Bekijk volle/desktop versie : Was gister met een meisje aan de lijn ..



Pagina's : [1] 2 3

20-01-2009, 15:19
Zegt ze van 'ja, er is zo'n jongen die ik ken .. en k denk dat hij me heel erg leuk vind, maar gelukkig woont ie ver weg, hoe vertel ik hem dat ie verder moet gaan met zn leven?'

ik zeg zo 'okay, dit is wat je doet, doe alsof je een vriendje hebt .. is beste manier .. zeg iets van JAAA JE MOET KHALID LEREN KENNEN, HIJ IS ECHT LEUK! .. of je kan nog iets doen, praat constant over hoe lekker andere jongens zijn .. das een keer bij mij gebeurd ... k deed er 2 dagen over voordat ik begreep dat ze me nie wou'

zegt zij opeens ... "hey Clash .. ik denk dat wij een keertje wat leuks moeten gaan doen .. dan kan je Mootje leren kennen, hij is echt leuk ...
maar eerst wil k je vertellen over Rachid ... hij is zooooooooooo lekker'




fucking bitch

20-01-2009, 15:21


hahaahah... niet zo nettjes van der

20-01-2009, 15:22
wahhahahahahahaha.

20-01-2009, 15:26
Deze was goed!

20-01-2009, 15:28



Citaat door Cllash:
Zegt ze van 'ja, er is zo'n jongen die ik ken .. en k denk dat hij me heel erg leuk vind, maar gelukkig woont ie ver weg, hoe vertel ik hem dat ie verder moet gaan met zn leven?'

ik zeg zo 'okay, dit is wat je doet, doe alsof je een vriendje hebt .. is beste manier .. zeg iets van JAAA JE MOET KHALID LEREN KENNEN, HIJ IS ECHT LEUK! .. of je kan nog iets doen, praat constant over hoe lekker andere jongens zijn .. das een keer bij mij gebeurd ... k deed er 2 dagen over voordat ik begreep dat ze me nie wou'

zegt zij opeens ... "hey Clash .. ik denk dat wij een keertje wat leuks moeten gaan doen .. dan kan je Mootje leren kennen, hij is echt leuk ...
maar eerst wil k je vertellen over Rachid ... hij is zooooooooooo lekker'




fucking bitch


Neeeeeeeeeeeee!!

Deze is echt leuk!

20-01-2009, 15:30

Citaat door Cllash:
Zegt ze van 'ja, er is zo'n jongen die ik ken .. en k denk dat hij me heel erg leuk vind, maar gelukkig woont ie ver weg, hoe vertel ik hem dat ie verder moet gaan met zn leven?'

ik zeg zo 'okay, dit is wat je doet, doe alsof je een vriendje hebt .. is beste manier .. zeg iets van JAAA JE MOET KHALID LEREN KENNEN, HIJ IS ECHT LEUK! .. of je kan nog iets doen, praat constant over hoe lekker andere jongens zijn .. das een keer bij mij gebeurd ... k deed er 2 dagen over voordat ik begreep dat ze me nie wou'

zegt zij opeens ... "hey Clash .. ik denk dat wij een keertje wat leuks moeten gaan doen .. dan kan je Mootje leren kennen, hij is echt leuk ...
maar eerst wil k je vertellen over Rachid ... hij is zooooooooooo lekker'

fucking bitch


, moest er even uit

20-01-2009, 15:31
meisjes zijn echte duivels ..

20-01-2009, 15:32
Neeeeeeeeeeeeeeeen!!

20-01-2009, 15:33
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

20-01-2009, 15:39
HHHHHHHAAHAHAHAHHAH.
die is een goeie

20-01-2009, 15:41
Hahahaha

20-01-2009, 15:45

Ayema kershi. Deze is zooo leuk!!

20-01-2009, 15:47



Citaat door Cllash:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!



Misschieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!

20-01-2009, 15:48
wat LEUK zeg .. is vernederend voor een jongen hoor ..

20-01-2009, 15:48

Citaat door Cllash:
wat LEUK zeg .. is vernederend voor een jongen hoor ..

ok, sorry


!!

Pagina's : [1] 2 3