Bekijk volle/desktop versie : jezelf zijn of aanpassen



Pagina's : [1] 2

19-01-2009, 13:14
Wie is er overal en altijd zichzelf, en vindt dat andere hem/haar moeten nemen zoals ze zijn. Of zeg je als ik bij die ben gedraag ik me anders dan als ik bij die ben...

19-01-2009, 13:22


ik laat op elke gebeurtenis/gelegenheid een ander stukje van mijzelf zien. maar dat betekent niet dat ik mijzelf niet ben.

19-01-2009, 13:22
heb wallou oscar en zal er nooit voor in aanmerking komen ook, dus altijd mezelf overal en bij iedereen

acteren doe je maar in hollywood

19-01-2009, 13:31
hangt er vanaf, je kan niet bij iedereeeen jezelf zijn denk ik. bij familie en vrienden ben je jezelf. maar bij anderen sluit ik me aan bij wat nysha schreef. je laat bij iedereen een klein stukje van je zien. maar je blijft wel jezelf. ik ga me in ieder geval nergens anders voor doen dan ik ben

19-01-2009, 13:35


Ben te allen tijde mezelf..

19-01-2009, 13:36
bij schoonfamilie kun je zelf niet zijn denk ik, geldt voor de meeste mensen

19-01-2009, 13:39

Citaat door Realiteit01:
bij schoonfamilie kun je zelf niet zijn denk ik, geldt voor de meeste mensen



bij mij klopt dat. ik vind dat vervelend... ik wil graag mezelf zijn, ook daar, maar op de één of andere manier lukt dat niet




verder sluit ik me aan bij wat Nysha zei!

19-01-2009, 13:40
vindt het idd wel mooi wat Nysha schreef, je bent eigenlijk overal wel jezelf maar je laat stukjes van je zelf zien.. Dat heb ik ook weleens..

Maar soms heb je mensen die overal dezelfde zijn, ik neem aan dat je met aoudere anders praat, schoonfamillie soms anders praat. De ene keer ben je netjes, de andere keer speels lach je meer enz.. maar sommige mensen kunnen dat niet en dan zeggen ze ben me zelf.. Terwijl ik denk je kan je op dat moment toch wel aanpassen, of mss voelen zulke mensen zich te goed om zich voor andere anders te gedragen

19-01-2009, 13:57
Ik heb twee gezichten. Op school\werk ben ik 'n serieuze dame die rustig en kalm is. Thuis en met vriendinnen ben ik een feest beest die heel veel praat.

Thuis en met vriendinnen voel ik me meer mezelf dan op school. Ik ben absoluut geen stil typetje.

19-01-2009, 13:59
mij intereseert het geen ene biet wat ze van mij vinden.
ben altijd en overal mezelf.

19-01-2009, 14:01
ik ben altijd mezelf.

19-01-2009, 14:10
Blijf gewoon jezelf!!

19-01-2009, 14:12


Er is een verschil tussen jezelf aanpassen aan een situatie of jezelf compleet voor iemand veranderen. Over het algemeen ben ik best wel mezelf, zelfs op dit forum doe ik me niet anders voor. Alhoewel ik soms wel leuk vind om een beetje te provoceren

19-01-2009, 14:19
wat houdt je zelf zijn eigenlijk in.. I mean ik zou niet bij iedereen de zelfde gezicht laten zien. Ik bedoel als ik met mijn baas praat ben ik anders dan als ik met mijn collega praat, ik denk dat ik dan nogsteeds mezelf ben, maar me zoals sociale wezen aanpas aan de situatie, je moet je zelf dan natuurlijk niet verleizen.. En je heel anders voor doen.. Sommige mensen kunnen zich niet eens aanpassen en zullen altijd bijvoorbeeld luidruchtig zijn, of onbeschofd reageren tewijl je denk ik dat niet bij iedereen kan zijn.. Begrijpen jullie me of heb ik het aan de verkeerde eind.

19-01-2009, 22:51

Citaat door Vifitje:
Wie is er overal en altijd zichzelf, en vindt dat andere hem/haar moeten nemen zoals ze zijn.




That's me

Pagina's : [1] 2