Bekijk volle/desktop versie : - Promote you're story



Pagina's : [1] 2 3 4

18-01-2009, 19:37
Je kunt hier reclame maken voor je verhaal.

Zet de titel van je verhaal erbij, inleiding, of het verhaal af is of je er nog mee bezig bent &' de link ..

19-01-2009, 19:47


Dit verhaal is nog niet af.



Zoektocht naar mezelf.



Ines weet niet wie ze is, wat er met haar gebeurt is, en wat haar nog te wachten staat. Ze zou geleefd hebben in een wereld vol drugs, mensenhandel en heling, maar kan zich hier niets van herinneren. Ook heeft ze een dochter, waarvan ze zeker weet dat het háár dochter is, maar wie is de vader? Ines weet niets, en is af en toe zelfs bang voor de waarheid.

Ga met Ines en haar dochter Suzanne mee op een spannend avontuur!

[Link in OT!]


19-01-2009, 19:57
Ik ben vandaag pas met mijn verhaal begonnen dus wie zin heeft te lezen Link staat hier onder. Titel van mijn verhaal is ~This is my Life ~ en het is geen waargebeurd verhaal. Hope you'll like it

http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=59857052

21-01-2009, 16:19

Citaat door miss_loubnaa:

Dit verhaal is nog niet af.



Zoektocht naar mezelf.



Ines weet niet wie ze is, wat er met haar gebeurt is, en wat haar nog te wachten staat. Ze zou geleefd hebben in een wereld vol drugs, mensenhandel en heling, maar kan zich hier niets van herinneren. Ook heeft ze een dochter, waarvan ze zeker weet dat het háár dochter is, maar wie is de vader? Ines weet niets, en is af en toe zelfs bang voor de waarheid.

Ga met Ines en haar dochter Suzanne mee op een spannend avontuur![/FONT]

[Link in OT!]




[FONT="Tahoma"]Goed gedaan!
Zal het vast &' zeker gaan lezen

21-01-2009, 16:40


It's a Imagination

Een fantasie verhaal over weerwolven.



De man liep met langzame passen haar richting op. De volle maan scheen precies op zijn lichaam.
Zodra ze ziet dat de man veranderd, schudt ze heftig haar hoofd. Dit kon niet waar zijn. Zoiets zag je alleen maar in films.
Zijn neus werdt puntiger, net zoals zijn oren. De twee benen en armen die hij had, werden vier poten. De kleding werdt van zijn lichaam gescheurd en zijn huid was helemaal behaard. Het was een vacht. Het leekt een zachte vacht van een knuffelbeertje.
Zodra hij helemaal getransformeerd was, zag ze wat hij werkelijk was, een weerwolf.



Het verhaal is nog niet af.

Lovette.


21-01-2009, 17:30
Zal ik ook een klein stukje van mijn verhaal dan plaatsen?

21-01-2009, 17:30

Citaat door Lovette:

It's a Imagination

Een fantasie verhaal over weerwolven.



De man liep met langzame passen haar richting op. De volle maan scheen precies op zijn lichaam.
Zodra ze ziet dat de man veranderd, schudt ze heftig haar hoofd. Dit kon niet waar zijn. Zoiets zag je alleen maar in films.
Zijn neus werdt puntiger, net zoals zijn oren. De twee benen en armen die hij had, werden vier poten. De kleding werdt van zijn lichaam gescheurd en zijn huid was helemaal behaard. Het was een vacht. Het leekt een zachte vacht van een knuffelbeertje.
Zodra hij helemaal getransformeerd was, zag ze wat hij werkelijk was, een weerwolf.



Het verhaal is nog niet af.

Lovette.




21-01-2009, 17:32
Ja Miss_Tahmiina!

21-01-2009, 17:41

Onschuldige bevruchting

Niet af!



Iets heel kleins kan je wereld op de kop zetten. De buitenwereld zullen je verachten, terwijl jij het slachtoffer bent. Wie zal het geloven en wie zal het accepteren?. Vragen worden meer en het verlangen naar antwoorden steeds groter.

Waarom is het so moeilijk?. Het is niet háár schuld. Het is een bevruchting uit het niets. Het is een onschuldige bevruchting!



Onschuldige bevruchting


21-01-2009, 17:43

Citaat door miss_loubnaa:
Ja Miss_Tahmiina!





Een pippie stukje. Motivatie zit er vandaag niet in.

21-01-2009, 17:49
[SIZE="3"]Oº - Verscholen Schoonheid! - ºO [Deel I][/SIZE][SIZE="3"] [AF][/SIZE]

Arwa... Een mooi meisje, met een mooie, betekenisvolle naam! (Mooier, Charmanter). Maar ze verschuilt zich onder grotere maten, waardoor ze dikker lijkt, terwijl ze in het echt mooi en slank is. Dát allemaal heeft te maken met haar vader die is overleden - Allah Ie Rahmoe. Haar moeder wou niet langer in Amsterdam blijven, omdat ze - waar ze maar naar kijkt - herinnerd wordt aan haar lieftallige man! Dus besloten ze maar te verhuizen naar Rotterdam...
Arwa verzorgde zichzelf niet meer, omdat ze vond dat het leven geen nut meer heeft zonder haar vader. Maar waarom zegt haar familie telkens dat het leven verder gaat?!! Daar kan ze soms zó boos om worden. Nja... [/FONT][/SIZE]

[SIZE="2"]~~[/SIZE]

[SIZE="3"][FONT="Palatino Linotype"][SIZE="4"]Oº - Verscholen Schoonheid! - ºO[Deel II][/SIZE] [nog NIET af]

Bilal runt samen met zijn vriend Nadif een pizzeria.
Als hij te horen krijgt dat hij wordt uitgehuwelijkt aan de dochter van zijn vaders beste vriend uit Marokko, stort zijn wereld volledig in. Hoe moet het dan met zijn vriendin Karima, waar alleen maar geruchten over te horen zijn?![/FONT][/SIZE]


[SIZE="2"][FONT="Palatino Linotype"]x Link staat in mijn OT


21-01-2009, 17:50




Niet af

[/FONT][/SIZE]

[FONT="Book Antiqua"][SIZE="3"]Ik keek omhoog, en zag de meest mooiste jongen die ik ooit heb gezien. Me ademhaling werd onregelmatig. Ik kon niks zeggen, alleen in zijn mooie groene ogen kijken.

