Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen bereid uitdagende kleren aan te trekken voor hun carrière



Pagina's : [1] 2

19-01-2009, 14:08
Sommige vrouwen bleken er geen problemen mee hebben uitdagende kleding te dragen op hun werk, als dit maar de kansen op een promotie of bonus verhoogde.

Reden te meer om af te knappen op een carrièregerichte vrouw.

Of heb ik ongelijk?

19-01-2009, 14:09


Right.

19-01-2009, 14:12
Carrieregerichte vrouwen houdt toch niet gelijk in dat zij minder kleding aan hebben??

19-01-2009, 14:13
Dat is per bevolkingsgroep verschillend marokaanse meiden zonder carierre trekken uitdagendere kleren aan dan carierre gerichte meiden

19-01-2009, 14:14


Achterlijke topic. Sluit maar gauw!

19-01-2009, 14:15

Citaat door Jedwane:
Sommige vrouwen bleken er geen problemen mee hebben uitdagende kleding te dragen op hun werk, als dit maar de kansen op een promotie of bonus verhoogde.

Reden te meer om af te knappen op een carrièregerichte vrouw.

Of heb ik ongelijk?




Je zegt het goed: 'sommige vrouwen'

Dus nee, je hebt geen gelijk. Dat een vrouw carrièregericht is, betekent dat niet meteen dat ze uit de kleren gaat. Het hangt per persoon af.

19-01-2009, 14:15
Ja natuurlijk, dit is gebleken na interviews onder de Marokkaanse vrouwelijke bevolking.

Hebben ze alleen vergeten erbij te zetten.

19-01-2009, 14:16
Gelukkig hoef ik dat allemaal niet te doen, gewoon lekker een spijkerbroek, laarzen en een leuk truitje en die carriere komt wel als ik m'n werk goed doe.

19-01-2009, 14:16
Nee sorry elke dag op hoge hakken lopen no thanks...

19-01-2009, 14:19
Als een vrouw carriere heeft gemaakt, is er wat mis?

19-01-2009, 14:20

Citaat door Jedwane:
Als een vrouw carriere heeft gemaakt, is er wat mis?
Bron?

19-01-2009, 14:23

Citaat door Jedwane:
Als een vrouw carriere heeft gemaakt, is er wat mis?



Ga heen joh, omdat jij geen disipline hebt en een boek niet kan uitlezen, noem je vrouwen die het hebben gemaakt gelijk slutten gewoon uit haat en nijd....zo ken ik er nog wel meer mannen, ik zie genoeg vrouwen om me heen die een hoge diploma hebben en daarom ook een goede baan/carriere hebben....cut the crap you ass...

19-01-2009, 14:24



Citaat door Jedwane:
Sommige vrouwen bleken er geen problemen mee hebben uitdagende kleding te dragen op hun werk, als dit maar de kansen op een promotie of bonus verhoogde.

Reden te meer om af te knappen op een carrièregerichte vrouw.

Of heb ik ongelijk?


Ik zou het nooit doen. Je hoort beoordeeld te worden omwille van je kennis en prestaties en niet omwille van een lapje stof om je lichaam.

19-01-2009, 14:25

Citaat door Jedwane:
Als een vrouw carriere heeft gemaakt, is er wat mis?


ben het hier wel eens met Lauren.

19-01-2009, 14:25

Citaat door Lauren:
Ga heen joh, omdat jij geen disipline hebt en een boek niet kan uitlezen, noem je vrouwen die het hebben gemaakt gelijk slutten gewoon uit haat en nijd....zo ken ik er nog wel meer mannen, ik zie genoeg vrouwen om me heen die een hoge diploma hebben en daarom ook een goede baan/carriere hebben....cut the crap you ass...




Pagina's : [1] 2