Bekijk volle/desktop versie : Zusterdag 25 januari



Pagina's : [1] 2

19-01-2009, 00:14
In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle,

salaam oulaikoum warahmatoe Allah wabarakatoe


de zusters van Huizen organiseren een zusterdag ten behoeve van Gaza. Het wordt een leerzame dag insha Allah, dat in het teken van de slachtoffers in Gaza zal staan. Wees welkom en neem een zuivere intentie mee!

fi amanilah

ps. alleen voor zusters uiteraard


19-01-2009, 00:17


Inschallah zal ik aanwezig zijn..

Gair Inschallah

19-01-2009, 09:57
Waar ligt Huizen?

19-01-2009, 10:01
Vlakbij Hilversum/Bussum ('t Gooi)

19-01-2009, 16:21


N a a r B o v e n

19-01-2009, 17:30

OPROEP AAN ZUSTERS:

Assalaamoe aleykoum,
Als er zusters zijn die eventueel thuis boeken hebben (voor de boekverkoop, en de opbrengt gaat naar Gaza), dan kunnen ze die aankomende Vrijdag vanaf Salaat al-Djumu3a tot ong. 6 uur inleveren bij de zusters in Huizen (Moskee an-Nasr).

BarakAllahoe fiekoem,
Assalaamoe aleykoum.


19-01-2009, 20:03

Citaat door oOmocroOo:
Vlakbij Hilversum/Bussum ('t Gooi)


Oh oke, dankje.

21-01-2009, 19:05
wooow zó ver! jammer als ik zou gaan ben ik ruim 3 uur onderweg alleen om er al te komen.

21-01-2009, 19:21
Sorry sis, wordt er bij jou in de buurt niks georganiseerd?

21-01-2009, 19:22
geen moslim mannen, waarom?
die kunnen er ook van leren, discriminatie!

21-01-2009, 22:26

Citaat door Slaz:
geen moslim mannen, waarom?
die kunnen er ook van leren, discriminatie!


Ik zou zeggen neem contact op met bestuur van moskee An-Nasr, vraag ze naar activiteiten. Broeders regelen ook wel eens lezingen voor zowel broeders/zusters en hebben ook een jongerendag gehad in 2008 (alleen voor broeders). Inshallaah is er binnenkort weer een activiteit en wie weet alleen voor broeders!

21-01-2009, 22:36

Citaat door oOmocroOo:
Ik zou zeggen neem contact op met bestuur van moskee An-Nasr, vraag ze naar activiteiten. Broeders regelen ook wel eens lezingen voor zowel broeders/zusters en hebben ook een jongerendag gehad in 2008 (alleen voor broeders). Inshallaah is er binnenkort weer een activiteit en wie weet alleen voor broeders!

Bullshit.. waarom zijn ze gescheiden, er horen ook jongens er te kunnen zijn, om te leren, de vrouw van de profeet, Aicha leerde ook gewoon aan mannen en vrouwen. Pure discriminatie gegrond op niks. Schande.

22-01-2009, 00:17



Citaat door Slaz:
Bullshit.. waarom zijn ze gescheiden, er horen ook jongens er te kunnen zijn, om te leren, de vrouw van de profeet, Aicha leerde ook gewoon aan mannen en vrouwen. Pure discriminatie gegrond op niks. Schande.



als het gemengd is, bestaat er altijd de kans dat 'men afgeleid' wordt.

waarschijnlijk wordt deze lezing gegeven door een vrouw, vandaar dat het enkel voor zusters is.

22-01-2009, 08:06

Citaat door Slaz:
Bullshit.. waarom zijn ze gescheiden, er horen ook jongens er te kunnen zijn, om te leren, de vrouw van de profeet, Aicha leerde ook gewoon aan mannen en vrouwen. Pure discriminatie gegrond op niks. Schande.


Het is maar wat jij vind broeder, daar valt niks aan te veranderen. Hier ga ik verder niet op in.


Citaat door dustismybed:
als het gemengd is, bestaat er altijd de kans dat 'men afgeleid' wordt.

waarschijnlijk wordt deze lezing gegeven door een vrouw, vandaar dat het enkel voor zusters is.


Jij begrijpt 'm inshaAllaah, klopt de lezing(en) worden gegeven door verschillende zusters.

22-01-2009, 13:32
Nogmaals alleen voor zusters, broeders die organiseren hun eigen lezingen etc.

Pagina's : [1] 2