Bekijk volle/desktop versie : Geloof jij dat marokko.nl......



Pagina's : [1] 2

18-01-2009, 00:04
Is verzonnen door de overheid om Marokkanen van het rechte (moslim) pad te houden?

Ik geloof dat namelijk wel, sterker nog ik weet het wel zeker.

Die 200.000 Euro wat ze per jaar weg geven aan de beheerders van deze site willen ze heus wel op de een of ander manier terug zien.

En zeg nu eerlijk, hebben ze hun zin of niet?

Bijna 360.000 Marokkanen in NL waarvan er maar hooguit een stuk of 22.000 zijn doorgebroken in iets goeds.

Dan heb ik het over een baan bij de overheid, een hoge functie binnen een groot bedrijf, een eigen zaak, of een imam.

De rest is allemaal aan het wegrotten op straat, coffeeshops, discotheken, flatjes, cafe's, internetcafe's, koffiehuizen, uitkeringen, criminaliteit, gevangenissen, afkick centra's etc etc.

En nee, wallahie , het is geen kleine groep, dat is wat diezelfde overheid je min of meer wilt laten geloven.

Jij kijkt om je heen en ziet meisjes die het "masha allah doen" en jongens die in vergelijking tot die straatschoffies het juist heel goed doen.

Maar wacht, wat maakt ze zo geweldig dan? Dan ze er zo verzorgd uitzien en een stropdas dragen , of om het feit dat de vrouwen er hip bij lopen?!

Vind je dat een goede zaak?!

Nou wake up call, die mannen die er zo goed bij lopen met hun stropdassie en koffertje, zijn vaak, niet altijd natuurlijk , maar erg vaak homo, en als ze dat nog niet zijn worden ze dat meestal wel.

Maar goed dat zetten ze natuurlijk niet op hun rug.

Die vrouwtjes dan, ze zien er volgens jou zo hip uit, ooit eens bij stil gestaan dat 6 van die 10 al wel eens een wijntje of 2 heeft gedronken?

Of dacht jij dat ze grenzen hebben? Dat ze alleen maar 3 keer per maand naar de kapper gaan, elke 2 weken hun wenkbrauwen doen, elke maand hun nagels, 2 keer per week wat drinken met hun vriendinnetjes en dan geen wijn?!

M3arba worden echt zo hard bespeelt door de overheid!

Zij niet jij bepalen hoeveel vriendjes/vriendinnetjes jij uiteindelijk neemt voor je uiteindelijk trouwt met iemand die net zo weinig in zijn haar leven heeft gepresteerd als jijzelf.


Ooit afgevraagd hoe het kan dat snotneusjes van nog geen 15/16 jaar die in hun hele leven hooguit 5 maanden hebben doorgebracht in Marokko, vanzelfsprekend zomers, veelal op stranden en boulevards in staat zijn het Arabier/berber issue zo hoog in de bol te hebben?

Zij niet jij bepalen hoeveel tijd je in je leven aan onzin en harame zaken besteed.

Zij niet jij bepalen of jij in de hemel komt of in de hel.

Althans vooralsnog.

18-01-2009, 00:08


Ooit afgevraagd trouwens waarom marokko.nl als een van de enige websites in NL gewoon door mag blijven gaan met werken, terwijl er nergens anders per dag zoveel bedreigingen, rasistische uitspraken, en weet ik veel wat worden gedaan....

Een normale website was allang de stekker eruit getrokken.

Jammer dat 80% van de leden precies doen wat de overheid van ze wil, namelijk hun dien loslaten en de weg van kuffr pakken.

18-01-2009, 00:08
Eén van de mensen die met onzin bezig is, ben jij zo te zien.

Ga slapen ga..

18-01-2009, 00:10
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar IK heb de controle over mijn eigen leven. En als ik dat niet heb, dan komt het omdat Allah swt iets anders op mijn levenspad heeft ''gegooid''. Weet je wat het is? We zouden wat vaker de VERANTWOORDELIJKHEID voor onze eigen daden moeten opnemen ( het dus niet op de maatschappij, de overheid of de beheerders van een site steken ), misschien dat er dan minder mensen ontsporen.

