Bekijk volle/desktop versie : Dromen van een .................



20-01-2009, 10:35
Zwangerschap ( meisje ) ....?



Betekenis.....

20-01-2009, 10:36


Heb ik ook eens gedroomd.

of dat ik aan het bevallen ben

20-01-2009, 10:36
meisjes brengen sleht nieuwes?

ach joh allewmaal bullshit..maar uhm planenne?

20-01-2009, 10:37
Dat betekent dat er iest goeds/leuks gaat gebeuren.

Staat in de boek, uitleg van de dromen.

20-01-2009, 10:39


Je hebt op de schotel zo'n programma met een man die dromen uitlegt (gaat mijn man dan vertalen). Anyways... ik droom echt heeeel vaak dat mijn man gaat trouwen met een andere vrouw (dat we dus zijn gescheiden, maar dan zonder drama). Toen kwam die droom dus voorbij, schijnt dat het betekent dat er nog een kind aankomt... ow... hihi...

20-01-2009, 10:41

Citaat door Doenn:
Heb ik ook eens gedroomd.

of dat ik aan het bevallen ben



Wat gaan die bevallingen snel zeg! Ik heb dat nu al een paar weken dat ik het droom .. en steeds een meisje...

En Doenn het is ook echt steeds een plaatje...!

20-01-2009, 10:42

Citaat door Nysha:
meisjes brengen sleht nieuwes?

ach joh allewmaal bullshit..maar uhm planenne?




Citaat door SamLes:
Dat betekent dat er iest goeds/leuks gaat gebeuren.

Staat in de boek, uitleg van de dromen.


Hmmm ...

20-01-2009, 10:43

Citaat door Marisah:
Je hebt op de schotel zo'n programma met een man die dromen uitlegt (gaat mijn man dan vertalen). Anyways... ik droom echt heeeel vaak dat mijn man gaat trouwen met een andere vrouw (dat we dus zijn gescheiden, maar dan zonder drama). Toen kwam die droom dus voorbij, schijnt dat het betekent dat er nog een kind aankomt... ow... hihi...



Ik was een keer aanwezig op zijn bruiloft! En nog wel in mijn vadershuis!

20-01-2009, 10:44
Een pasgeboren meisje
Dit wordt als een betere droom gezien dan een pasgeboren jongetje. Het staat symbool voor vreugde en geluk voor diegene die het droomt.


maar jij droomt over dat je zwange rbent en weet dat het een meid is.

20-01-2009, 10:46

Citaat door Doenn:
Een pasgeboren meisje
Dit wordt als een betere droom gezien dan een pasgeboren jongetje. Het staat symbool voor vreugde en geluk voor diegene die het droomt.


maar jij droomt over dat je zwange rbent en weet dat het een meid is.



Ik droom dat ik zwanger ben .. ( bevalling maak ik soms mee! ) en daarna heb ik dus een meisje in mijn armen .... gister was ik zo ver gekomen dat ze zelfs al liep!

20-01-2009, 10:49

Citaat door Miss_Magrebia:

Ik was een keer aanwezig op zijn bruiloft! En nog wel in mijn vadershuis!


Hihi.. dromen zijn soms echt raar... in mijn dromen was het ook helemaal geen drama of stress. We gingen gewoon uit elkaar en hij hertrouwde... heel raar...

20-01-2009, 13:25
NU we toch bezig zijn...

Ik heb al zeker 5 keer gedroomd over een echtpaar die ik ken maar nauwelijks contact mee heb (zie ze 1 of 2 keer per jaar)..dat die gozer en zijn vrouw grote ruzies die zelfs uitlopen op slaan, dreigementen enz..Ik vind het supereng die dromen, 2x sprong ik er tussen om hem tegen te houden en in die andere dromen leek het alsof ik van verre toekeek en zij mijn aanwezigheid niet konden zien..

Iemand een idee?

20-01-2009, 13:26



Citaat door Miss_Magrebia:
Ik droom dat ik zwanger ben .. ( bevalling maak ik soms mee! ) en daarna heb ik dus een meisje in mijn armen .... gister was ik zo ver gekomen dat ze zelfs al liep!


Nou, ik hoop dat je droom uitkomt inschallah