Bekijk volle/desktop versie : ..'Gelogen Waarheid'..



16-03-2004, 23:40
Lieve mensen, ik zal weer beginnen aan een nieuw verhaal.. Zal nu een stukje voor jullie plaatsen.. en tell me of ik door moet gaan of niet..

..'Gelogen Waarheid'..

Eén voor één gleden mijn tranen naar beneden. De kleine traantjes die in het begin uit mijn ogen sprongen zijn reeds vervangen door grote, volle tranen, die racen om het eerste op de vloer te vallen.Ik begon te huilen. Ik wist niet wat ik moest doen of hoe ik moest denken. Ik wil dat mijn tranen stoppen maar zo gemakkelijk was het niet, want er leek geen einde aan te komen. Telkens wanneer ik mijn tranen wil vegen, begonnen er andere traantjes te druppelen. Mijn traantjes bleven maar druppelen..tek..tek..tek.... Grond was helemaal nat.. nat van mijn tranen..! Ik mis haar, ze heeft altijd voor me gezorgd. Ik mis haar omdat ze altijd een beschermende hand boven mijn hoofd hield. “Waarom? Zij?” De vraag schreeuwt in mij, ik kan de harde stem niet stoppen. Er is geen manier om net te doen of zij er niet is. Alles gaat gewoon door alsof er niets gebeurd is. Moet ik ook gewoon doorgaan met mijn leven, zou ik dat kunnen? Ik kan niet net doen alsof dit een heel gewone maandag is. Ik kan het niet, ik moet luisteren naar de stem die roept. Mijn tranen vinden hun weg naar buiten. Mijn hele wereld staat op zijn kop. Duister was het gevoel. Zoals op de kille bodem van de zee. Waar een lange tijd geen beweging is en dan plotseling een akelig wezen de stilte verbeekt. Zo voelde ze het aan, en het was verschrikkelijk. Deze pijn heb ik nog nooit gevoeld. Een pijn die je hele dag kan verpesten. De pijn in je hart waarover je jarenlang kan huilen. Het is een pijn die moeilijk te verzachten is..Deze pijn, de scheur in je hart die een geliefde achter laat kan niet verzacht worden met een pijnstiller. Verdriet, die je ogen donker laat staan ook al schijnt de zon. Zij liet mij achter maar het leven gaat door zonder haar. Degene die veel van haar houden willen stoppen met het leven maar hoe erg je je best ook doet, het gaat door. Dat bleef ik maar herhalen zodat me tranen konden stoppen. Net als lachen iedere dag een gevoel is, is huilen ook een emotie. Waarom mag je lachen en moet je verdriet altijd weg stoppen? Gisteren waren we nog samen..Konden we nog lachen. Maar nu is er niets meer behalve de stilte.. "Waarom zij?" Slechts een dag verder en ik weet nu al dat het een eeuwigheid zal duren voordat nieuwe warmte de oude vervangt. Een verloren liefde doet altijd pijn…

16-03-2004, 23:53


whAAAAAAAAAA GA SNEL VERDER
NUMBER UNO FANO
VET MAN
GA GAUW VERDER

KUSSIEZ

17-03-2004, 00:03
ga verder meid ik ben nu al verkocht

17-03-2004, 10:21
wajouw jouwn verhalen zijn egt mooi zid ga gauw verder:blauwkus: thalla Chaimaa

17-03-2004, 10:43


He schat,
Alles goed? Ik vind je verhaal echt mooi! en ik vind dat je verder moet gaan want dit eerste stukje vond ik ook al goed, en ik meen het
groetjes van mij

17-03-2004, 10:47
Hey Sweety
Mooi begin.
Maar ga snel weer verder

17-03-2004, 11:05
Heyyy meidd

ik heb je ander verhaal helemaal gevolgt en ben ook van plan om deze te volgen

Dus meid ga Gauw verder....

en mogen we alvast weten waar het ongeveer over gaat (hihi)

17-03-2004, 11:39
YeEeEeEeY..!!!!!!!!!!! Tof Begin..!! Ga Snel Verder...

..::AHG::..

17-03-2004, 12:44
ga please verder ik smeek
ik wil weten wie ze is verloren ?
maare hihihi al je oude fans zijn weer fans van dit verhaal

17-03-2004, 15:03
salaam meid

echt een leuke begin dus ga zo dooor , ik hoop dat het net zo goed word als je vorige verhalen want die waren allemaal PRACHTIG :verliefd:

Dus ga gauw WEEER verder Beslmaaa

17-03-2004, 16:23
heeeeeeeel mooi begin...

saffi ...ga nu verder ... :blauwkus: hihi

ga zo door!!!!!!!

17-03-2004, 16:49
Geweldig begin. Plaats snel nog een stuk, want het is echt mooi.
Je kan heel goed schrijven.


17-03-2004, 17:36


jahjah...niet vergeten he...ben ook weer van de partij...ben benieuwd

wa salaam

17-03-2004, 17:41
ga snel verder....

17-03-2004, 17:45
GoeD BeGin.......MaaRJaH Je tYPt al HEeL lang Al VeRhALen.....Ga gauw DoOr Jah


Kiss FOUzia

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42