Bekijk volle/desktop versie : Is de pil haram??



19-01-2009, 15:52
Heey,,

iemand die acne heeft wilt de pil gebruiken , ( dus niet voor de sex ) maar weet niet of het halal is of haram.
hebben jullie een antwoord op mij vraag?

alvast bedankt.

19-01-2009, 17:55

je wil het niet voor de sex gebruiken is het dan wel verstandig ??!!!

ik denk het niet ik vind het rotzooi en is slecht voor je gezondheid
of het haram of halal is kan je beter vragen aan een geleerde bij jou dichtsbijzijnde moskee

19-01-2009, 18:03
Het is slecht voor je gezondheid..
Leer er mee te leven ( met acne)
Er zijn verschillende middeltjes tegen acne, maar gebruik de pil niet...

19-01-2009, 18:14
Okee dankjulliewlll voor jullie reacties(K)

19-01-2009, 20:29


Citaat door miss_beuty:
Okee dankjulliewlll voor jullie reacties(K)


Waarom per sée de pil??
Bij de tuinen hebben ze genoeg goede producten met zee-algenextracten tegen acné en die zorgen voor een egale teint.

Misschien een handige tip om een topic te openen bij Gezondheid en uiterlijke verzorging over dit onderwerp voor e.v.t alternatieven.

19-01-2009, 20:40

Citaat door Petrus:
Ach ik zal mijn eigen opinie maar eens neerzetten.
God heeft je zo in elkaar gezet,... ben je ziek? Of is het ijdelheid?Pillen in wat van soort en maat gebruik ja las het eigenlijk niet anders kan. Acne hoort hoe vervelnd dan ook bij jou, pillen en andere kunstmiddelen zeggen hetvolgende; "ik wil mooi zijn". Ofwel je bent ontevreden met hoe God jouw in elkaar heeft gezet.

De pil heeft overigens veel verborgen negatieve eigenschappen die door de pro-pil lobby zijn ondergesneeuwd. Dus misschien moet je gewoon in alle gevallen tegen die hormoonzooi zijn.

Dus wat mij betreft, doe het niet, zoek desnoods een meer natuurlijke methode. En anders leer ermee leven(ja, dat is niet nr 1 in de lijst van leuke dingen).



Leuke reactie