Bekijk volle/desktop versie : Met eigen auto naar Maroc!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-01-2009, 17:11
[Wie gaat er dit jaar nog meer met eigen auto naar maroc, vertel met welke auto ga je en de hoeveelste keer is dit, ik wil inshallah dit jaar met een vw golf of vw bora gaan dit is me eerste keer want bent 18 jaar. Nu jullie?]

21-01-2009, 17:12


echt niet, ben niet gek!

21-01-2009, 17:18
hahah, ik nog lang niet..

21-01-2009, 17:20
je bent net 18 en je gaat al met eigen auto


waarom ga je gewooon niet gezellig met je ouders
kan je je vader ook helpen met rijden

21-01-2009, 17:21



Citaat door verdwaalde:
je bent net 18 en je gaat al met eigen auto


waarom ga je gewooon niet gezellig met je ouders
kan je je vader ook helpen met rijden



Haha nou lijk je me zus wel nee zonder auto ga ik marokko egt niet meer in daarom ben ik zo vroeg mogelijk begonnen met rijbewijs ik ben 2 jaar niet op vakantie geweest me ouders wel, maar ik weet als ik met hun mee rijd dat me vakantie saai gaat worden hun zijn bijna elke dag wel weg bij families enzo dus ja is beter met eige auto

21-01-2009, 17:24

Citaat door westlandse-meid:
Haha nou lijk je me zus wel nee zonder auto ga ik marokko egt niet meer in daarom ben ik zo vroeg mogelijk begonnen met rijbewijs ik ben 2 jaar niet op vakantie geweest me ouders wel, maar ik weet als ik met hun mee rijd dat me vakantie saai gaat worden hun zijn bijna elke dag wel weg bij families enzo dus ja is beter met eige auto



ohh ok op die manier...

je kan opzeg daar ook een auto huren..
maar als je mag van je ouders dan moet je het gewoon doen..


ik kan daar alleen van dromen

21-01-2009, 17:27
haha me vader zei als je je rijbewijs haalt mag je zeker gaan hij zei je mag ook met mij meerijden maar dan wil ik je niet horen zeuren als je in maroc bent want mijn auto krijg je niet hahaha dus daarom enja huren kan ook maar dat vind ik niks heb liever een car van hier

21-01-2009, 17:28

Citaat door verdwaalde:
ohh ok op die manier...

je kan opzeg daar ook een auto huren..
maar als je mag van je ouders dan moet je het gewoon doen..


ik kan daar alleen van dromen

alleen van dromen meid. jou tijd komt ook wel gewoon geduldig zijn komt goed insha allah

21-01-2009, 17:29
Jij gaat gewoon in de bus van pappa naar Marokko, dus niet interessant doen... Een vw bora kost je rond de 6000 euro, de reis naar Marokko 1500 euro, in marokko maak je minimaal ook nog eens 2000 euro op, dus je moet minstens 10.000 euro hebben wil jij je verhaaltje waar maken.

En Marokkaanse vrouwen en 10.000 euro op 18 jarige leeftijd

21-01-2009, 17:36

Citaat door verdwaalde:
ohh ok op die manier...

je kan opzeg daar ook een auto huren..
maar als je mag van je ouders dan moet je het gewoon doen..


ik kan daar alleen van dromen



Precies, alleen dromen.

21-01-2009, 17:36

Citaat door Sukkell:
Jij gaat gewoon in de bus van pappa naar Marokko, dus niet interessant doen... Een vw bora kost je rond de 6000 euro, de reis naar Marokko 1500 euro, in marokko maak je minimaal ook nog eens 2000 euro op, dus je moet minstens 10.000 euro hebben wil jij je verhaaltje waar maken.

En Marokkaanse vrouwen en 10.000 euro op 18 jarige leeftijd


Zoiets heet sparen jongeman maar in mijn geval is het van twee kanten 1 me eigen geld en 2 me broer, waarom denk je ben vroeg begonnen, als ik me rijbewijs op me 18de zou halen koopt me broer een car voor mij snap je en de overige kosten betaal ik zelf, en ja niet elke marokkaanse vrouw is hetzelfde

Voortaan wat slimmer nadenken dan gelijk conclusies trekken en allerlei dingen berekenen laat dat maar aan mij over

21-01-2009, 17:41

Citaat door westlandse-meid:
Zoiets heet sparen jongeman maar in mijn geval is het van twee kanten 1 me eigen geld en 2 me broer, waarom denk je ben vroeg begonnen, als ik me rijbewijs op me 18de zou halen koopt me broer een car voor mij snap je en de overige kosten betaal ik zelf, en ja niet elke marokkaanse vrouw is hetzelfde

Voortaan wat slimmer nadenken dan gelijk conclusies trekken en allerlei dingen berekenen laat dat maar aan mij over


Ach rot toch op joh, 18 jarig mormeltje dat je bent... Veel plezier in die bus zonder airco deze zomer

21-01-2009, 17:41



Citaat door pipito:
alleen van dromen meid. jou tijd komt ook wel gewoon geduldig zijn komt goed insha allah



belief me ik kan echt alleen van dromen

maar ja.. me vader die heeft die hulp echt nodig! dus al mocht ik ik zou het niet doen!
maar ja incha allah ooit wel

21-01-2009, 17:43

Citaat door Sukkell:
Ach rot toch op joh, 18 jarig mormeltje dat je bent... Veel plezier in die bus zonder airco deze zomer



waarom moet je zo reageren

ze zegt toch dat ze mag van haar vader en dat ze haar rijbewijs heeft..

je had jezelf beter misgunner kunnen noemen.. hoewel sukkel ook goed bij je past!

21-01-2009, 17:44

Citaat door verdwaalde:
waarom moet je zo reageren

ze zegt toch dat ze mag van haar vader en dat ze haar rijbewijs heeft..

je had jezelf beter misgunner kunnen noemen.. hoewel sukkel ook goed bij je past!


Ja meng, je hebt gelijk ik ben een misgunner

Ik ben jaloers omdat ik op 18 jarige leeftijd nog met de bus van pappa mee moest

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6