18-01-2009, 00:10


Geloof me, alleen Allah bepaalt over mij. Wat een bullshit wordt hier neergeknald.

18-01-2009, 00:11

Citaat door Tmighist:
Eén van de mensen die met onzin bezig is, ben jij zo te zien.

Ga slapen ga..


Helemaal besmet.

Zie ot van dit kind bijvoorbeeld, echt he-le-maal de kluts kwijt.

18-01-2009, 00:14

Citaat door ZonZeeStrand:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar IK heb de controle over mijn eigen leven. En als ik dat niet heb, dan komt het omdat Allah swt iets anders op mijn levenspad heeft ''gegooid''. Weet je wat het is? We zouden wat vaker de VERANTWOORDELIJKHEID voor onze eigen daden moeten opnemen ( het dus niet op de maatschappij, de overheid of de beheerders van een site steken ), misschien dat er dan minder mensen ontsporen.


Je manier van reageren staat mij niet aan.

"Ik weet niet hoe het bij jou zit" opkenkeren dan als je dat al niet kunt halen uit mijn betoog.

Idioot, als je een beetje bij de les blijft dan zie je dondersgoed dat ik vanuit een ander perspectief kijk als waar de grootste gros van de Marokkanen zich anno 2009 bevinden.

Bsella.

18-01-2009, 00:16

Citaat door Gezeur:
Geloof me, alleen Allah bepaalt over mij. Wat een bullshit wordt hier neergeknald.


Sorry imam.

Je account naam kan ik overigens linken aan een paar topics en reacties die er niet om liegen.

Denk daarom dat het eerder de saitan is die over jou aan het bepalen is de laatste tijd.

Wa allahoe 3allem.

18-01-2009, 00:19

Citaat door Vervloekker:
Sorry imam.

Je account naam kan ik overigens linken aan een paar topics en reacties die er niet om liegen.

Denk daarom dat het eerder de saitan is die over jou aan het bepalen is de laatste tijd.

Wa allahoe 3allem.


Ik ben imam noch bezeten.

Praatjes. Daar zijn Marokkanen goed in. Hdra gawiya.

18-01-2009, 00:19

Citaat door Vervloekker:
Je manier van reageren staat mij niet aan.

"Ik weet niet hoe het bij jou zit" opkenkeren dan als je dat al niet kunt halen uit mijn betoog.

Idioot, als je een beetje bij de les blijft dan zie je dondersgoed dat ik vanuit een ander perspectief kijk als waar de grootste gros van de Marokkanen zich anno 2009 bevinden.

Bsella.


''Idioot'' is een betere manier van reageren?

JIj beweerde dat onze belissingen voor ons worden genomen. Daar ben ik het niet mee eens.

18-01-2009, 00:20
Ik heb vandaag een ufo gezien... ze bestaan dus echt...

18-01-2009, 00:22

Citaat door Gezeur:
Ik ben imam noch bezeten.

Praatjes. Daar zijn Marokkanen goed in. Hdra gawiya.



Nogmaals, je eerdere reacties liegen er niet om.
Je doet heiliger dan je werkelijk bent.

18-01-2009, 00:23



Citaat door ZonZeeStrand:
''Idioot'' is een betere manier van reageren?

JIj beweerde dat onze belissingen voor ons worden genomen. Daar ben ik het niet mee eens.


Begin op je woorden te letten, ik kom niet uit dezelde baarmoeder als jou.

18-01-2009, 00:23

Citaat door Vervloekker:
Nogmaals, je eerdere reacties liegen er niet om.
Je doet heiliger dan je werkelijk bent.


En nogmaals, praatjes. Ik heb nimmer beweerd heilig te zijn. Maar vooralsnog, je kent me niet.

18-01-2009, 00:26

Citaat door Gezeur:
En nogmaals, praatjes. Ik heb nimmer beweerd heilig te zijn. Maar vooralsnog, je kent me niet.


Gaat heen en zoek je aandacht ergens anders.
Ben hier niet om jou bezig te houden.

Thalla frassek.

Pagina's : [1] 2