Bekijk volle/desktop versie : Veel mensen zijn nog niet wakker....



Pagina's : [1] 2

19-01-2009, 13:06

Citaat door degelukkige:
Iedereen roept jaaaa studeren dit en dat dan heb ik een goede en leuke baan



Begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote voorstander van het opdoen van kennis. Waar ik het over heb is de periode nadat je afgestudeerd bent. Je wordt dan nummertje 49876465464 en kan beginnen aan een kantoorleven, een 9 tot 5 leven


Van maandag tot vrijdag werken, je staat op om 7 uur en bent pas 6 uur thuis, dat van maandag tot vrijdag. Als je eenmaal thuis bent kun je nog alleen maar aan eten en rusten op de bank denken. Wat voor leven heb je dan? Zaterdag doe je boodschappen en zondag familie, damnnn, wat een klote leven



Ik wil absoluut geen loonslaaf zijn en ben dan ook bijna 2 jaar geleden voor mezelf begonnen. Ik weet hoe klote werken is voor een ander, ik kan het me niet voorstellen dat ik ooit nog voor een ander werk. En met wat ik nu doe heb ik met 1 dag werken in de week een heel goed maand inkomen (2500 euro netto).



Ik snap dus absoluut niet hoe mensen zo enthousiast kunnen zijn om snel snel af te studeren en ergens te gaan werken, als loonslaaf.
.

19-01-2009, 13:08


Wat voor zaak heb je dan? Hoezo één dag in de week werken?

19-01-2009, 13:08
Daarom trouw ik met een rijke man.. Kinderen baren en toekijken hoe hij zijnn leven slijt in dusty offices

19-01-2009, 13:09

Citaat door degelukkige:
Iedereen roept jaaaa studeren dit en dat dan heb ik een goede en leuke baan



Begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote voorstander van het opdoen van kennis. Waar ik het over heb is de periode nadat je afgestudeerd bent. Je wordt dan nummertje 49876465464 en kan beginnen aan een kantoorleven, een 9 tot 5 leven


Van maandag tot vrijdag werken, je staat op om 7 uur en bent pas 6 uur thuis, dat van maandag tot vrijdag. Als je eenmaal thuis bent kun je nog alleen maar aan eten en rusten op de bank denken. Wat voor leven heb je dan? Zaterdag doe je boodschappen en zondag familie, damnnn, wat een klote leven



Ik wil absoluut geen loonslaaf zijn en ben dan ook bijna 2 jaar geleden voor mezelf begonnen. Ik weet hoe klote werken is voor een ander, ik kan het me niet voorstellen dat ik ooit nog voor een ander werk. En met wat ik nu doe heb ik met 1 dag werken in de week een heel goed maand inkomen (2500 euro netto).



Ik snap dus absoluut niet hoe mensen zo enthousiast kunnen zijn om snel snel af te studeren en ergens te gaan werken, als loonslaaf.



ik geef je gelijk,

werken kan altijd nog

19-01-2009, 13:10



Citaat door JouwThement:
Daarom trouw ik met een rijke man.. Kinderen baren en toekijken hoe hij zijnn leven slijt in dusty offices



alsof een rijke jou wilt

19-01-2009, 13:10
Je hebt gelijk het beste is om iets voor je zelf te gaan beginnen

Dat ben ik ook van plan inshallah heerlijk mijn eigen ding doen

19-01-2009, 13:11
watvoor zaak heb je?

19-01-2009, 13:12
Zo kan het zeker ook....maar voor een marokkaanse vouw is het moeilijker om wat voor haarzelf te beginnen dan voor een man.

19-01-2009, 13:12

Eigen Zaak Is Ook Geen Pretje!

19-01-2009, 13:13

Citaat door AUGURK:
alsof een rijke jou wilt




waarom niet??

19-01-2009, 13:13

Citaat door JouwThement:
Daarom trouw ik met een rijke man.. Kinderen baren en toekijken hoe hij zijnn leven slijt in dusty offices

Juistem. En naar bed gaan met de tuinman, voor wat spanning .

19-01-2009, 13:14
Je hebt inderdaad gelijk
als ik zou willen werken, ga ik liever iets voor mezelf beginnen.

19-01-2009, 13:16



Citaat door JouwThement:
waarom niet??



waarom wel? je hebt geen toegevoegde waarde in het leven van een rijke man

19-01-2009, 13:16

Citaat door moOie_mOkerr:
Juistem. En naar bed gaan met de tuinman, voor wat spanning .



Wij begrijpen elkaar.. Hoop dat de sexy tuinman ook nog een paar jonger is tegen dan.. helemaal compleet.. Mijn toy boy

19-01-2009, 13:17

Citaat door Belgiquia:
Wat voor zaak heb je dan? Hoezo één dag in de week werken?

marokkanen hebben allemaal een eigen onderneming(bouw(witwas)bedrijf).

allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaah iehdiena ya 3ibaad allah.

chirurgen studeren van hun 4e tot 64e jaar, hebben een maand inkomen van 6.000, en 7ammoe is van het mbo getrapt en heeft in 1 dag 2500.

Pagina's : [1] 2