Bekijk volle/desktop versie : Ik weet wat een van de belangrijkste oorzaak is van de scheidingen van tegenwoordig



19-01-2009, 02:04

Citaat door degelukkige:
De man die wakker wordt naast zijn marokkaanse schoonheid, uhmmm schoonheid. Wanneer hij haar eenmaal ziet zonder make-up met haar vieze slipjes en haar stink sokken, krijgt hij zo een ontzettende vreselijke spijt



Ik hoop maar niet dat het mij overkomt, want dan ga ik ook gewoon vreemd zoals 99% van de mannen en ga ik ook maar scheiden
.

19-01-2009, 02:08


Ja zo een gevoel heb ik dus ook bij mannen. Dat je opeens al zijn slechte gewoontes ziett....

19-01-2009, 02:11
daarom is een relatie vooraf ook geen oplossing.
want je bent eraan gewend dat je iemand altijd verzorgd ziet blabla zie je ineens een heel andere kant

19-01-2009, 02:12
ach kindje toch, word wakker...denk je nou echt dat het daar aan ligt?
het komt doordat de mens tegenwoordig de islaam niet praktiseerd zoals het hoort en daardoor een makkelijke prooi voor de duivel(allah ieghzih) is.

19-01-2009, 02:15



Citaat door degelukkige:
De man die wakker wordt naast zijn marokkaanse schoonheid, uhmmm schoonheid. Wanneer hij haar eenmaal ziet zonder make-up met haar vieze slipjes en haar stink sokken, krijgt hij zo een ontzettende vreselijke spijt



Ik hoop maar niet dat het mij overkomt, want dan ga ik ook gewoon vreemd zoals 99% van de mannen en ga ik ook maar scheiden



Zo je bent wel heeeeeeeeeeeeeeeeel negatief vandaag zeg!

19-01-2009, 02:32

Citaat door degelukkige:
Oooh dat klopt helemaal, wachttt ik ga er een topic over openen


FF jullie ogen openen


Nou bij mij geen probleem, mijn aanstaande mag onverwachts om 5 uur langs komen..... Dan ziet tie werkelijk hoe ik eruit zal zien als ik naast hem wakker word. En zal niet boos worden als hij zegt ik vind je niet mooi zo

NEXT

19-01-2009, 02:32

Citaat door degelukkige:
Als je geen relatie hebt en je gaat ff handje vragen van een vrouw, dan heeft ze zichzelf ook al vol geplamuurd, sorry maar deze tijd word je gewoon geflesht waar je bij staat


dan moet je iemand uitkiezen zonder make-up bespaart je en hele boel ellende
want stinken doen ze toch, denk je dat er uit hun kont coco chanel komt??

19-01-2009, 02:32

Citaat door degelukkige:
Vandaag


Wij mannen zijn elke dag negatief over de marokkaanse vrouwen. Vind je het gek dat zoveel mannen bekeerde vrouwen trouwen


Maar ja, eerlijk gezegd zou ik niet met ze kunnen trouwen, ik moet een marokkaanse hebben en die heb ik ook, maar zij is een schoonheid, echt lief en super bescheiden. Me ouders zijn het eindelijk met me eens over een goede vrouw



Eerst zet je er punt achter enz.... En nu heb je er 1 ik geloof er niks van el kedab!!!!!!!!!

19-01-2009, 02:34
alsof het in de liefde daarom draait, het maakt dan echt niks uit als je de ware vind dan maakt je het niet eens uit of op een dag zn halve gezicht verbrand wordt, of neem je dan laf de benen.

19-01-2009, 02:34

Citaat door baviaanehoofd:
dan moet je iemand uitkiezen zonder make-up bespaart je en hele boel ellende
want stinken doen ze toch, denk je dat er uit hun kont coco chanel komt??



19-01-2009, 02:39

Citaat door degelukkige:
Ik heb er al 7 maanden geleden een punt achter gezet


En jaa, ik heb al een ander sinds 4 maanden, na 3 maanden vond ik haar, nooit gedacht dat ik zo een vrouw zou tegenkomen. Toen ik haar zag, safi, ik liet er niet meer gaan



En ze is JOODS?

19-01-2009, 02:40

Citaat door Belgiquia:



ja dat is echt wat de meesten denken, zien ze zo'n hele mooie vrouw lopen mooie kont alles, maar mama mia wat een geur als die naar het toilet zijn geweest

19-01-2009, 02:41


Eis in ieder geval een ontmoeting zonder make-up

19-01-2009, 02:46

Citaat door Maghrabella:
Eis in ieder geval een ontmoeting zonder make-up


Nou nou.... Je bent mooi met of zonder make-up! Maar deze jongens zeiken allemaal maar ondertussen trouwen ze met een meid uit Marokko.....

19-01-2009, 15:32

Citaat door degelukkige:
Sorry maar jij draait helemaal door


En jij ook