Bekijk volle/desktop versie : wie verhuurt bruidsjurken naar marokko?



18-01-2009, 21:35
ik ben op zoek naar een mooie bruidsjurk voor me schoonzusje die van de zomer incha allah gaat trouwen.
het moet niet bloot zijn,het liefst strakke mouwen van kant.

ik kan begrijpen dat er borg word gevraagd,omdat ik naar marokko zal gaan,maar gaarne niet meer als 300 euro,eventueel kan ik nog wat anders achterlaten.

18-01-2009, 21:36



Citaat door lovelywoman:
ik ben op zoek naar een mooie bruidsjurk voor me schoonzusje die van de zomer incha allah gaat trouwen.
het moet niet bloot zijn,het liefst strakke mouwen van kant.

ik kan begrijpen dat er borg word gevraagd,omdat ik naar marokko zal gaan,maar gaarne niet meer als 300 euro,eventueel kan ik nog wat anders achterlaten.


ik verhuur bruidsjurken naar marokko, alleen ik heb niet alle foto's van me jurken op de site.

kom eens langs zou ik zeggen

18-01-2009, 21:46

Citaat door YouniQueBridals:
ik verhuur bruidsjurken naar marokko, alleen ik heb niet alle foto's van me jurken op de site.

kom eens langs zou ik zeggen

mooie jurken.

alleen jammer dat ze bloot zijn,ze draagt hoofddoek,dus ze wilt absoluut geen strepless,korte mouwtjes kan nog net.

18-01-2009, 21:56

Citaat door lovelywoman:
mooie jurken.

alleen jammer dat ze bloot zijn,ze draagt hoofddoek,dus ze wilt absoluut geen strepless,korte mouwtjes kan nog net.


ik heb er natuurlijk bolero's bij dus geen probleem.

En tegen die tijd heb ik ook jurken met mouwen dus als je bv een leuke jurk ziet en je reserveert hem, dan kun je na een paar maanden gewoon ruilen met een nieuwe model die je bv leuker vind.

Ik heb er wel 1 met mouwen trouwens, maar dat moet je smaak maar zijn.

groetjes youniquebridals

18-01-2009, 21:57



Citaat door YouniQueBridals:
ik heb er natuurlijk bolero's bij dus geen probleem.

En tegen die tijd heb ik ook jurken met mouwen dus als je bv een leuke jurk ziet en je reserveert hem, dan kun je na een paar maanden gewoon ruilen met een nieuwe model die je bv leuker vind.

Ik heb er wel 1 met mouwen trouwens, maar dat moet je smaak maar zijn.

groetjes youniquebridals

en waar zit je?

18-01-2009, 22:00

Citaat door lovelywoman:
en waar zit je?



omgeving utrecht.

In vleuten

18-01-2009, 22:03
Halloa dame, ik zou zeggen neem een kijkje op http://www.maziana.nl ik verhuur ook naar Marokko inclusief alle accessoires van dien.
Ik heb bij elke jurk bijpassend jasje.
Ik hoor van je inshallah!

18-01-2009, 22:21

Citaat door latifa_sisko:
Halloa dame, ik zou zeggen neem een kijkje op http://www.maziana.nl ik verhuur ook naar Marokko inclusief alle accessoires van dien.
Ik heb bij elke jurk bijpassend jasje.
Ik hoor van je inshallah!

je hebt mooie jurken ertussen zitten.
voor hoeveel verhuur je ongeveer,en wat vraag je voor borg?

18-01-2009, 22:28

Citaat door lovelywoman:
je hebt mooie jurken ertussen zitten.
voor hoeveel verhuur je ongeveer,en wat vraag je voor borg?


Vanaf 250 euro tot en met 350 euro inclusief alle accesoires van dien, nieuwe collectie komt er eind van de maand op inshallah!

18-01-2009, 22:33

Citaat door latifa_sisko:
Vanaf 250 euro tot en met 350 euro inclusief alle accesoires van dien, nieuwe collectie komt er eind van de maand op inshallah!

okeey en borg?

18-01-2009, 22:39
Hoi,

Ik verhuur ook naar marokko. De borg is hetzelfde als voor de bruiden die hier blijven, namelijk 200 euro

Hier staan wat foto's. Maar heb er veel meer

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2399340

19-01-2009, 14:29

Citaat door YouniQueBridals:
ik verhuur bruidsjurken naar marokko, alleen ik heb niet alle foto's van me jurken op de site.

kom eens langs zou ik zeggen



hoi schat,mag ik weten voor hoeveel je de jurken verhuurt naar marokko