Bekijk volle/desktop versie : schoenenactie als afscheid Bush!



19-01-2009, 09:04
Maandag 19 januari:
16:00-19:00 uur, Den Haag, Amerikaanse ambassade: Na acht jaar een president die sterk oorlogsgericht was, willen wij hem graag uitzwaaien met de inmiddels wereldberoemde schoenenactie. De actie is tevens een solidariteitsactie met de Irakese journalist al-Zeidi, die als eerste een schoen naar Bush gooide, en een verzoek om zijn vrijlating.


..ik weet niet wat de bedoeling is ..met zn allen schoenen gooien ofzo[/I]

19-01-2009, 09:07




Heb nog wel een paar schoenen thuis liggen!

19-01-2009, 09:10
Lachen he.. misschien dat je nog shi leuke Uggs ofzo kan scoren ..kzou echt wel gaan als ik dichterbij woonde

19-01-2009, 09:11

Citaat door f_mouslima2:
Lachen he.. misschien dat je nog shi leuke Uggs ofzo kan scoren ..kzou echt wel gaan als ik dichterbij woonde





19-01-2009, 10:16





wie gaat er nou?!

19-01-2009, 10:19
Zonder voor je oude schoenen die kun je beter naar gaza sturen
Maar die journalist gaat de geschiedenis als held van de moslims

19-01-2009, 10:26

Citaat door salwa23:
Zonder voor je oude schoenen die kun je beter naar gaza sturen
Maar die journalist gaat de geschiedenis als held van de moslims



Die journalist gaat de geschiedenis in als een ezel. Wat heeft hij met zijn actie bereikt? Niks, noppes, nada... Die mensen in Irak moeten snel volwassen worden en hun land gaan leiden. Jammer dat zo'n prachtig, geleerd en rijk land zoals Irak elke dag steeds naar de klote wordt geholpen..

19-01-2009, 10:36

Citaat door RENTMEESTER:
Die journalist gaat de geschiedenis in als een ezel. Wat heeft hij met zijn actie bereikt? Niks, noppes, nada... Die mensen in Irak moeten snel volwassen worden en hun land gaan leiden. Jammer dat zo'n prachtig, geleerd en rijk land zoals Irak elke dag steeds naar de klote wordt geholpen..

en bush als loser