Bekijk volle/desktop versie : !!!!marokkanen!!!!



Pagina's : [1] 2 3

21-01-2009, 12:38
EE TURKEN?

Talenten In De Eredivisie

Ibrahim Afellay
Ismael Aissatie
Nordin Amrabat
en zo nog een hele waslijst

Comediant Grootste Van Nederland

Najib Amhali

Bekendste Nederlandse Rappers

Yes-r En Alib

Kickbox

Gokhan saki of Badr hari ahahah BADRHARI

Burgemeester Rotterdam

Een marokkaan

Marokkaanse Nederlandse Filmss En Series

Snitzel Paradijss DE FILM EN SERIE SHOUF HABIBI DE FILM EN SERIE DE FILM COOL


En ga nou maar is ff terug naar hababam



Ps De Meiden Van Halal!

21-01-2009, 12:38


Halal haha ja jullie sexleger is halal hea? hahhaha

21-01-2009, 12:39
ik hoef alleen arda turan te typen en dan tellen deze 3 niet meer mee:
Ibrahim Afellay
Ismael Aissatie
Nordin Amrabat


21-01-2009, 12:40

Citaat door SPEELVOORJELAND:
ik hoef alleen arda turan te typen en dan tellen deze 3 niet meer mee:
Ibrahim Afellay
Ismael Aissatie
Nordin Amrabat

wat is arda turan? als ie een talent was dan speelde ie nu al voor arsenal

21-01-2009, 12:41


nee niet iedereen is een geldwolf zoals ribery

21-01-2009, 12:43
ahhaah of niet mighty mo

ik had geen zin om al die talenten te typen want ik type alleen die van nederland arda turan aghahah wat dacht je van nasr barazite wij hebben te veel gaan jullie maar leunen op hakan suker

Of ga ff ontsapnend kijken naar najib amhali of ff raps van alib of series van marokkanen aa haterr

21-01-2009, 12:46

Citaat door A_psv:
ahhaah of niet mighty mo

ik had geen zin om al die talenten te typen want ik type alleen die van nederland arda turan aghahah wat dacht je van nasr barazite wij hebben te veel gaan jullie maar leunen op hakan suker

Of ga ff ontsapnend kijken naar najib amhali of ff raps van alib of series van marokkanen aa haterr



enigste turkse talente die ik ken zijn nuri sahin arda turan en mesut ozil en misss bariz ozbek maar voor de rest hebben ze geen talenten

21-01-2009, 12:46
Arda kan altijd nog naar een topclub om veel te verdienen Afellay kan daar slechts van dromen van het toekomstige bedrag maar ons is geld niet boeiend al spelen onze spelers in het buitenland wanneer het komt op internationaal gebied zijn ze nog beter bezig

21-01-2009, 12:47
Volgens diverse bronnen zou Mouhssine Iajour gevolgd worden door Trabzonspor. Als het aan de Turken ligt trekken ze de Marokkaan nog deze transferperiode aan.

Trabzonspor staat momenteel tweede in de Turkse Superliga. Sivasspor gaat momenteel aan de leiding vanwege een beter doelsaldo. Iajour heeft in Charleroi nog een contract lopen tot 2010. De Marokkaan scoorde afgelopen weekend zijn derde doelpunt van het seizoen.

zo zie je maar weer ze kunnen niet zonder marokkanen hahaahahaha

21-01-2009, 12:52

Citaat door SPEELVOORJELAND:
Arda kan altijd nog naar een topclub om veel te verdienen Afellay kan daar slechts van dromen van het toekomstige bedrag maar ons is geld niet boeiend al spelen onze spelers in het buitenland wanneer het komt op internationaal gebied zijn ze nog beter bezig



afellay heeft heel psv op sleeptouw wat doet arda bij gala en afellay word door alle topclubs uit europa gevolgd en we hebben nog adil rami word gevolgd door lyon en kaboul speelt bij portsmouth rabeh word gevolgd door liverpool basser word gevolgd door atletico madrid blackburn rovers sevilla lyon baha word gevolgd door marseille en hoffenheim taarabt speelt bij tottenham el zhar speelt bij liverpool nacer barazite speelt bij arsenal en er spelen 5 marokkanen in de jeugd van real madrid 1tje is 16 of 17 en er speelt 1tje van 15 in de jeugd van arsenal en 1tje in de jeugd van inter milan en zo kan ik doorgaan hahaahahaha alleen arda word gevolgd door top clubs voor de rest niemand en mesut ozil speelt al bij een mooie club voor de rest hmm effe nadenken

nee niemand komtr op in me geheugen hahaahahaha

21-01-2009, 17:54
ahahah jah wat doet arda turan:S een team bouwen een team op sleeptouw nemen nou neee hee?

21-01-2009, 18:00
Je hebt nu ook de meiden van haram, schandalig.

21-01-2009, 18:01



Citaat door Mister_Riffi_:
Je hebt nu ook de meiden van haram, schandalig.



ga a turk

21-01-2009, 19:42

Citaat door Riffie_denboch:
dunya en desi die film, sterkste vrouw ter wereld Soumia ook uit Nederland, Mocros hebben ballen, theo van gogh sgeld islam uit, een Mocro met ballen snijd zn keel door...


er zijn meer turken in Nederland dan mocros maar tog zijn de mocros veel meer talentvoller, en over dat rap wat je zei kun je wel een hele waslijst maken

Fouradi
soesi b
naffer
appa
sjaak
ali b
Yes-r
Raymster
DSM 3 d
Chillouh
Jack skiezo
DHC
Zuen
Sheme 015
Para Mocro
DHS

ik kan nie eens 1 turkse bekende rapper opnoemen hierzo in NL



ik ook niet

21-01-2009, 19:54
elzhar is een grootere talent dan arda turan

Pagina's : [1] 2 3