Ook al ga ik bij je weg
Hoe ik er ook tegen vecht
Gek genoeg kom ik steeds opnieuw bij je terecht
Ook al is het vuur gedoofd
Er is gedonder in m’n hoofd
Die ervoor zorgt dat ik deze leugen weer geloof
M’n hoofd die houdt je vast
Ook al laat m’n hart je gaan
Ik wil wel maar ik kan het niet meer aan[/SIZE][/FONT]

[url=http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2361168
] [SIZE="4"][FONT="Book Antiqua"]Je hebt me[/url]


21-01-2009, 17:56


Zoals elk begin was dit iets een nieuw begin zonder een vertrouwd iemand om je heen.
Een gevoel van pijn die je overspoeld als je personen ziet zoals ze met elkaar omgaan.
Eenzaamheid die je over neemt als je weer realiseert dat je er alleen voor staat.
De pijn die verzacht word als er weer beelden flitsen in je gedachte waar je zo gelukkig was.
Sterk zijn is het enige wat nog kan. Ik heb er alles voor over.

Dit verhaal is niet af!
Ik zal terug krijgen wat van mij is.


21-01-2009, 17:59

Citaat door Miss_Tahmiina:

Onschuldige bevruchting


Niet af!




Iets heel kleins kan je wereld op de kop zetten. De buitenwereld zullen<zal, enkelvoud!> je verachten, terwijl jij het slachtoffer bent. Wie zal het geloven en wie zal het accepteren? Vragen worden meer en het verlangen naar antwoorden steeds groter.


Waarom is het so<zo> moeilijk?. Het is niet háár schuld. Het is een bevruchting uit het niets. Het is een onschuldige bevruchting!




Citaat door AlHoceimaa_Girl:
Oº - Verscholen Schoonheid! - ºO [Deel I][/SIZE][SIZE=3] [AF][/SIZE][/FONT]

[FONT=Georgia]Arwa... Een mooi meisje, met een mooie, betekenisvolle naam! (Mooier, Charmanter). Maar ze verschuilt zich onder grotere maten, waardoor ze dikker lijkt, terwijl ze in het echt mooi en slank is. Dát allemaal heeft te maken met haar vader die is overleden - Allah Ie Rahmoe. Haar moeder wou niet langer in Amsterdam blijven, omdat ze - waar ze maar naar kijkt - herinnerd wordt aan haar lieftallige man! Dus besloten ze maar te verhuizen naar Rotterdam...[/FONT]
[FONT=Georgia]Arwa verzorgde zichzelf niet meer, omdat ze vond dat het leven geen nut meer heeft zonder haar vader. Maar waarom zegt haar familie telkens dat het leven verder gaat?!! Daar kan ze soms zó boos om worden. Nja... [/FONT][/SIZE]

[SIZE=2]~~[/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4]Oº - Verscholen Schoonheid! - ºO[Deel II][/SIZE] [nog NIET af][/FONT]

[FONT=Palatino Linotype]Bilal runt samen met zijn vriend Nadif een pizzeria.[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]Als hij te horen krijgt dat hij wordt uitgehuwelijkt aan zijn vaders beste vriend de dochter uit Marokko, <de dochter van zijn vaders beste vriend uit Marokko>stort zijn wereld volledig in. Hoe moet het dan met zijn vriendin Karima, waar alleen maar geruchten over te horen zijn?![/FONT][/SIZE]



[SIZE=2][FONT=Palatino Linotype]x Link staat in mijn OT



Sorry voor een mogelijke belediging, ben alleen heel irritant precies vandaag!

21-01-2009, 18:00

De spelling van de titel is verkeerd.
Het is 'your story'.
Just a sidenote.

Perfect Rood (In progress)



Het Rood was smerig, het moest vernietigd worden. Het onreine Rood werd behuisd door een onrein lichaam. Daarom moest het lichaam ook vernietigd worden, zodat het verder geen onrein Rood kon aanmaken. Het klonk zo logisch.



Soulless (Complete)



Kort daarna begonnen de dromen. De dromen waarin hij me bezocht en hij met zijn blikken duidelijk maakte dat alles goed zou komen. Het waren stille dromen, waarbij niemand sprak. Bij zijn aankomst werd de stilte verbroken door de hemelse noten van het orgel, die altijd Toccata in D Minor van Bach speelden. Ik wilde hem zo veel zeggen, maar op het moment dat hij tegenover mij stond, waren wij beiden sprakeloos. De stilte tussen ons strekte zich eindeloos uit. Daarna leek hij te vervagen en werd ik wakker. Ik vervloekte de ochtend, die altijd het einde van mijn dromen inluidde.


Mirrors & Keys (In Progress)



Dit verhaal is het vervolg op Soulless.

Alles zou anders zijn. Alles.
Want ze was geen mens meer.
Want Yushua was er niet meer.


De Zee (Complete)



Was de Zee boos? Had de Zee samengespannen met de Hemel?
Had de Zee de Hemel overtuigd om hem te vergezellen bij het offer?
Was de Hemel nu zijn metgezel?



Pagina's : [1] 2 3 4