkel!


Aah, dat vind ik echt wel jammer hoor! Achja de waarheid is hard, maar achteraf beter om te horen.

21-01-2009, 19:17

Citaat door Sjahrazade:
I know... mijn beste vriend was als een broer voor me. Toen vertelde die sukkel out of the blue dat hij verliefd op me was... Ik hou van die jongen, maar als een broer en zie hem niet als levenspartner... toen ik dat eerlijk zei, heb ik eigelijk nooit meer wat gehoord. Hij kwam bijna elke week eten, neemt nu telefoon niet meer op, reageert niet meer op sms...

Ik mis die sukkel!



Dat is het gevaar van vriendschap tussen een jongen en een meisje..


Gelukkig gaat het bij mij om een vriendin..

21-01-2009, 19:20



Citaat door Doewnyaaa:
Aah, dat vind ik echt wel jammer hoor! Achja de waarheid is hard, maar achteraf beter om te horen.



Zeven jaar vriendschap, weg... Het ergste van alles, hij had pas een relatie en leek heel gelukkig. Ik was zo blij voor hem, zag hem minder, maar dat is normaal dat heb je bij vriendinnen ook.
Opeens was het uit en vroeg hij me mee wat leuks te doen. Al pratend vroeg hij mij, 'weet je waarom het uit is?' Ik dus nee, maar als je het wil vertellen.... zegt hij: 'ik denk alleen maar aan jou'... vroeg eerst nog wat ie bedoelde (zo onverwacht dit).... en nu, nu ben ik mijn mattie kwijt, dat 'sucks' echt!

21-01-2009, 19:21

Citaat door Nador_Prinsesjj:
Dat is het gevaar van vriendschap tussen een jongen en een meisje..


Gelukkig gaat het bij mij om een vriendin..



Ja... maar hij was echt als een broer en welke broer wordt er nou verliefd op zijn zusje? Echt zo raar... maar ik weet tenminste wel wat de reden was.

Frustrerend als je je beste vriendin kwijt raakt, zonder dat je weet waarom...

21-01-2009, 19:33

Citaat door Sjahrazade:
Zeven jaar vriendschap, weg... Het ergste van alles, hij had pas een relatie en leek heel gelukkig. Ik was zo blij voor hem, zag hem minder, maar dat is normaal dat heb je bij vriendinnen ook.
Opeens was het uit en vroeg hij me mee wat leuks te doen. Al pratend vroeg hij mij, 'weet je waarom het uit is?' Ik dus nee, maar als je het wil vertellen.... zegt hij: 'ik denk alleen maar aan jou'... vroeg eerst nog wat ie bedoelde (zo onverwacht dit).... en nu, nu ben ik mijn mattie kwijt, dat 'sucks' echt!






Ojee zeg! Jeetje, 'k krijg meteen kippenvel! Uhmm, maar waarom worden jullie geen vriendjes meer? Of ben je misschien bang dat hij meer wilt dat alleen een vriendschap?

Pagina's : [1] 2