Bekijk volle/desktop versie : appertement in tanger



19-01-2009, 19:08
Selaam 3eileikoem heeft iemand toevallig een appertement gekocht via adouhha group jamaii

Het komlex heet al baraka het is in de buurt van beni makada ze zijn nog bezig of juist pas begonnen kent iemand ze of kan ik ergens een site vinden over ze ze zouden in eind 2009 klaar zijn als het goed is .

Bedankt alvast.

19-01-2009, 21:56



Citaat door Fatima27:
Selaam 3eileikoem heeft iemand toevallig een appertement gekocht via adouhha group jamaii

Het komlex heet al baraka het is in de buurt van beni makada ze zijn nog bezig of juist pas begonnen kent iemand ze of kan ik ergens een site vinden over ze ze zouden in eind 2009 klaar zijn als het goed is .

Bedankt alvast.


Hallo Fatima,

Weinig van deze project ontwikkelaars hebben een website. Ik neem aan dat je zelf op zoek bent naar een appartement in het complex. Als dit het geval is zou ik of even wachten totdat je in Marokko zit, of a.s. weekend de Marokkaanse vastgoed beurs in Barcelona bezoeken of even ons inschakelen.

Zelf zijn we actief in de vastgoed, met name in het Noorden van Marokko. Naast het ontwikkelen, kopen en verkopen, bemiddelen en treden we als tussenpersoon op. We kunnen je hierbij van A tot Z begeleiden. Neem voor meer info tijdens kantooruren contact (telefonisch) met ons op. Mailen of PM kan uiteraard altijd.

Groet,

Husam

20-01-2009, 22:01
welke zijn dan aan te raden