Bekijk volle/desktop versie : Schreeuwend hart.



Pagina's : [1] 2

21-01-2009, 14:56




Proloog:

Ik had een grote brok in mijn keel. Ik zag die glimlach, die op zijn gezicht verscheen. Een glimlach die me pijn deed. Samen met Fadoua stonden we achter een struik. Hij hield haar middel vast, en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik voelde een traan over mijn wang glijden. Mijn hart schreeuwde van de pijn.. Fadoua keek me aan. ''Het komt goed schat, die klootzak is jou niet waard'' Ik kon het niet meer aanzien. Ik draaide me om, en leunde tegen een boomstam. ''Alles was een leugen''

Schreeuwend hart.



©Lemirana.[/SIZE]




[SIZE="3"]Inhoudsopgave:[/FONT][/SIZE]

[SIZE="2"][FONT="Trebuchet MS"]1.Ze liet me het briefje zien..


21-01-2009, 15:09


uppp nieuwe fan
mooi begin
uppiii

21-01-2009, 15:10
je bent online )))))

21-01-2009, 18:17
Hier een fan.

Ga gauw verder!

21-01-2009, 18:20


Nice.

21-01-2009, 18:42
hier MELD zich nog een FAN
UUUP!!!

22-01-2009, 14:37
Lovely!

Up!

22-01-2009, 16:43
ga gauw door!!!!

22-01-2009, 16:53
Lijkt me leuk

22-01-2009, 17:02
Dank jullie, voor jullie reacties .

22-01-2009, 17:38
Ze liet me het briefje zien. Ik zag dat ze van de wereld was, en twinkelingen in haar ogen had. Ik las het briefje wel een paar keer. Het was zo passie vol. ''Oh Fidae is Adnan niet geweldig. ''Je hebt geluk gehad schatje''. ''Adnan was ook geweldig, hij was de ware van ieder meisje. De briefjes die hij naar Fadoua schreef waren geweldig. Die woorden die op het papier stonden, lieten zijn gevoelens spreken. Telkens als ik en Fadoua die briefjes lazen, hoopte ik in mezelf dat ik ook z'n jongen zou tegen komen. ''Fidae schat, ook jij zal de ware ontmoeten'' Insha'Allah zei ik in mijn gedachten.

Het was een saaie zondag. We lagen op bed. Ik zuchtte en hoorde mijn moeder roepen. ''Fidae kom!'' Met tegenzin stond ik op en liep naar beneden. ''Wat is er mama?''. ''Je moet even naar de moeder van Dalila gaan, en deze borden aan haar geven.'' Dalila was een meisje dat in de buurt woonde. We kende elkaar goed. Fadoua kwam ook naar beneden gehold. ''We moeten naar Dalila''. ''Oehoe naar de zenuwachtige bruid. Ik begon te lachen. We deden onze schoenen en jassen aan, en gingen richting Dalila. We zette onze fiets tegen het keukenraam en belde aan. Het was Dalila zelf die de deur open deed. We groette elkaar uitbundig. We liepen naar binnen, en groette de moeder van Dalila, Fatma.
''Zo Dalila, je ziet er moe en gestrest uit'' grapte Fadoua. Ik zag dat Dalila niet mee kon lachen. ''Wacht maar als je dit zelf meemaakt'' zei ze en plofte op de bank. ''Ewa toekomstige bruid, als gedacht aan de huwelijks nacht?'' Ik zag dat Dalila bloosde. ''Ander onderwerp'' en ze gooide een kussen naar Fadoua.

We zouden ook zaterdag naar de trouwdag van Dalila gaan. Na een tijdje liepen we naar Dalila's kamer. Giechelend gingen we op haar bed zitten. Ik zag dat Dalila naar Fadoua keek. ''Ewa, hoe is het met Adnan''. Ook Fadoua begon opeens te blozen. Ik keek ze allebei aan. ''Gaat goed?'' en ze liet ons haar brieven-verzameling zien, die ze altijd bij had. Zwijmelend deden we Adnan zogenaamd na. Na een tijdje begonnen we zelf te dansen. Tot ik een geluid hoorde. Dalila en Fadoua keken me aan. ''Fidae wat is er?'' Prachtige ogen keken mijn kant op. Ik voelde me gehypnotiseerd. Zijn ogen trokken me aan. Ik liep richting het raam en keek naar hem. Hij stond bij zijn vrienden. Ook zijn vrienden kregen het in de gaten. Ik werd wakker geschud door Dalila. Toen pas besefte ik wat er aan de hand was. Ik deinsde achteruit. Toen pas besefte ik wat er net speelde.

Ik werd rood, en durfde niet meer uit het raam te kijken. Kruipend ging ik weer op het bed zitten. ''Wie was hij?'' bleef er in mijn hoofd spoken. Ik besefte later pas, dat hij mijn leven compleet overhoop zou gooien. Als ik wist wat hij met me aan zou doen. Zou ik nooit de eerste stap hadden genomen.

23-01-2009, 23:30
Je Nieuwe Fan
Mooi Begin..

26-01-2009, 17:48


Ga je nou nog verder

xx

27-01-2009, 19:31
Begint goed, nieuw fannetje heeft zich gemeld!

30-06-2009, 18:38
Goed begin! Ga gauw weer verder
X-

Pagina's : [1] 2