Bekijk volle/desktop versie : Ramsey Nasr over Gaza in 'Phara'



20-01-2009, 12:17
Een interessante uitzending met Ramsey Nasr en Michael Freilich, over het conflict in Gaza. De moeite waard om te bekijken.

Het begint ongeveer na 3min.


http://phara.canvas.be/category/herbekijken/

20-01-2009, 13:19


Weinig argumenten door de jood die de gestelde vragen ontwijkt en of het plots over andere zaken gaat hebben ...laf..en geen toegevingen doet over een oorlog die niets heeft opgebracht..geen spijt niets ..

20-01-2009, 13:49

Citaat door milouch31:
Weinig argumenten door de jood die de gestelde vragen ontwijkt en of het plots over andere zaken gaat hebben ...laf..en geen toegevingen doet over een oorlog die niets heeft opgebracht..geen spijt niets ..


Ik vond het jammer dat er niet verder op de geschiedenis werd ingegaan, toen freilich en nasr erover bezig waren, maar toen kwam phara ertussen met de domme vraag wie er gewonnen had.

20-01-2009, 16:44

Citaat door THE_WHAT:
Ik vond het jammer dat er niet verder op de geschiedenis werd ingegaan, toen freilich en nasr erover bezig waren, maar toen kwam phara ertussen met de domme vraag wie er gewonnen had.

Ja , alsof er in een oorlog winnaars zijn , had ook liever een stukje geschiedenis gehad ..maar ja , daar hadden ze denk ik ,helaas te weinig tijd voor .
Maar vond het wel ziek van die jood die de schuld maar steeds op hamas schoof om er zo van af te komen..enerzijds verdedigde hij de israeli en anderzijds omzeilde hij bepaalde vragen door te zeggen dat hij geen israelische burger is ..terwijl hij duidelijk één en zelfde mening had ..maar ja, wat verwacht men ook..

20-01-2009, 16:50



Citaat door THE_WHAT:
Een interessante uitzending met Ramsey Nasr en Michael Freilich, over het conflict in Gaza. De moeite waard om te bekijken.

Het begint ongeveer na 3min.


http://phara.canvas.be/category/herbekijken/

dat was idd. het kijken waard. ik ken de freilich niet, de eerste kennismaking was niet zo positief.een duidelijke israël propagandist. leuk dat je dit naar voren haalt. het heeft vandaag nog ff door mijn hoofd gespeeld

21-01-2009, 12:29

Citaat door milouch31:
Ja , alsof er in een oorlog winnaars zijn , had ook liever een stukje geschiedenis gehad ..maar ja , daar hadden ze denk ik ,helaas te weinig tijd voor .
Maar vond het wel ziek van die jood die de schuld maar steeds op hamas schoof om er zo van af te komen..enerzijds verdedigde hij de israeli en anderzijds omzeilde hij bepaalde vragen door te zeggen dat hij geen israelische burger is ..terwijl hij duidelijk één en zelfde mening had ..maar ja, wat verwacht men ook..


Joden zullen ook niet sterven van wat Israel-propaganda Maar Ramsey kon hem wel aan.

Hoewel er natuurlijk ook joden zijn die tegen Israel zijn.

21-01-2009, 12:33
xnotificatiex



Ik kijk het vanavond. Thanks TW.

22-01-2009, 11:58
het was een sterke programma.

wie had de vorige keer, de discussie tussen een afghaanse en een israelische vrouw gezien?

zelfde net als ik me niet vergis

22-01-2009, 12:35

Citaat door THE_WHAT:
Joden zullen ook niet sterven van wat Israel-propaganda Maar Ramsey kon hem wel aan.

Hoewel er natuurlijk ook joden zijn die tegen Israel zijn.

Iemand die een oorlog probeert te rechtvaardigen weet goed genoeg wat het verkeerd doet..wat mij stoort is het niet toegeven daarvan..ramsey kon hem zeker aan en was ook veel geloofwaardiger ..